Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopimaton ihastus

Vierailija
05.11.2022 |

Eli ihastus, on sellaiseen henkilöön, jonka kanssa ei ole kerta kaikkiaan mahdollista saada parisuhdetta. Silti ihastuksen tunne pysyy sitkeästi päällä. Mikä avuksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ajan kulua

Ihastus vaikuttaa vain syventyvän.

No sitten se on mielikuvitus juttuja. Oletko minkä ikäinen?

40 vuotta.

Ennenaikaset vaihdevuodet? Ne voi pistää nupin sekaisin.

Vierailija
22/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita hänelle tunteistasi

Tule tylysti torjutuksi

BANG

ihastus on tiessään

Sillä olisi ihan katastrofaaliset seuraukset.

Niin varmaan.

No jos ei olisi, yrittäisin selvittää onko tunne molemmin puolinen. Elekielen perusteella vaikuttaisi olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyseessä on about nelikymppinen nainen, jonka suurena haaveena on saada lapsi ihastuksensa kanssa, mutta jos miestä tai naista ei kiinnosta niin väkisinkö pitäisi saada.

Vierailija
24/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki sama tilanne. Toistakytä vuotta ollu yksipuolisesti ihastunu. Toinen on jatkanu elämäänsä ajat sitte. En tiiä mitän unohtaa hänet. Hän tietää tunteistani. Ne on kyllä nyt vanhempana laantunu ja melkein kaveritasolla, tämänki oon hälle kertonu. Kait tarvii vielä toiset parikyä vuotta että voi täysin unohtaa. Nimittäi se mustasukkasuuden tunne toisesta ei oo vielä kadonnu. Sattuu sydämeen kun näkee hänen onnellista elämäänsä puolisonsa kans ja minä oon jäänu nuolemaan näppejäni. Tästä syystä oon oudossa jumiutumistilanteessa, en osaa ihastua enää kehenkään. Alan jo olla siinä iässäki että ei enää ees kiinnosta.

Ikuisesti sinkku 35v.

Vierailija
25/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä auta muut kuin kärvistellä sitten vaan. ikävä tilanne kyllä. yritä vältellä häntä niin paljon kuin mahdollista.

jos ei mene vuosissakaan ohi, kyseessä on joko fantasia tai aitoa rakkauttakin. siinä sitä sitten ollaankin. 

voimia! 

Vierailija
26/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kyseessä on about nelikymppinen nainen, jonka suurena haaveena on saada lapsi ihastuksensa kanssa, mutta jos miestä tai naista ei kiinnosta niin väkisinkö pitäisi saada.

Mistä revit tähän lapsen hankkimisen? Se luultavasti olisi ennen kaikkea sopimusasia parisuhteen osapuolten kesken. En pitäisi lasta jonkun sopimattomana. Kyse kun ei ole lähisukulaisesta.

Vierailija
27/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä auta muut kuin kärvistellä sitten vaan. ikävä tilanne kyllä. yritä vältellä häntä niin paljon kuin mahdollista.

jos ei mene vuosissakaan ohi, kyseessä on joko fantasia tai aitoa rakkauttakin. siinä sitä sitten ollaankin. 

voimia! 

En oikein pysty välttelemään. Tai ainakin pitäisi tehdä muutoksia elämässä.

Vierailija
28/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei mee nallekarkit tasan. Luulen että me rakkaudessa onnettomat saahaan sit vastapalkaksi jotain muuta hyvää elämässä, tai säästytään joltain muulta harmilta. Oon monesti koittanu tälleen tsempata itteäni kun on tuntunu epäreilulta. Koittanu ajetella että mitkä muut asiat on hyvin.

Vierailija
29/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaverin mies vai miksi ei ole mahdollista?

Eikö tuo olisi vain järjestelykysymys, ei este?

Vierailija
30/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tai lähestyvät sellaiset saa hormonit hyrräämään kuin nuorella. Nauti ihastuksesta ajatustasolla, mutta älä tee mitään konkreettista asian kanssa.

Seuraava vaihe on se, että mikään mies ei kiinnosta. Eli nauti nyt ja päiväunelmoi.

Vierailija
31/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastuksen kohde kahdelle miehelle ja ei menen perille ei kiinosta.Toinen on joku 56-58v. Toinen joku 68v. Ahdistaa loukkaa ties mitä minua.Molemilla on alkohooli numero 1.Joten perille ei menen ulkona,kävely reteillä älä lähesty.Anna kulkea rauhassa.Tänän kävin vain hautausmaalla.En normali lenkillä kun äijä eilen siellä pyöränsä kanssa.Yritti jututtaa vaikka serassani oli 82 vuotias nainen.Ei mikään taju ei kinosta.Kun känissä.En tunne hän.

Vierailija
32/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet tai lähestyvät sellaiset saa hormonit hyrräämään kuin nuorella. Nauti ihastuksesta ajatustasolla, mutta älä tee mitään konkreettista asian kanssa.

Seuraava vaihe on se, että mikään mies ei kiinnosta. Eli nauti nyt ja päiväunelmoi.

Eikö vaihdevuosista johtuvaan haluttomuuteen ole hormonaalista lääkitystä saatavilla?

Vierailija
33/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot se mun ihastus anna mennä vaan. Voidaan tykätä suljettujen ovien takana.

Vierailija
34/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä oot se mun ihastus anna mennä vaan. Voidaan tykätä suljettujen ovien takana.

Ei kiitos.

Vierailija
35/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samantapainen tilanne ja ilmeisesti tunne on molemminpuolinen. Mutta mutta itse olen perheellinen ja ihastuksella epävakaa persoonallisuus, joten haluan säästää lapseni siltä koettelemukselta.

Vierailija
36/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihminen välttämättä enää olisikaan niin ihana sitten kun eläisi sen kanssa. Arki tulee aina vastaan kuitenkin.

Vierailija
37/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihminen välttämättä enää olisikaan niin ihana sitten kun eläisi sen kanssa. Arki tulee aina vastaan kuitenkin.

Voi olla niin. En kuitenkaan pääse selvittämään asiaa.

Vierailija
38/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaverin mies vai miksi ei ole mahdollista?

Eikö tuo olisi vain järjestelykysymys, ei este?

Mietitään nyt vaikka Sofia Belorfia.

Vierailija
39/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet opettaja ja olet ihastunut yläkouluikäiseen oppilaaseen? Todellakin sopimatonta!

Vierailija
40/41 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ajan kulua

Ihastus vaikuttaa vain syventyvän.

Kaksi vuotta suurin piirtein kestää pahin ihastuminen. Sitten alkaa helpottaa.