Tuli tarve ostaa ns välikausitakki, niin kaupoissa on pelkästään michelin-ukon toppatakkeja, parkatakkeja ja tuulitakkeja.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olet lian myöhään liikkeellä. Välikausitakkeja oli myynnissä elo-syyskuulla.
P.S. Mikä tuulitakki on, jos ei välikausitakki?
No perhana kun vanhasta takista hajosi vetoketju. Tuulitakki sopii vain liikuntaulkoiluun, ei tavalliseen arkikäyttöön, IMO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun ompelet ja teet. Silloin saat mieleises.
Jos olet peruskoulun käynyt, niin pitäisi osata.
Jaa. No en ole käynyt peruskoulua.
Ap
Mitä miinustat? Olen kansa-/oppikoulu ja lukio-sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lian myöhään liikkeellä. Välikausitakkeja oli myynnissä elo-syyskuulla.
P.S. Mikä tuulitakki on, jos ei välikausitakki?
No perhana kun vanhasta takista hajosi vetoketju. Tuulitakki sopii vain liikuntaulkoiluun, ei tavalliseen arkikäyttöön, IMO
Vie ompelijalle! Ei ole kallista ainakaan uuteen takkiin verrattuna. Eri asia jos takki alkaa muutenkin olla entinen.
Kevytuntsikka voisi sopia tähänkin. Koska jotkut pitää niitä kesälläkin (olen nähnyt :D) niin niitä taitaa myös olla aika tasaisesti kaupoissa. Yleensähän tosiaan ekat talvitakit tulee kauppaan heinäkuussa kun juhannusale on päättynyt, ja vaatteet pitäisi ostaa ihan eri aikaan kuin milloin niitä pidetään. Mutta enpä minäkään esimerkiksi heinäkuussa mökillä asuessa tullut tarkistaneeksi, että olen lihonut yli useimmista talvitakeistani, että voisin 30 asteen helteellä mennä niitä ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun ompelet ja teet. Silloin saat mieleises.
Jos olet peruskoulun käynyt, niin pitäisi osata.
Jaa. No en ole käynyt peruskoulua.
ApMitä miinustat? Olen kansa-/oppikoulu ja lukio-sukupolvea.
No monella ikäiselläsi ja täysin kouluttamattomalla on ihan hauskat jutut. Vittuilu ei ole kovin freessiä koskaan.
Mutta kiva kun pidät ketjua ylhäällä. Takkiasiat kiinnostavat.
Takki parka - mikä se on? Laumamuoti on nyt ainakin vihreä tikattu toppapeit...eikun -takki.
Cinzia Rocca -merkillä on kauniita, ajattomia takkeja. Yleensä ostan tätä merkkiä. Koot on hieman nafteja, kannattaa ottaa yksi koko isompaa mitä normaalisti ostaisi jos tilaa tältä merkiltä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harkinnut R-collectionilta sellaista 3-in-1-mallia, jossa on parka ja sisällä irrotettava kevytuntsikka. Ei ole muhku.
Yleensä ostan käytettynä villakangastakkini, helposti löytyy uudenveroisia muutamalla eurolla tai korkeintaan parilla kympillä. Entiaikaan on osattu kaavoittaa myös.
Mulla on semmoinen Fjällräveniltä. On kyllä yksi monikäyttöisimpiä takkeja ikinä. Kyllä kannatti se parisataa (jossain mega-alennuksessa) maksaa silloin joskus monta vuotta sitten!
Äsken kävin ulkona, päällä kuoritakki ja sen alla verkkatakki ja sen alla fleece.
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävin ulkona, päällä kuoritakki ja sen alla verkkatakki ja sen alla fleece.
Etelänavalla?
No vaikka Intersportista. Sieltä oon ostanut oman Rukka-merkkisen untuvaparkatakkini.