Ihastusmiehellä ollut fwb suhde kollegaansa
En pitänyt tästä tiedosta. Minulla ja ihastuksella ei ole suhdetta, mutta kiinnostusta on ilmassa. On kohdellut minua erityisellä huomaavaisuudella. Nyt en kuitenkaan pääse yli siitä, että hänellä on ollut eronsa jälkeen ja mahdollisesti yhä on fwb suhde kollegaansa. En kuvitellut hänen olevan sellainen, se ei sovi hänen tyylilleen ja tuollainen kielii jostain tunteettomasta käyttäytymisestä, jollaista en itse arvosta. Tuntuu, että on parempi unohtaa mies täysin, koska ei olekaan sellainen hyvä mies, mitä olin ajatellut. Miten voi oma arvio näin pettää jostain ihmisestä.
Kommentit (8)
Joo, fwb tyypit ei jatkoon. Seksiasiat kuuluu avioliittoon.
En ottaisi ikinä naista, kenellä ollut fbw suhde.
ps. Mistä tiedät, ettei halua sulta vaan seksiä, niinku mahdollisesti muilta naisilta?
Mitä erityistä sussa on kollegaan verrattuna?
Mieheni vaihtoi työpistettä kun minulle selvisi että oli n. vuosi ennen meidän suhdetta käynyt sutaisemassa työkaveriaan joka oli naimisissa. Riitahan tuosta tuli, ei siksi että noin oli tehnyt, vaan siksi että ei ollut kertonut että työskentelee naisen kanssa joka on pettänyt miestään mieheni kanssa. Hyi hele.
Jotenkin tuo kollegan kanssa ilman tunteita "harrastelu" tuntuu erityisen häiritsevältä. Ehkä myös heräsi epäluulo, että tunteita sittenkin on ollut. Onneksi tosiaan meidän välillä ei ole muuta ollut kuin hyvää tahtoa ja lämpimiä katseita.
Onko fwb suhteet työkavereiden kesken mielestänne normaaleja? Kaikenikäisillä?
Mistäs sinä tiedät mikä hänen tyylilleen sopii? Tuskin tunnet häntä kummemmin
Hyvä että paljastui jo nyt.