Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että miehellä on toisinaan pillu mielessä vaikka hän tekisi jotain aivan muuta esim. leikkaisi nurmikkoa, katsoisi a-studiot...

Vierailija
05.11.2022 |

Vai ei?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielessä Aina. Sama mitä teet, aivan sama. Joskus jopa melkein toivoo, että pystyis ajattelemaan tai tekemään jotain jopa 5min ilman ettei pimppi kävis mielessä, mutta ei. Ei se onnistu. 

Tavallinen mies saa assosiaation seksiin kaikesta. Vaimo sanoo "-katso miten hyvät marjapuskat naapurilla", hmmm puska naapurilla, olis kiihottavampi ajeltuna tai edes siistittynä. Avaat jääkaapin ja näät kurkun, muistat mihin sellainen laitettiin ex - vaimon kanssa ja kadulla mietit miltä vastaan tulevien naisten peet näyttäisivät paljaana jne jne. Tuskin on asiaa joka ei jollekin miehelle tuo mieleen seksin.

Iäkkäämmät miehet sanovat, että vanhemmiten vähän ehkä helpottaa. En tiedä mitä ikää tarkoittavat kun eivät ikinä tarkenna. Ainakaan tähän mennessä ei ole paljon asiat teinivuosista muuttuneet. Ikää nyt 51v. 

Vierailija
42/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikä sama vika kuin edellisellä vastaajalla. Naapurin 15v nuorempi Hanna-rouva illalla tutkiskeli istutuksiaan tontin rajalla kyykkien niin että pikkarit vilkkui hameen alta. Olispa ollut kommandona. Sitä on tullut nyt puoli tuntia heräämisen jälkeen mietittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pääsin ampumaan sotqharjoituksessa kovan Apilaksen. Sitä laukaistessa oli ehkä pari sekuntia kun pillu ei ollut mielessä, mutta jo onteloraketin osuessa maaliin ajattelin spermasuihkua kohdunsuulle. Toisessa harjoituksessa oli johtajana naispuoleinen kapteeni, Johanna nimeltään, ja silloin pillu oli mielessä taukoamatta.

Vierailija
44/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesti puolen sekunnin ajan käy mielessä aina kohtaatpa vastakkaisen sukupuolen edustajan missä hyvänsä, syystä mikä tahansa. Ensin mietit panisinko, ja jos panisin niin miltä naisen pimppi näyttää. 

Sen jälkeen paluu reaalimaailman ja yrität teeskennellä kuunnelleesi mitä kassaneiti sinulta kysyi, vaikka itse korkeintaan mietit onko hänellä karvoja vai ei. 

Eli kun näette yhtään hölmistyneenä miehen missään, niin tiedätte minkälainen "video" hänen päässään juuri kulki.

Vierailija
45/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietit panisinko, ja jos panisin niin miltä naisen pimppi näyttää. 

Tämä on minullakin!

Kun ei voi tietää yhtään minkälainen pillu naisella on. Siksi jokaisen naisen kohdalla aivot käyvät läpi tämän saman kelan. 

Vierailija
46/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksi, seksuaalinen tyydytys ja oma kulli, jotka miehillä on mielessä 24/7. Toosa on vain se yksi konkreettinen tyydytyksen tuottaja.

Harvempi siihen itse toosaan kai mitään muuta fiksaatiota muodostaa.

Vierailija
47/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on seksi, seksuaalinen tyydytys ja oma kulli, jotka miehillä on mielessä 24/7. Toosa on vain se yksi konkreettinen tyydytyksen tuottaja.

Täysin väärin. Nimenomaan minkäänlainen pimppi naisella on. Naisen alapää ulkonäköineen ja tuoksuineen. Mikään ei maailmassa sitä voita.

Toisinaan on myös väärä sana. Väittäisin, että valtaosa miehillä 15 - 60v se on mielessä enimmän osan päivästä.

Vierailija
48/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin väärin. Nimenomaan minkäänlainen pimppi naisella on. Naisen alapää ulkonäköineen ja tuoksuineen. Mikään ei maailmassa sitä voita.

Toisinaan on myös väärä sana. Väittäisin, että valtaosa miehillä 15 - 60v se on mielessä enimmän osan päivästä.

No ei minua kiinnosta pillun ulkonäkö vaan se miltä se kullissa tuntuu. Toki kaunis pylly kiihoittaa ja pilluun työntyminen. Mutta eniten kyllä pillun tuntuma ja halukkuus kullia kohtaan. 

Vierailija
49/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun juuri pimppi on se juttu. Ja kaikki sen lähiympäristössä. Onko se itsellesi mieleinen ulkonäön ja tuoksun suhteen.

Nainen voi jopa olla jopa omien kauneusnormien tuolla puolen, mutta jos hänen pimppinsä viehättää, niin kazaaam jokin hyppää rautana pystyyn. Eikä väittämäsi muutenkaan osu lähellekään. En halua naiselta kättä, peppua, tai suuta, enkä sen puoleen omaa kättänikään tai seksileluja. Kaikki muu paitsi naisen pimppiin liittyvät ovat yhtä kuin laimeaa seksiä minulle tai korkeintaan lämmittelyä. Pyhä pimppi sinä kaiken lähde.

Ja toosa on ruma sana. Mutta jos niikseen tulee niin sitten minulla on toosafiksaatio tai toosafilia. Kaunis pimppi vaan saa aikaan välittömän reaktion alapäässä. Ja se voi olla kenen housuissa tahansa. Kirjaston kassatäti voi piilotella commandona maailman kauneinta herkkua. Koskaan ei tiedä. Useimmiten ovat hyvin kauniita. Jos esim joku exexex kumppani kävelee vastaasi marketissa, niin et mieti muuta kuin "hyvä pil lu muttei muuten toimi" samalla kun muistelet miltä se näytti ja sanot moi.   

Ap lle vastaus. Kaikki miehet ajattelevat, eivätkä vain toisinaan. Kyllä se leijonanosan päivän ajattelukapasiiteetista aina vie, eikä mies sitä voi estää. Tämä ei tarkoita pettämistä. Jotkut ajattelevat sitä oman kullan pimppiä koko ajan, toisilla on laajempi otanta fantasian ja/tai muistojen osalta. 

Vierailija
50/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellä miehellä on aina pillu mielessä! Jos ei ole, niin kannattaa huolestua!

Vierailija
51/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on erilaisia. Toisia kiihottaa pimppi ja sen ulkonäkö, toisia rinnat ja peppu. Toisille alapään ulkonäkö ei ole olennaista, vaan miltä se tuntuu. Toisille kaunis vartalo tai kasvot on se tärkein juttu. Ei ole yhtä totuutta.

Vierailija
52/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on erilaisia. Toisia kiihottaa pimppi ja sen ulkonäkö, toisia rinnat ja peppu. Toisille alapään ulkonäkö ei ole olennaista, vaan miltä se tuntuu. Toisille kaunis vartalo tai kasvot on se tärkein juttu. Ei ole yhtä totuutta.

On vain yksi totuus ja se on miehen biologinen tarve työntää siitin vaginaan. 

M48, guru

Vierailija
53/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pillu mielessä koko ajan. Jos vastaan tulee joku paksuhuulinen kaunotar, ajatukseni lähtee vaeltamaan siihen, että kuinka hyvältä nuo huulet tuntusikaan kun ne imaisisi minut kuumaan suuhun. Silloin pillu saattaa hetkeksi jäädä mielestä

Vierailija
54/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun juuri pimppi on se juttu. Ja kaikki sen lähiympäristössä. Onko se itsellesi mieleinen ulkonäön ja tuoksun suhteen.

Nainen voi jopa olla jopa omien kauneusnormien tuolla puolen, mutta jos hänen pimppinsä viehättää, niin kazaaam jokin hyppää rautana pystyyn. Eikä väittämäsi muutenkaan osu lähellekään. En halua naiselta kättä, peppua, tai suuta, enkä sen puoleen omaa kättänikään tai seksileluja. Kaikki muu paitsi naisen pimppiin liittyvät ovat yhtä kuin laimeaa seksiä minulle tai korkeintaan lämmittelyä. Pyhä pimppi sinä kaiken lähde.

Ja toosa on ruma sana. Mutta jos niikseen tulee niin sitten minulla on toosafiks

Kyllä tälleen lämpimillä keleillä käy usein myös mielessä, miltä jonkun näkökenttään ilmestyneen naisen tissit tuntuisi kädessä. Toisaalta tänään koko kevätjuhlan ajan tuijotin nätin naisopettajan peppua pari riviä edessäpäin ja mietin, miltä se näyttäisi, kun panisin sitä takaapäin. Mutta melkein koko juhlan ajan oli naisten pillut, tissit tai perseet mielessä. Puolen minuutin ajan ei, kun omat lapset sai stipendejä parhaasta koulumenestyksestä ja parhaasta matikkapäästä.

Vierailija
55/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toosa on ruma sana. Mutta

Arvioitko vaimon kanssa yhdessä mies- ja naisopettajien seksikkyyttä? Kuka heistä voisi kimppailla kanssanne?

Vierailija
56/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi jopa olla jopa omien kauneusnormien tuolla puolen, mutta jos hänen pimppinsä viehättää, niin kazaaam jokin hyppää rautana pystyyn. Eikä väittämäsi muutenkaan osu lähellekään. En halua naiselta kättä, peppua, tai suuta, enkä sen puoleen omaa kättänikään tai seksileluja. Kaikki muu paitsi naisen pimppiin liittyvät ovat yhtä kuin laimeaa seksiä minulle tai korkeintaan lämmittelyä. Pyhä pimppi sinä k

Arvioitko vaimon kanssa yhdessä mies- ja naisopettajien seksikkyyttä? Kuka heistä voisi kimppailla kanssanne?

En ottanut puheeksi, mutta meillä on kyllä avoin suhde, joten varsinaista estettä ei ole. Yhden seksikkään open kanssa olenkin ollut yhteyksissä ja toistaiseksi vain pussaillut. Mutta ei ole lasteni koulussa.

M50

Vierailija
57/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnu Vainion laulun sanoin voi todeta, että vaikka elämäni oli lähes aina pielessä, niin v---- pysyi mielessä!

Vierailija
58/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junnu Vainion laulun sanoin voi todeta, että vaikka elämäni oli lähes aina pielessä, niin v---- pysyi mielessä!

Miten nuo liittyvät toisiinsa tai poissulkevat toisensa?

Vierailija
59/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko upea nainen on mielessä tosinaan, myös seksi. Jos nainen on onnistunut aamulla halaamaan hyvin, se hali sitten pyörii päällimäisenä mielessä päivällä. Joku naisen hyvin kerrottu juttu jää naurattamaan. 

Vierailija
60/78 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minua kiinnosta pillun ulkonäkö vaan se miltä se kullissa tuntuu. Toki kaunis pylly kiihoittaa ja pilluun työntyminen. Mutta eniten kyllä pillun tuntuma ja halukkuus kullia kohtaan.

"Mutta eniten kyllä pillun tuntuma ja halukkuus kullia kohtaan"

Kyllä se sellainen pillu, jonka häppärit muistuttaa hevosen turpaa kun se hamuaa kädeltä kauroja, on munan himossaan se paras pilu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi