Aaron Carter on kuollut
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lähti yksi ikätoveri. Ei ole montaa vanhaa luokkatoveriakaan jäljellä.
Millä huumeluokalla sinä olet ollut? Aika poikkeuksellista, jos 34-vuotiasta jo suurin osa lähtenyt.
Kävin kouluni Kontulassa...
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin hieman, kun luin, että on vasta 34-vuotias eli 4 vuotta minua nuorempi. Jotenkin luulisi, että teinivuosieni bändin jäsen olisi vanhempi kuin minä.
Se teinivuosien bändin jäsen on tämän edesmenneen isoveli Nick.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän New Kids on the Blockissa?
Anteeksi, tarkistin asian. Hän olikin ilmeisesti Backstreet Boysissa. Nimi oli tuttu, bändi väärä.
Haluatko yrittää kolmannen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin hieman, kun luin, että on vasta 34-vuotias eli 4 vuotta minua nuorempi. Jotenkin luulisi, että teinivuosieni bändin jäsen olisi vanhempi kuin minä.
Oli isovelikin bändissä, mutta niin oli myös Aaron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkunut uima-altaaseensa kotonaan Lancasterissa, Californiassa uutisten mukaan. Naapuri oli soittanut hätäkeskukseen.
Saako naapuri nyt syytteen salakatselusta?
Iltasanomissa mainittiin kylpyamme joten olisi ehkä paikallaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän New Kids on the Blockissa?
Anteeksi, tarkistin asian. Hän olikin ilmeisesti Backstreet Boysissa. Nimi oli tuttu, bändi väärä.
Haluatko yrittää kolmannen kerran?
Haluan. Hän olikin ilmeisesti Nick Carterin veli, ei siis Bäkkäreissä. Nimi oli vain kovin tuttu ja sekoitin veljekset toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Missä bändissä hän siis ollut?
"TMZ:n mukaan Carter löytyi kuolleena kotoaan Lancasterissa, Kaliforniassa. Lähteet kertovat, että ruumis olisi löytynyt kylpyammeesta.
Sivuston tietojen mukaan hätäkeskus olisi saanut lauantaina kello 11 paikallista aikaa ilmoituksen ammeeseen hukkuneesta henkilöstä. TMZ:llä ei ole tietoa tai näyttöä siitä, että kuolemaan liittyisi rikosta."
Wikipedia on kyllä nopea. Nyt jo sielläkin tieto kuolemasta. Ollut varmasti jo tovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti jossain, koska:
Aaron Carter (7. joulukuuta 1987 Tampa, Florida – marraskuu 2022 Lancaster, Kalifornia[1]) oli yhdysvaltalainen pop- ja hip hop -laulaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, toki. Nickhän se suurin idolini aikanaan oli. Jotenkin mieli sekoittanut asiat ja muistin, että velikin oli bändissä. Eipä näköjään ollut. Seison korjattuna.
Kuinka monta buusteria verenkierrossa?
Toisissa lähteissä mainitaan kylpyamme, toisissa uima-allas....kumpikohan nyt on oikeasti kyseessä?
Joku täysnolla on kuollut ja otsikossa kerrotaan vaan nimi ihan kuin tämä pitäisi muka vain nimestä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Wikipedia on kyllä nopea. Nyt jo sielläkin tieto kuolemasta. Ollut varmasti jo tovin.
Ei, sinä olet se hidas jos tuollaista ihmettelet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, toki. Nickhän se suurin idolini aikanaan oli. Jotenkin mieli sekoittanut asiat ja muistin, että velikin oli bändissä. Eipä näköjään ollut. Seison korjattuna.
Minullakin on mielikuva, että molemaat veljekset olivat bändissä. Voimmeko muistaa näin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nick on 42. Pitääkin googlata onko kyljyskampaus vielä voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti jossain, koska:
Aaron Carter (7. joulukuuta 1987 Tampa, Florida – marraskuu 2022 Lancaster, Kalifornia[1]) oli yhdysvaltalainen pop- ja hip hop -laulaja
Onko mielessäsi käynyt, että pop-laulaja voi esiintyä myös soolona?
Vierailija kirjoitti:
Toisissa lähteissä mainitaan kylpyamme, toisissa uima-allas....kumpikohan nyt on oikeasti kyseessä?
Mitä merkitystä sillä on?