Minkä elokuva tai sarjan jakson aiot katsoa tänään?
Kiinnostaa siis elokuva- ja sarjavalinnat, ei hömppäviihde yms.
Itse aion kyllä jotain katsoa, en tiedä vielä mitä.
Ehkä Yle Areenasta Musta Narsissi-elokuva.
Tai Viaplaylta von Trierin Kingdom Exodusta.
Tai Misery-elokuva (Stephen King) varmaan kymmenennettä kertaa.
Tai Tårtgeneralen (Mikael Persbrandt)
Kommentit (46)
Kai se House of the dragon pitäisi joskus katsoa. Olen aina vain siirtänyt ja siirtänyt sitä, kun tiedän että jämähdän sitten viikoksi sohvalle.
Jonkun musiikkileffan ajattelin katsoa omalta koneelta. Ehkä Rocketman tai Walk the Line.
Aion katsoa loppuun elokuvan Onnentyttö (2022). Elokuva on alussa kepeän humoristinen, mutta muuttuu loppua kohden vakavaksi. Aiheena mm. menneisyydessä tapahtunut kouluammuskelu ja siihen johtaneet tapahtumat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
SG-1 rupesin katsomaan taas kerran.
Rogue Heroesia olisi HBOlla vielä kaksi jaksoa jäljellä. Ajattelin katsoa sarjan tänään loppuun.
Rapemasterin ajattelin katsella ennen kuin lähden baariin.
Vierailija kirjoitti:
Et menekään tänään lenkkipolun varrelle väijymään?
Unsolved mysteries Netflixiltä. Nautinto, kun ei tarvitse välillä hyppiä mainoskatkojen ohi.
The Watcherin katsoin heti kun se ilmaantui. Ilmeisesti oikeasti perustuu tositapahtumiin, luin jostain netistä tästä perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa jonkun kauhuelokuvan, en ole viel päättänyt että minkä.
Tuli katsottua Scream. Kohta taidan katsoa Scream kakkosen.
Länsirintamalta ei mitään uutta oli tosi hyvä, katsoin sen eilen.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin sen, mutta alkoi masentaa nuoret miehet, kun sotimisessa tuli taukoa
Ajattelin katsoa kuntopyöräillessä Manifestin uutta kautta, tai Sandmania riippuen mielentilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin sen, mutta alkoi masentaa nuoret miehet, kun sotimisessa tuli taukoa
Sellaista se sota on, masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita itsellesi apua. Mielenterveysnumero, googlaa. Tai soita ennakkoon poliisiin ja kerro, mitä mielessäsi on. Pakkohoitoon.
Olet syvemmässä suossa rikostesi jälkeen kuin ennen niitä. Jälkeenpäin päädyt vankilaan etkä pääse kirjautumaan vauva.fi:lle, joku voi myös rai kata sut vankilassa, mietipä sitä. Olisi toisaalta oikein.
Vankilassa ulkomailla kymmeneltä. Uudet jaksot alkavat.
Rookiesia olen katsellut pitkin päivää. Muut joita seuraan on MC Australia ja Casualty
Olen nyt vasta ensimmäistä kertaa katsomassa Got. Kausi 4 alussa.
Lost in Space, 3 kausi. On kyllä siirappisen Disney eikä mitään hardcore scifiä, tehosteet sen sijaan oikein hyvät että niiden takia kai sitten katson.
[spoiler]Ei kannata katsoa jos nerokkaat lapsi ydinfyysikot, woke perheily kiintiöperheenjäsenellä tai avioerodraamat keittävät pannua. Lapsille tämä on kai suunnattu[/spoiler]
Katsonut tänään Netflixiltä Buying Beverly Hillsin uutta, ensimmäistä, kautta. Tykkään kovasti, toivottavasti saa jatkoa.