Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä verkkokauppa

M.K
05.11.2022 |

Missä teidän mielestä on hyvä verkkokauppa, toimiva ja saa nopeasti tuotteet kotiin sekä asiakaspalvelukin toimii?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket, verkkokauppa, dna. Olen käyttänyt kaikkia noita eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa. Minulla henk.kohtaisesti on toiminut moitteettomasti, laiton disclaimerin koska tiedän kuinka joku kommentoi välittömästi kuinka heillä tottakai on ollut hirveitä ongelmia kaikissa noissa paikoissa.

Vierailija
2/5 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

superergo.fi on ainakin minulle hyvin toiminut, kun joudun HR ihmisenä hankkimaan erilaisia tuotteita yritykselle. Ja todella nopeasti toimitettu tavarat, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoakaan tilaillut vaatteiden lisäksi, mutta työtuolin ja sähköpöydän sain hyvään hintaan just tosta samasta paikasta. Hyvä pulla kävi kun sattumalta löysin noi Superergon sivut.

Ruokakauppa niin vieressä ettei sieltä kehtaa tilata 😅

Vierailija
4/5 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tällaisen sivuston, mihin olen koonnut ja kokoan koko ajan lisää erilaisia verkkokauppoja elämän eri osa-alueilta

Tätä sivua saa mieluusti jakaa ja käydä ostoksilla. Suuri osa linkeistä on ns. kumppanuusmarkkinointilinkkejä, mikä tarkoittaa että saan pienen palkkion ostajien ohjaamisesta sivuille.

www.kauppaverkko.fi

Vierailija
5/5 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.com, avaruosat.ee, Vevor.de  nuo nyt ainakin nopeita ja luotettavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä