Menee hermot työkavereihin kun eivät tee tarpeeksi kovaa töitä.
Kommentit (30)
Juuri tuollaisten löysäilijöiden takia yyteetä ja konkurssia pukkaa. Siinä menee oikeidenkin työntekijöidenkin elämä perseelleen, kun työt loppuu kaikilta. Eikö teillä ole mitään häpyä?
Otan lunkisti aina kun voin työpaikalla. Niin ne etätyöläisetkin tekee..
Eikös nämä ole yritysjohdon asioita, eikä työkaverin.
Kerran olin yrityksessä täissä, jossa eräs tyyppi tuijotti liiottelematta puolet työajasta ikkunasta ulos, aluksi ihmeteltyäni, niin hänen kerrottiin olevan yrityksen aivot ja firman tuottavin ja tekee työnsä alle puolessa ajassa, mitä me muut.
Työelämässä tärkeintä on tulos, eikä se miten paljon nyhrää työnsä äärellä.
Itse saan hoitaa omia asioita työajalla ja teen töitä fiiliksen mukaan, mutta onneksi esihenkilö ja yritysjohto katsoo vain työn tulosta, eikä kuinka paljon suoritan.
Meillä töissä on jopa lepohuone, jonne voi mennä kesken työpäivän vaikka päiväunille tai lepäämään.
Ja firma tekee erittäin hyvää tulosta, josta myös henkilökunta päästään nauttimaan.
Oman napannut tuijottaminen ottaa hermoille. Ei ajatella toista ikinä.
Pahimmillaan vielä siirretään toisille omia töitä. Valitetaan kiirettä mutta aina heidät yllättää nurkan takaa supattelemasta.
Minua ärsyttää työkaverit jotka tekevät työt kiireellä ja päin vitt..
Taas oli paperit väärässä arkisto kansiossa. Arvaa paljonko kestää käydä 10000 arkistokansiota läpi ja etsiä niitä papereita?
Vierailija kirjoitti:
Taas oli paperit väärässä arkisto kansiossa. Arvaa paljonko kestää käydä 10000 arkistokansiota läpi ja etsiä niitä papereita?
Ja lisäksi ärsyttää työkaverit jotka kehuu tehtyjen töidensä määrällä, mutta eivät vastaa asiakaspuheluihin.
Jos teette kiireellä niitä töitä niin älkää tehkö virheitä.
Meiltä puuttui ranskalaiset tilauksesta, kun otettiin ruokaa kotiin. En nyt kuitenkaan viitsi mainita yrityksen nimeä. Kyllä otti päähän, ne on maksettu. Arvaa paljonko menee bensa rahaa, jos lähdetään hakemaan niitä puuttuvia ranskalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi ärsyttää työkaverit jotka kehuu tehtyjen töidensä määrällä, mutta eivät vastaa asiakaspuheluihin.
Jos teette kiireellä niitä töitä niin älkää tehkö virheitä.
Nykypäivän vitsaus ihan kaikilla elämänalueilla:
"Älä tee virheitä"-maksiimi.
Saatko itse kirkkaamman kruunun päähäsi siitä, että painat hulluna menemään pienellä palkalla? Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmälläkin. Jos työnantaja on "maksavinaan", niin voin minäkin olla "tekivinään".