Käykö vakkarityypit täällä ikinä ulkona? Miksi näen aina samat aloitukset ja kirjoitustyylistä ihmiset ainakun tulen tänne? Tehkää jotain elämällänne herranjestas!! Ulkoilu tekee hyvää jos ei muuta ole.
Ihme sakkia. En edes tiedä käykö sääliksi vai tunnenko myötähäpeää.
Kommentit (18)
Kyllä mä ainakin oon menos kävelylle jossain välissä 🤠
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kyllä mä ainakin oon menos kävelylle jossain välissä 🤠
Hienoa!
Haista ap pieru. Pieraise vaikka nenääsi letkun avulla.
Mä kävin just hetki sitten koiran kanssa päivälenkillä.
Mikä saa sinut aina uudestaan tulemaan näille sivuille? Mene vetään happea ulos!
Mä pyöräilin aamulla 21km lenkin jo 7 aikaan. Huomenna kuntosalille.. kyl mul muutaki elämää on kuin tää vauvailu
No, miten on, ap, ehditkö myös ulkoilla?
Ei vauva palstaillessa tehdä kellekään mitään pahaa.
Lopeta muiden haukkuminen ja anna ihmisten surffata netissä.
Mielummin sitä surffailee internetissä kun käy ulkona.
Joutuu laitetaan vaatteet päälle jos menee ulos. Hölmöläisen hommaa!
Tietysti liikun ja ulkoilen. Happihyppely piristää ja taas jaksaa palstailla.
Mä olen ollut lomautettuna nyt vähän aikaa. Ehdin käydä 2 kertaa päivässä lenkillä, tarvittaesas kaupassa, tehdä käsitöitä, siivota kotona, etsiä jos muualta löytyis töitä - tosin haluaisin jatkaa nykyisessä kun vaan tilauksia tulisi -, käydä monella muullakin palstalla ja katsoa telkkaria, mutta silti ehdin lukea viestejä ja kirjoitella tännekin. Vapaapäivässä on paljon tunteja.
Koskas ap herää aamulla? Itse heräsin puoli 7 ja kävin tunnin reippaalla kävelyllä. Sieltä tultuani siivosin puutarhaa kaksi tuntia talvikuntoon. Istutin talveksi kanervia ja orvokeita. Sahasin oksia, jotka keväällä leikattu ja nyt kuivia ja poltan niitä uunissa näinä päivinä. Leipätaikina jo nousemassa. N 70plus.
Menen ulos, mutta otan vauviksen mukaani. Oletko kuullut kannettavista laitteista??
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut lomautettuna nyt vähän aikaa. Ehdin käydä 2 kertaa päivässä lenkillä, tarvittaesas kaupassa, tehdä käsitöitä, siivota kotona, etsiä jos muualta löytyis töitä - tosin haluaisin jatkaa nykyisessä kun vaan tilauksia tulisi -, käydä monella muullakin palstalla ja katsoa telkkaria, mutta silti ehdin lukea viestejä ja kirjoitella tännekin. Vapaapäivässä on paljon tunteja.
Lisään, että joka toinen lauantaiaamu, kuten tänään, olen 4-5 tuntia vapaaehtoistöissä. Mitä en tee: En katso hömppää, kuten tempparit, BB ja muu roska, en seuraa mitään blogeja tai instaa tai ole tiktokissa yms mitä näitä nyt onkaan. Facebookissa olen, lähinnä tiettyjen ryhmien takia, mutta en päivitä mitään ja voin olla viikonkin käymättä siellä.
Ei.. Jotkut ovat seisseet täällä muutamia vuosia :D ihme sankareita.