Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko hyvänolon tunnetta jos vaikka ompelija koskettaa sinua mittoja ottaessaan tms?

Vierailija
06.11.2022 |

Esimerkiksi olin korukaupassa ja myyjä halusi katsoa mihin asti tietty kaulaketju ulottuu joten hän siirsi hiuksiani syrjään ja asetti kaulaketju kaulani ympärille. Sain fyysisen hyvänolon tunteen, sellaisen rentouden aallon siitä. Ja sanotaan nyt ihan vääräleukojen takia että olen heteronainen ja myyjä oli vanhempi nainen, mistään seksuaalisesta tunteesta ei ollut kyse. Onko tämä yleistä vai olenkohan ns. erityisherkkä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kosketettu pitkään aikaan hellästi/jos koskaan, en ole suhteessa. No, jouduin käymään pariinkin kertaan lääkärissä vuosi sitten. Yksi mieslääkäri tsekkasi refleksit, en tuntenut mielihyvää, siinä koputellaan polviin ja enemmänkin epämiellyttävästi vihlaistiin jalkapohjien kautta jne. 😬 No, sitten olin yhden kirurgimiehen 🌡🧪 vastaanotolla, jännitin tutkimusta. Mulla on pitkät hiukset, niin ne tuli jotenkin tielle ja kirurgi siirsi solisluun kohdalta hellästi (en löydä sanaa, ei rivakasti) hiusosion pois taakse. Tämä pääsi yllättämään. Aivan 100%. En muista koskaan aiemmin kokeneeni mitään mielihyvää lääkärissä/terveyskeskuksessa. Se oli se rauhallisuus ja hellyys ja solisluun alue. En näyttänyt tunnettani luonnollisestikaan. :D Vielä nykyäänkin se kädenliike käy mielessä, tai otan sen muistista pinnalle kun mietin mielikuvia joita on mukava aistia hetken aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan