Mummu kielsi lastenlastani
Olin lähiön kaupassa 5 ja 6 vuotiaiden tyttärenpoikien kanssa. Edellinen hidas mummu, äitini ikää.
Lapset kiipesivät sinne kaukalon päähän polvilleen. Mummo lopulta ehti pakkaamaan, pienempi poika pahastui kun mummo käski hyppäämään tämän pois siitä että sai tavarat muovipussiinsa. Olisi hän ne voinut ottaa pojan ohitse. Jäi paha mieli pojalle, kuului äidilleenkin puhelimessa kertovan että ville sai olla, mummo käski minut pois.
Kommentit (25)
Hyvä mummo! Poika opettele käyttäytymään!
Luulisi sun tohon ikään jo tietävän ettei minkään ikäisillä lapsilla ole asiaa sinne linjaston päähän roikkumaan ja työntämään sormiaan linjan väliin tai vielä pahempaa joku hupun naru tms.
Ostoslinjaltakin pakkautuu välillä ties mitä sinne väliin, viimeksi lapselleni ostamasta hansikkaasta karvareunus.
Minä en ainakaan äitinä silittelisi mummon päätä kun jätän lapset hänen vastuulle ja antaa sitten riekkua miten sattuu ja jopa jättää ennakoimatta vaaran paikat.
Hyvä, että huomautti, kun sinusta ei siihen ollut.
No on kyllä ärsyttävää, jos kiivetään siihen kaukalolle. A) Se ei kestä välttämättä lasten painoa, B) Se on epähygieenistä, C) Sitten siinä kohdassa ei pysty pakkamaan.
Jonkun niille kakaroille pitää opettaa tapoja, kun yh mamma ei viitsi
On se rasittavaa kun äitisi ikäiset mummot joutuu kaitsemaan sun lapsenlapset sillä sinä et siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä jotain pielessä kun et ymmärtänyt että tämä ap ei ollut niiden lasten äiti vaan mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä jotain pielessä kun et ymmärtänyt että tämä ap ei ollut niiden lasten äiti vaan mummo.
Mamma = mummo
Pitää niitä kersoja jonku komentaa ja tapoja opettaa. Mä olen usein sanonut että kiipeäpä alas se ei kestä sun painoa. Joskus vihanen katsekin riittää, varsinkin kiukutteleville kakaroille.
Oliko siis toinen kersa toisen puolella siinä päädyssä?
Avasin ketjun katsoakseni, montako sukupolvea teillä on hengissä samaan aikaan.
No Kalle oli väärällä puolella, Ville sai olla, koska ei ollut mummun tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja otsikon mummu oli edellä ollut vieras henkilö. Ap:n lapsenlapset valloitti koko tavaranpakkausalueen. Äidille puhelimessa itkettiin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sun tohon ikään jo tietävän ettei minkään ikäisillä lapsilla ole asiaa sinne linjaston päähän roikkumaan ja työntämään sormiaan linjan väliin tai vielä pahempaa joku hupun naru tms.
Ostoslinjaltakin pakkautuu välillä ties mitä sinne väliin, viimeksi lapselleni ostamasta hansikkaasta karvareunus.
Minä en ainakaan äitinä silittelisi mummon päätä kun jätän lapset hänen vastuulle ja antaa sitten riekkua miten sattuu ja jopa jättää ennakoimatta vaaran paikat.
Lapset voivat harjoitella auttamaan pakkaamisessa!
Vierailija kirjoitti:
Avasin ketjun katsoakseni, montako sukupolvea teillä on hengissä samaan aikaan.
Mummu olikin vieras henkilö, joka muuttui mummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan äitinä silittelisi mummon päätä kun jätän lapset hänen vastuulle ja antaa sitten riekkua miten sattuu ja jopa jättää ennakoimatta vaaran paikat.Lapset voivat harjoitella auttamaan pakkaamisessa!
Sitenkö, että estää muita? Kyllä ne omat persehedelmät on maailman tärkein juttu, eikä muista tarvitse välittää.
Ihan oikein, osassa on laput ettei ne jotka niihin saa kiipeillä.
Mummo vankilaan.