Uskomattoman laiska teini, ei tee leipiä tai kuori appelsiineja vaan
on nälässä mieluummin. Ei siinä, mutta nälkäisenä alkaa räjähdellä ja tiuskia entistä kauheammin. Jos on vaikka risifruttia välipalana niin sen viitsii syödä, mutta jos pitäisi itse tehdä jotain niin ei vaan tee.
Kommentit (23)
Ihan omako jälkeläinen on kyseessä?👍
Anna olla ilman. Oppii kyllä kun on tarpeeksi kauan nälässä.
Osta sille Pilttejä.
Paa ne pöydälle ja lusikka viereen.
Jospa tajuaisi vihjauksen. Ties vaikka
jaksaisi kiertää purkin kannen auki.
tuskinpa nälkään kuolee ruoan vieressä
Anna olla ilman. Sano, että tilaat hälle mielenterveyspalvelun syömishäiriön vuoksi.
Hienosti onnistunut kasvatuspuoli teillä! Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Adhd?
Ei mun adhd avuton ja laiska ole. Osaa ruokkia itsensä tuo teini jos sillä on oikeasti nälkä.
Aloittajan teini kuulostaa turhankiukuttelijalta joka ei viitsi.
Ei sillä ole nälkä, jos nuukailee.
Jos ei tee niin sitten on nälässä. Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille Pilttejä.
Paa ne pöydälle ja lusikka viereen.
Jospa tajuaisi vihjauksen. Ties vaikka
jaksaisi kiertää purkin kannen auki.
Ja Paula vanukkaita. Niistähän pikkulapset tykkää.
No teetkö sitten sille leivät ja kuorit appelsiinit?
Osta helpommin kuorittavia hedelmiä.
Äläkä ainakaan passaa. Jos ei ota itse sitten ei syö. Syö se sitten kun on tarpeeksi nälkä. Ja jos alkaa kiukutella, käsket syömään. Sanot että sulla on nölköhepuli, syö.
Vallankäyttöä. Yrittää pommittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttöä. Yrittää pommittaa.
Aika rajuja nämä palstamammojen jälkikasvun murrosiät.
Passatessasi teet massiivisen karhunpalveluksen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd?
Ei mun adhd avuton ja laiska ole. Osaa ruokkia itsensä tuo teini jos sillä on oikeasti nälkä.
Aloittajan teini kuulostaa turhankiukuttelijalta joka ei viitsi.
Jos sun ei ole, niin sehän pätee sitten kaikkiin. Onneksi maailmassa on helppoa, kun yhden ihmisen kokemuksen voi surutta yleistää isompiin ryhmiin. Ajatella, jos kaikki ois yksilöitä o_O
En ole passannut vaan annan olla. On vaan aika hermoja raastavaa kun hän tiuskii ja kiukuttelee, kunnes puoli tuntia päivällisen jälkeen siitä laantuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
No teetkö sitten sille leivät ja kuorit appelsiinit?
Osta helpommin kuorittavia hedelmiä.
Äläkä ainakaan passaa. Jos ei ota itse sitten ei syö. Syö se sitten kun on tarpeeksi nälkä. Ja jos alkaa kiukutella, käsket syömään. Sanot että sulla on nölköhepuli, syö.
Eikö se just ole passaamista, että aina järjestää ruuat, jotka eivät vaadi mitään vaivaa? Joskus nyt on tilanne se että banaanit ja risifrutit on loppu ja silloin syödään mitä on, kunnes on seuraava kaupassa käynti. Ja hieno neuvo tuo,että käske sitä syömään kun kiukkuuntuu. Mitä luulet, onkohan se käynyt mielessä koskaan? Ap
Kuulostaa mun 30v naislapsikumppanilta.