Sattuu niin paljon rakkaan ihmisen itsemurha
Nytkin humalassa olen yksin kotona. En osaa käsitellä koko asiaa. Jos en humalassa niin rauhoittavia pitää ottaa. Mitä ihmettä teen sattuu etten koskaan enää voi koskettaa enkä nähdä hänen hymyään. Olen niin yksin. Ei oo ketään. Kuolen tähän
Kommentit (30)
YHYY ON NIIN_ITKUINEN_JA_PAHA_OLO YHYYY😩
Vierailija kirjoitti:
Lämmin osanottoni sinulle.
Tiedän miltä sinulta tuntuu
Ainut lapseni teki myös itsemurhan.
Ai sun kissa? 🤣😂😅
Kolmenkymmenen vuoden päästä ei satu enää, on vain kaipaus.
Ei autistivajakeilla ole ystäviä!
Tommosten fiilisten kanssa soitetaan hätäkeskukseen, ap.
Ymmärrätkö? Soita heti hätäkeskukseen. Sulla on oikeus saada apua.
Mun perheenjäsen kuoli oman käden kautta, joten tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmin paikka, mutta tuota se huumeiden, lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttö teettää.
Se on kuule toisin päin, psykopaatti.
Siis miten toisin päin? Ai päihteetön elämä ajaa itsemurhaan? Päihdeongelmaiset tekevät suhteessa paljon enemmän itsemurhia kuin päihteettömät. Päihteet aiheuttavat paljon ongelmia.
Taidat olla vähän yksinkertainen. Kyllä ne elämän traagiset tapahtumat yleensä päihteidenkäyttöön ajaa. Vai ymmärrätkö tahallasi väärin?
Älä yleistä.
Päihteidenkäyttäjät ovat vain taitavia
keksimään syitä käytölleen.
Olen kokenut monta asiaa, joista kaikista joku ottaisi tekosyyn ryyppäämiselle. Tunnen myös muita ihmisiä joille on tapahtunut raskaita asioita.
Kukaan heistä ei dokaa eikä narkkaa, vaan tekevät parhaansa elämässä. Välillä tulee suru ja uupumus, mutta aina siitä jotenkin noustaan.
Mun tuntemani juopot on aloittaneet dokaamisen nuorena, mutta siinä missä tavalliset ihmiset vähentää viimeistään aikuistuessaan kunnolla, nämä lisäävät.
Juoppo myös pyrkii vähättelemään juomistaan. Siltä ei onnistu yhden lasin ottaminen, vaan kerran toisensa jälkeen menee överiksi.
Mä en ymmärtänyt tuota "Kuolen tähän" mitenkään kirjaimellisesti, eiköhän se ole aika yleinen fiilis surevilla ihmisillä. Tuntuu ettei millään oo mitään väliä ja että olisi halunnut jopa kuolla toisen puolesta jos se olisi jotain auttanut.
Juttele ystävällesi, hän ehkä on luonasi