Jännä ajatus, että olet saattanut keskustella täällä Vauva-palstalla jonkun tutun kanssa tietämättäsi
Harva myöntää julkisesti käyvänsä Vauva palstalla. Mutta todella moni kuitenkin käy täällä. Onko muilla tullut oloa, että on varmaan joskus keskustellut jonkun tutun kanssa?
Kommentit (61)
Jep. Olet saattanut väitellä täällä vaikka isäsi kanssa.
Jotkut ovat varmaan alanuolittaneet ja dissanneet hyvää kaveriaan.
Ei kannatakaan kertoa liian yksityiskohtaisia asioita täällä. Suomi on niin pieni maa, että todella helppo tunnistaa.
Huomasin, että vaimoni on käynyt täällä kun avautui siitä kun söin lasten vanukkaat. Minulla oli nälkä, kun vaimo ei ollut laittanut mitään kunnon ruokaa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Just tänään joku kertoi asuvansa n. 50 kilsan päässä minusta. Veikkaan että työkaveri, tai veli/veljen vaimo 😄
Moni ihminen asuu sinusta n. 50 kilsan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään joku kertoi asuvansa n. 50 kilsan päässä minusta. Veikkaan että työkaveri, tai veli/veljen vaimo 😄
Niinpä. Minut on tunnistettu pari kertaa siskoksi, kerran kaveriksi, jonka kanssa ollaan riidoissa jne. Varmaankin tuon tapaisella logiikalla, että kun jokin asia täsmäsi. Sekään ei auttanut, kun sanoin olevani ainoa lapsi, minut haukuttiin pataluhaksi :)
Melkein vielä jännempi ajatus on epäilys että moni "keskustelee" täällä itsensä kanssa.
Ei niinkään jän nää vaan puistat tavaa ja on tullut useinkin mieleen, että liekö nyt samassa langassa oleva, omasta mielestään "k i l t t i mies" oma exä jonka asenne ja jutut oli juurikin samanlaiset. Siis ihan sanasta samaan samoja juttuja kuten nyt vaikka esimerkiksi tämä kuuluisa ku I Ii ka ru se I Ii.
Hrrrr.
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään jän nää vaan puistat tavaa ja on tullut useinkin mieleen, että liekö nyt samassa langassa oleva, omasta mielestään "k i l t t i mies" oma exä jonka asenne ja jutut oli juurikin samanlaiset. Siis ihan sanasta samaan samoja juttuja kuten nyt vaikka esimerkiksi tämä kuuluisa ku I Ii ka ru se I Ii.
Hrrrr.
Tuollaisia on täällä useampia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta suurin osa niistä ei tunne mua
Vaimo käy täällä puolustamassa p.karvoja. tajuaispa sekin, ettei niistä haisevista karvoista alapäässä kukaan tykkää. :(
En voi sanoa, pelkään isokokoista av vaimoa, jolla on myös lyhyt tukka. Jota luulee mun pitävän seksynä. Se on ihan vatun hirveä. Saisinpa edes hiukset takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Hrrrr.
Noi jutut on jotain Y:llä alkavan keskustelupalstan ideologiaa. Siihen on liittynyt ihmisiä ympäri maan ja ovat niin yksinkertaisia, että uskovat kaiken kun jotain lukevat ja julistavat sitä sitten totuutena. Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa.
Usein ei vaan pysty hillitä itseään ja mölisen täällä samat jutut mitä olen mölissyt kavereillekin. Pitäisi valita ainoastaan jompikumpi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että äitini palstailee :D
Toivoisin että mun tytär palstailisi, mutta syytä toiveeseen en paljasta.
Hauskaa kun jotkut julkkikset naureskelevat tälle palstalle mutta jotenkin kummasti törmäävät keskusteluihin itsestään ja sitten avautuvat somessa. En siis väitä että itse aloittaisivat keskusteluita mutta taatusti kyttäilevät palstaa.
Yhdessä ketjussa keskustelu muuttui Diandra keskusteluksi ja hänen isäkin tuli siihen keskusteluun myös aiheeksi.
Ja kuinkakohan monet ihmiset tietää/tuntee nämä ihmiset vähän paremmin?
Varmasti murto-osaa pienempi väki Suomen väkilukuun nähden.
Vierailija kirjoitti:
Hrrrr.
Oletko jo hypännyt pois kullikarusellista? Eihän sinulla ole ns. tuhannen kullin katsetta?