Jännä ajatus, että olet saattanut keskustella täällä Vauva-palstalla jonkun tutun kanssa tietämättäsi
Harva myöntää julkisesti käyvänsä Vauva palstalla. Mutta todella moni kuitenkin käy täällä. Onko muilla tullut oloa, että on varmaan joskus keskustellut jonkun tutun kanssa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olet saattanut väitellä täällä vaikka isäsi kanssa.
No toivottavasti en. Palsta on aivan tarpeeksi omituinen muutenkin, yhteys tuonpuoleiseen siitä vielä puuttuisikin.
Mielestäni kerran tunnistin kaverini äidin, joka avautui kaverini pahasta sairaudesta ja pyysi täällä apua. Tarina oli hyvin yksityiskohtainen ja täsmäsi, mutta ikä heitti vuodella...
Olin todella pöyristynyt, en haluaisi ikinä että yksityisasioita levitellään kaikkien luettavaksi ja ne vielä tunnistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan kertoa liian yksityiskohtaisia asioita täällä. Suomi on niin pieni maa, että todella helppo tunnistaa.
Jep. Tunnistin eilen ihan varmana, että ystäväni kertoi heidän parisuhdeongelmaa täällä. Olimme juuri jutelleet keskenämme asiasta ja sitten tänne tuli ihan samantuntuinen aloitus. Oli hämmentävä olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan kertoa liian yksityiskohtaisia asioita täällä. Suomi on niin pieni maa, että todella helppo tunnistaa.
Jep. Tunnistin eilen ihan varmana, että ystäväni kertoi heidän parisuhdeongelmaa täällä. Olimme juuri jutelleet keskenämme asiasta ja sitten tänne tuli ihan samantuntuinen aloitus. Oli hämmentävä olo
Viimepäivinä tänne on tullut aloituksia mitkä ovat samanlaisia kuin ajatukseni, joten ihan sattumaakin voi olla. Kyllä Suomeen mahtuu ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia.
Täällä keskusteltiin joskus vanhusten pahoin pitelijöistä ja useampi kuin yksi nimesi samaa tyyppiä. Luulen vahvasti, että joitain kavereitani oli silloin siinä keskustelussa.
Minusta se on vaan hauskaa jos täällä on tuttuja. Ei netissä pidäkään kirjoittaa mitään sellaista, mitä ei uskaltaisi sanoa livenä.
Yks tuttu bongasi mut vuosia sitten. 😃
Bongasin kerran yhden rinnakkaisluokkalaisen täältä. Muuten en ole tunnistanut ketään.
Mä aina ajattelen että muut on varmaan mua fiksumpia ja käyttävät aikansa paremmin kuin minä. Eli eivät käy täällä.
Olen melko varmasti pariinkin otteeseen keskustellut täällä yhden tuttavani kanssa. Hänellä on niin erikoinen tapa ajatella asioista, että samanlaisia ei monia voi olla, ja lisäksi tapa käyttää kieltä on täysin sama. En ole koskaan missään yhteydessä nähnyt vastaavaa. Mietin onkohan hänelle itselleen tullut mieleen että hänen tyylinsä on niin tunnistettava.
Ei tällä sinänsä mitään merkitystä ole. Sanon hänelle täällä samat asiat jotka sanoisin myös päin naamaa, kuten muutenkin toimin netissä keskustellessani.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ajattelen että muut on varmaan mua fiksumpia ja käyttävät aikansa paremmin kuin minä. Eli eivät käy täällä.
Niinhän sitä luulis...
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Just tänään joku kertoi asuvansa n. 50 kilsan päässä minusta. Veikkaan että työkaveri, tai veli/veljen vaimo 😄
Moni ihminen asuu sinusta n. 50 kilsan päässä.
Mistä tiedät, vaikka tämä asuisi korvessa, ja lähin naapuri 50km päässä :D
Minulla ei ole tuttavia, ja kerron täällä vain ihmisistä joita vihaan. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään jän nää vaan puistat tavaa ja on tullut useinkin mieleen, että liekö nyt samassa langassa oleva, omasta mielestään "k i l t t i mies" oma exä jonka asenne ja jutut oli juurikin samanlaiset. Siis ihan sanasta samaan samoja juttuja kuten nyt vaikka esimerkiksi tämä kuuluisa ku I Ii ka ru se I Ii.
Hrrrr.
Tuollaisia on täällä useampia.
Niin on mutta silti joku niistä voi olla oma exäkin.
Minulla on siinä mielessä erinomainen tilanne että voin vapaasti kertoilla täällä vaikka mitä yksityiskohtaisiakin juttuja elämästäni, koska ne ihmiset jotka niistä tietävät ja voisivat laskea yhteen yksi ja yksi, eivät osaa sanaakaan suomea eli eivät varmasti täällä käy.
Taas toisaalta ne muutamat ystävät/sukulaiset joita Suomessa minulla on, eivät tiedä elämästäni mitään sellaista että voisivat täältä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun läheiset ole näi hölmöjä.
Se on jännä juttu kun muka kukaan muu ei vauvapalstaile mutta silti täällä palstailee kaikki. Vauvapalstalaisena olo on vähän kuin homoseksuaali jossain 60-luvulla ja kaikki kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään jän nää vaan puistat tavaa ja on tullut useinkin mieleen, että liekö nyt samassa langassa oleva, omasta mielestään "k i l t t i mies" oma exä jonka asenne ja jutut oli juurikin samanlaiset. Siis ihan sanasta samaan samoja juttuja kuten nyt vaikka esimerkiksi tämä kuuluisa ku I Ii ka ru se I Ii.
Hrrrr.
Noi jutut on jotain Y:llä alkavan keskustelupalstan ideologiaa. Siihen on liittynyt ihmisiä ympäri maan ja ovat niin yksinkertaisia, että uskovat kaiken kun jotain lukevat ja julistavat sitä sitten totuutena. Itsessä ei tietenkään ole mitään vikaa.
Silloin kun tuo exä oli vielä nyxä niin ei näitä keskustelupalstoja vielä pahemmin tainnut olla.
Tiedä sitten mistä se paatoksellinen jankutus ja minäkyllätiedänettäkaikkinaisetjakaapersettäkaikillemuille-asenne oli peräisin. Retoriikka on ihan yksyhteen näillä palstan yyy-uleilla. Hurjaa kyllä sekin että oma exä olisi tuon paasauksen alkulähde jota muut toistelee kuin mitäkin mantraa.
Minä vähän tahallani yritän provosoida ja kertoa täällä tuttuja asioita. Katson, koska tutuilla pinna pettää ja alkavat kyselemään että kirjoittelenko vauvapalstalla. Mutteivät varmaan viitsi tunnustaa samalla itse myös palstailevansa.
Serkku on kertonut käyvänsä ja olen "tunnistanut" hänet parista viestistä.