Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö työttömät lapsia?

Vierailija
05.11.2006 |

Onko täällä pariskuntia joissa toinen tai molemmat opiskelee/työttömänä? Miten pärjäätte? Miten asutte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, 82 neliötä kolmiossa. Pärjätään ihan jees.

Vierailija
2/9 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lasta nuorin täyttää 3 ja jään kortistoon :)

toisaalta eipä ne tulot ole kummosia ollut 14 vuoden kotonaolon aikanakaan.. heh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja lapsia on " tehty" viisi. Hyvin pärjätään ja vuokralla asutaan. Miehellä on virka emmekä saa muita tukia kuin lapsilisät. Ei siis soppalasta mitään (ei tosin olla haettukaan), ei asumistukea (ei olla haettukaan), en työmarkkinatukea eikä vanhin lapsi saa opintotukea. Minun tuloni ovat 493 euroa kuussa. Miehen palkka on n. 3300 - verot, vuokra on n. 700 euroa.

Vierailija
4/9 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tällä pärjää ja lapsen tulotkin kasvaa

Vierailija
5/9 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmas lapsi synty sillon.

Vierailija
6/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaikki lestadiolaiset, heti kun valtio saa tietää et ihminen on lesta niin sterilisaatio, sekä miehille että naisille. Kaikki ulkomaalaiset samoin ja mustalaiset eritoten. Vain oikeilla kunnon kansalaisilla jotka elättävät itsensä kokonaan omalla työllään, saavat lisääntyä. Heidän lapsistaan voi tulla ihan akateemisesti koulutettuja tärkeitä ihmisiä. Jotkut siivojat ja muut paskaduunarit vois kans steriloida. Suomi tarvitsee vain äykkäitä ja tasokkaita kansalaisia, eikä niitä voi synnyttää jos ÄO ei oo vähintään 125 ja VÄHINTÄÄN maisterin paperit kourassa. Jokunen sairaanhoitaja voidaan jättää lisääntymään. Kiinan malli vähän korjailtuna sopis myös Suomeen. Siellä ei saa tehdä kuin yhden lapsen, Suomi vois sallia kaksi lasta tasokkaille äideille ja isille, loput ei tarvi yhtään.

Pakko abortteja sit vaan kehiin jos joku nuija yrittää lisääntyä vaikka ei ole valtion ja yhteiskunnan lupaa.

Vierailija
7/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kuin minä, viiden lapsi äiti.

Vierailija
8/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot (työttömänä) 2320¿ ja miehen (on töissä) tuloista ei hajuakaan. Meillä ei ole yhteistä rahapussia. Asutaan mun omakotitalossa. Ja hyvin pärjätään.

Vierailija
9/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapselle menee rahaa joka kuusi säästöön, tuota tarkoitin lauseellani -7-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan