Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihminen olla tyytyväinen elämäänsä vai onko tavoitteena aina pyrkiä parempaan ja koko aika saavuttaa jotain

Vierailija
05.11.2022 |

Mitä jos ei kiinnosta, kuten minua. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen elintasoon ja elämään, mutta jatkuvasti pitäisi ikäänkuin pyrkiä johonkin, saada asioita ja saavuttaa ties mitä. Jotkut katsovat sitten minunkaltaisia ihmisiä kieroon, kun emme ole kyynärpäät pystyssä pyrkimässä eteenpäin. Tykkään rauhallisesta elämästä, luonnosta, pitkistä pyöräretkistä, en viihdy töissä, työt on vain keino saada rahaa mitään muuta iloa niistä ei ole ikinä ollut.
M46

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä on enemmän kuin hyväksyttyä downshiftata ja elää hiljaista elämää. Sitä jopa ehkä kadehtitaan, koska muut voivat elää niin hektistä elämää töiden ja perheen takia, että heillä ei ole mahdollisuus tehdä sitä. Mutta ota asenne "EVVK", tee sitä mitä parhaimmalta tuntuu. Jos joku arvostelee sun elämäntyyliä niin anna monoa sille.

Vierailija
22/23 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti olla. Itsekin olen usein ollut, mutta aina tapahtuu jotain ikävää, joku läheinen kuolee tai muuta ikävää. Joten jokin aina tulee häiritsemään sitä tyytyväistä oloa. Että tavallaan juuri kun on saavuttanut jonkinlaisen seesteisyyden, se rikotaan. Mutta sellaista elämä on. Ehkä jotkut vaan pääsevät yli asioista nopeammin ja palaavat taas takaisin sinne tyytyväiseen oloonsa. Mulla jotenkin kestää kauemmin päästä asioista yli. Mutta olen saavuttanut elämäni aikana useamman kerran sellaisen tyytyväisen olon ja rauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa olla tyytyväinen. Toisaalta toiveet, unelmat ja tavoitteet eivät tarkoita tyytymättömyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi