Onko normaalia, että miehellä on toisinaan pillu mielessä vaikka hän tekisi jotain aivan muuta esim. leikkaisi nurmikkoa, katsoisi a-studiot...
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on seksi, seksuaalinen tyydytys ja oma kulli, jotka miehillä on mielessä 24/7. Toosa on vain se yksi konkreettinen tyydytyksen tuottaja.
Harvempi siihen itse toosaan kai mitään muuta fiksaatiota muodostaa.
Ei kun juuri pimppi on se juttu. Ja kaikki sen lähiympäristössä. Onko se itsellesi mieleinen ulkonäön ja tuoksun suhteen.
Nainen voi jopa olla jopa omien kauneusnormien tuolla puolen, mutta jos hänen pimppinsä viehättää, niin kazaaam jokin hyppää rautana pystyyn. Eikä väittämäsi muutenkaan osu lähellekään. En halua naiselta kättä, peppua, tai suuta, enkä sen puoleen omaa kättänikään tai seksileluja. Kaikki muu paitsi naisen pimppiin liittyvät ovat yhtä kuin laimeaa seksiä minulle
Minun huippuhetkeni kevätjuhlassa oli, kun vaimolla oli avonainen kaula-aukko.ja tuijotin välillä tissejä. Eräs vaimon tuttava kumartui juttelemaan niin, että tissit näkyi paidan alta. Vieressä istuvalle nätille naiselle tuli niin kuuma, että hän nosti hameen ylös reisille. Koulun uusi rehtori on tosi pantavan näköinen. Nämä jäi juhlasta parhaiten mieleen.
Kyllähän ajatukset harhailevat esimerkiksi työpäivän aikana, itselläni harhailu tosin kohdistuu vain vaimooni. Jos näen vaikkapa kadulla kauniin naisen, totean mielessäni:"Onpa kaunis." ja jatkan matkaani.
M49 kirjoitti:
Kyllähän ajatukset harhailevat esimerkiksi työpäivän aikana, itselläni harhailu tosin kohdistuu vain vaimooni. Jos näen vaikkapa kadulla kauniin naisen, totean mielessäni:"Onpa kaunis." ja jatkan matkaani.
Et koskaan mieti, että olisipa kiva puristella noita tissejä, tai että tuota persettä olisi kiva naida takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Et koskaan mieti, että olisipa kiva puristella noita tissejä, tai että tuota persettä olisi kiva naida takaapäin?
Kyseessähän on vaan patologinen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Ei, vaan uskollinen aviomies. Minulla on kaunis ja älykäs vaimo, miksi ihmeessä minä edes fantasioisin muista?
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Ei, vaan uskollinen aviomies. Minulla on kaunis ja älykäs vaimo, miksi ihmeessä minä edes fantasioisin muista?
Kyllä tuo tunne menee ohi aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa jää nyt ihan huomiotta se, että joillain miehillä on kulli mielessä koko ajan.
Muisteleeko että millainen itsellään on vai misså mielessä voi edes sellainen kiinnostaa niin kovasti kun itseltään löytyy. Ei siinä mitään erityistä pitäisi olla.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Miten edes löysit vaimosi, jos et koskaan fantasioi naisista? Vai ottiko hän vaan sinut?
Nykänen on esikuvamme. Aina pillu mielessä, mutta välillä tehdään hommiakin.
Matin intohimo pilluihin oli riemastuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten edes löysit vaimosi, jos et koskaan fantasioi naisista? Vai ottiko hän vaan sinut?
Sinkkuna toki fantasioin naisista, viimeisinä sinkkuaikoinani en niin kovin yllättäen juurikin nykyisestä vaimostani.
Jos kokoajan on pillu tai kulli mielessä, niin kyllä se mielestäni kertoo ao. henkilön heikoista älykkyydestä. Tulee mieleen lähinnä jokin luolamies/nainen. Onhan sitä sanontakin että "nussii aivot pellolle".
Vierailija kirjoitti:
Jos kokoajan on pillu tai kulli mielessä, niin kyllä se mielestäni kertoo ao. henkilön heikoista älykkyydestä. Tulee mieleen lähinnä jokin luolamies/nainen. Onhan sitä sanontakin että "nussii aivot pellolle".
Ehkäpä, mutta valitettavasti ne fiksummat tyypit kuoli sukupuuttoon miljoona vuotta sitten, kun eivät vaan saaneet jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä, mutta valitettavasti ne fiksummat tyypit kuoli sukupuuttoon miljoona vuotta sitten, kun eivät vaan saaneet jälkeläisiä.
Kyllä he saivat, he eivät vain ajatelleet lisääntymistä kokoajan. He myös selvisivät karuissa oloissa paremmin, koska elätettäviä ei ollut pataljoonaa.
Lapset ovat terveitä silloin kun ne leikkii ! Mies on terve, jos hormoonit hyrrää. Kunhan vaan itsensä hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että valtaosaan miehistä on oikein tatuoitu DNA:han pillun kaipuu. Täytyy myöntää että ihan joka-ainoa nainen jonka kanssa jotain kanssakäymistä on (tai oikeastaan edes näkee läheltä) tulee väkisin mieleen miltähän hänen kanssaan seksi....tai miltä tuntuisi pillu.....rinnat... kaikki. Ei vaan voi sille mitään, vaikka mistä olisi puhe. SE välähtää mielessä parin sekunnin ajan ja vasta sitten tulee ne muut asiat mieleen..... Ei ole olemassa sellaista naista jonka olen tavannut enkä olisi kertaaakaan miettinyt jotain seksijuttua. En toki sitä näytä, mutta sanonpahan vain, että pitää olla melkoinen vesseli jos ei naisessa seksiä näe. Voin toki olla vääräässäkin, mutta näin itselläni.
Tämä muuten, mutta ei minulla seksi käy mielessä kehopositiivareiden kanssa. Korkeintaan yökötys, jos sattuu käymäänkin.
Aluksi oli pillu mielessä.
Sitten oli mielessä mikä on vikana kun suhteessa ei ole seksiä.
Nyt on mielessä enää ero.