Paratiisi 2.kausi kysymys !Sisältää spoilereita, älä lue jos et ole katsonut kaikkia!
SPOILER ALERT, älä lue jos et ole vielä katsonut!
:
:
:
:
:
:
:
:
Oliko Toni tietoisesti mukana rikoksissa vai ei?
Kommentit (33)
No en tiedä mutta oksettava ja lipevä ukko oli.
Hilkka löysi heti uuden äijän. Tietenkin lääkärismiehen. On varmaan vielä ylilääkäri. Eihän varastomiestä tai wolttikuskia voi laittaa käsikirjoitukseen. On oltava elämää suurempaa.
Pepessä on kunnon setämies energiaa.
Luisa on kipakan tuntuinen likka.
Luisasta on tehty todella vi**umainen
nainen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa?
Ei :(
Miksi hivotteli Hilkan niskaa etälamautin taskussa?
Kattokaa areenasta kaikki jaksot, niin ei tarvi täällä arvuutella ja säilyy jännityskin loppuun asti. Suosittelen, just katsoin itse viimeisen jakson!
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa areenasta kaikki jaksot, niin ei tarvi täällä arvuutella ja säilyy jännityskin loppuun asti. Suosittelen, just katsoin itse viimeisen jakson!
Olen katsonut kaikki, mutta jäi epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö
Oli myynyt passinsa rikolliselle.
Vähän epäselväksi jäi juu miksi oli se lamautin kädessä?
Samoten jäi epäselväksi kuoliko se Timo? Kovin suoraa viivaa näytti hänen monitorinsa lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäselväksi jäi juu miksi oli se lamautin kädessä?
Samoten jäi epäselväksi kuoliko se Timo? Kovin suoraa viivaa näytti hänen monitorinsa lopussa.
Niin ja eikö Timon isäkin syyllistynyt rikokseen?
Lääkärimiesystävän passi varastettiin. Oli syytön. Niskan hively etälamautin taskussa oli varmaan ihan pelkkä tehokeino draaman kaaressa. Se maksan saanut poika kuoli, ei ollut mielestäni epäselvää.
Jäi auki minunkin mielestä.