Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluaatto laivaristeilyllä? Kokemuksia?

Vierailija
06.11.2022 |

Kenelläkään?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta voisin mennä minäkin. Säästyis kaikelta vouhotukselta.

Vierailija
2/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se eroa tavallisesta risteilystä mitenkään vähemmän lapsiperheitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhvetista löytyy kinkut ja laatikot.

Vierailija
4/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään kamalampaa ideaa keksi? Ihan järkyttävä ajatuskin.

Vierailija
5/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja ajattelen että varmaa olisi tunnelmallista. Yhden juhannuksen olen laivalla viettänyt ja uusia vuosia.

Vierailija
6/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä.. Olen miettinyt miehen kanssa että jos lähdettäisiin valmiiseen pöytään jouluksi eikä tuo joulu laivalla nyt niin pahalta kuulosta mitä olen Siljan ja Vikingin tarjontaa katsonut. Joulutunnelmaa näyttäisi olevan ainakin yritetty järjestää, ja kaikki perinteiset jouluruoat on tarjolla.

Ainoa mikä hannaa on että emme pidä lapsista ja tuollahan niitä nimenomaan luulisi olevan. Sama estää kaikki maalaisjoulut yms. Jos löytyisi sellainen maalaisjoulua tarjoava täysihoitola vain aikuisille niin sinne menisimme!

Vierailija
7/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä.. Olen miettinyt miehen kanssa että jos lähdettäisiin valmiiseen pöytään jouluksi eikä tuo joulu laivalla nyt niin pahalta kuulosta mitä olen Siljan ja Vikingin tarjontaa katsonut. Joulutunnelmaa näyttäisi olevan ainakin yritetty järjestää, ja kaikki perinteiset jouluruoat on tarjolla.

Ainoa mikä hannaa on että emme pidä lapsista ja tuollahan niitä nimenomaan luulisi olevan. Sama estää kaikki maalaisjoulut yms. Jos löytyisi sellainen maalaisjoulua tarjoava täysihoitola vain aikuisille niin sinne menisimme!

Kyllä lapsiperheet viettävät pääsääntöisesti perinteistä joulua perheen kanssa jossakin muualla kuin laivalla. Joku voi olla poikkeus, mutta vähäistä on.

Risteily teille jouluksi kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Kuulostatte melkoisilta reppanoilta.

Vierailija
8/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ankea tunnelma, olen joskus mennyt vapaalipuilla. Kaikki on maissa kiinni, autiot kadut ja autio laiva, ruuat tosi pahoja jouluruokia.

Vierailija
9/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluristeily on ihan kiva :) oltiin lasten kanssa ennen koronaa, oli kiva kun joulupäivänä käytiin maissa joulumarkkinoilla. Voisin hyvin mennä toistekin.

Loistava juttu ihmisille, jotka ei jaksa sitä jouluhössötystä, saa sen parin päivän joulun, mutta säästyy kaikilta jouluvalmisteluilta itse.

Vierailija
10/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupöytä on valmiina eikä tarvi kotona mitään. Joku joulupukki oli jolle sai halutessaan viedä lahjan lapselle annettavaksi. Jouluteemainen risteily.

Vierailija
11/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa ollaan pari kertaa oltu niitä että aattona kotiin. Jouluruoka syöty laivalla joten kotona ollut korkeintaan herkkuja ja lahjat. Joulutori oli kiva .

Vierailija
12/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joitakin vuosia sitten. Kivaa, ei stressiä ja kaikki valmiina. Buffetissa glögit ja hyvät ruoat. Hytissä vaihdettiin miehen kanssa lahjat ja köllöteltiin. Illalla käytiin katsomassa joulushow. Erinomainen kokemus. 

Vierailija
13/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperhe on muutaman kerran ollut ja ovat tykänneet, teini-ikäiset lapset heillä.

Vierailija
14/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä vaan että pysykää kotona jos ette lapsia halua nähdä. Heitä on kyllä siellä missä joulunvietto tarjotaan.

Vierailija
15/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut joitakin vuosia sitten. Kivaa, ei stressiä ja kaikki valmiina. Buffetissa glögit ja hyvät ruoat. Hytissä vaihdettiin miehen kanssa lahjat ja köllöteltiin. Illalla käytiin katsomassa joulushow. Erinomainen kokemus. 

muuten kiva, mut en halua vaan jouluna herätä klo 7 aamiaiselle tokihan se aamiaisen voi jättää väliinkin

Vierailija
16/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä vaan että pysykää kotona jos ette lapsia halua nähdä. Heitä on kyllä siellä missä joulunvietto tarjotaan.

,

No niinhän minä juuri sanoin! Jos tosiaan löytyisi aikuisille suunnattu tuollainen maalaisjoulu niin se olisi huippu.

Vierailija
17/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuten kiva, mut en halua vaan jouluna herätä klo 7 aamiaiselle tokihan se aamiaisen voi jättää väliinkin

Eihän sinne aamiaiselle tarvi 7 herätä. Ei mekään jakseta heti mennä.

Vierailija
18/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Siljalla jouluristeilyllä ja suosittelen!

Silloin kun olin, niin aamiaiset ja illalliset kuuluivat risteilyn hintaan mennen tullen. Väkeä oli vähemmän kuin yleensä viikonloppujen lähdöillä, koska kaikki hyttiluokat ei ole myynnissä. Ruokailut on hyvin porrastettuja eikä ruuhkia tule. Ruokaa on enemmän kuin tarpeeksi ja valinnanvaraa on ruotsalaisten ja suomalaisten makuun. Oli myös ruokaa heille, jotka ei jouluruokaa halunneet nauttia. Aamiaiset oli hiukan myöhemmin kuin normaalisti. Hyttiin oli tuotu satamassa ollessa lahja.

Vierailija
19/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinne aamiaiselle tarvi 7 herätä. Ei mekään jakseta heti mennä.

aamiainen on klo 7-8.30/9.00 jos meinaat aamulla käydä suihkussa yms. niin kyllä siinä aina kiire tulee. Commodoreluokassa aamiaisen saa tilattua myös huoneeseen, mutta on vähäisempi kuin ravintolassa.

jos aamulla ei mene ajoissa, klo 8 alkaa olemaan jo paikka täynnä, jolloin joutuu jonottaa ovella.

niin monta kymmentä kertaa laivalla ollut

Vierailija
20/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen ei ole seitsemältä Helsingin linjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän