Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söisitkö, jos saisit joululahjaksi joulukakun?

Vierailija
05.11.2022 |

Tarkoitan niitä kuivakakkuja, joissa jorain joulumausteita tai kuivattuja hedelmiä tms. Arvostaisitko lahjaa? Söisitkö sen vai päätyisikö roskiin? Mikä kakku olisi eniten mieluinen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jouluhörhö palstalla, monesko aloitus mahtanee jo olla. 

Niin, eihän ole mitenkään mahdollista että tuhansien käyttämällä palstalla olisi enemmän kuin yksi ihminen, jota kiinnostaa joulu.

Vierailija
22/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. En halua muitakaan itse tehtyjä "herkkuja". Enkä kyllä kaupasta ostettujakaan. Saan omiin tarpeisiin tehtyä leivonnaiset, kuten itse haluan niiden olevan valmistettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin. Tykkään taatelikakusta enemmän kuin niistä joissa on sekalaisia kuivattuja hedelmiä. Mutta söisin kyllä molemmat.

Vierailija
24/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin ja olen syönytkin. Sain kerran työkaveriltani jouluksi hänen leipoman maustekakun. Oli todella hyvää.

Vierailija
25/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuoden hedelmäkakku peltipurkissa. Ei pysyisi sisällä.

Vierailija
26/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai söisin ja olen usein saanutkin kakun.

Vierailija
27/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, mutta en välttämättä tykkäisi kakusta. :D En ole maustekakkujen ystävä, mutta en kuitenkaan haaskaisi ruokaa. Joku erikoisempi kakku lahjaksi olisi kiva, mutta ei mausteinen.

Vierailija
28/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin, mutta en välttämättä tykkäisi kakusta. :D En ole maustekakkujen ystävä, mutta en kuitenkaan haaskaisi ruokaa. Joku erikoisempi kakku lahjaksi olisi kiva, mutta ei mausteinen.

Monesti kun äitini on tehnyt joulun ajan viemislahjaksi muille maustekakun niin minulle on tehnyt suklaakuivakakun. :)

Lahjaksi joltain ilahtuisin varmaan jostakin hedelmäkakusta, koska sellaisia ei tule syötyä koskaan.

Vierailija
29/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin sen kakun viikko ennen joulua, koska jouluna syön kuitenkin kaikkia muita herkkuja.

Vierailija
30/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varma, että leipoja olisi kyllin tarkka gluteenittomuudesta.

Vierailija
31/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiinhan nuo on aina päätynyt. Samoin kuin kaikki piparit ja piparkakkutalot.

Vierailija
32/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai söisin,olen pari kertaa kakun saanutkin.

Vierailija
33/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyydekaakun rääppisin jouluyönä.

Vierailija
34/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos saisin ison taatelikakun. Kiitos. Viime jouluna sainkin. Itsekkin teen toisille jouluna kakkuja ja esim. Pikkuleipiä lahjaksi. Koristelen ja pakkaan nätisti. Paljon järkevämpi lahja kuin vaikka viinapullo tai joku muovikrääsä.

Vierailija
35/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoistaisin lahja.Joutuisin antamaan sen pois. Koska sokeri arvot koholla. Jos vähänkin syön makeaa saan migreenin.

Vierailija
36/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en pidä kuivakakuista. Taatelikakku tosin menee joten kuten, mutta teen senkin mieluummin itse koska tykkään leipomisesta.

Vierailija
37/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään itse tehtyjä ruokalahjoja, varsinkaan mitään pikkuleipiä sellofaaniin käärittynä. Teen itse ne syömiset joista meillä tykätään.

Vierailija
38/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin jos saisin ison taatelikakun. Kiitos. Viime jouluna sainkin. Itsekkin teen toisille jouluna kakkuja ja esim. Pikkuleipiä lahjaksi. Koristelen ja pakkaan nätisti. Paljon järkevämpi lahja kuin vaikka viinapullo tai joku muovikrääsä.

Ei millään pahalla, mutta moni varmasti vastaanottaisi lahjaksi mieluummin sen viinipullon kuin nätisti pakattuja pikkuleipiä...

Vierailija
39/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut engl hedelmäkakun, en syönyt koska olin jo itse leiponut itselle taatelikakun, joulutorttuja, pipareita ja joulupullaa. Se hedelmäkakku oli liikaa.

Vierailija
40/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän keneltä saisin. Jos joltain pikkulapsiperheeltä, jossa on yhdessä leivottu lasten kanssa, en söisi. Tai taloudesta missä kissat ja koirat hyppii pöydillä, tai muuten on siisteyskäsitykset erilaiset kuin mulla.

No uunissa se kakku on joka tapauksessa paistettu ja bakteerit siten tapettu. Ylihygieenisyys sitä paitsi lisää allergioita.