Realistisesti: haluaisitko olla Brad Pittin vaimo tai naisystävä?
Kommentit (29)
Voisin ottaa sellaisen elintason, minkä avioliitto hänen kanssaan toisi. Eikä haittaisi kaikenmaailman edustaminen, vaikkei se mikään omin juttu olekaan.
Mutta itse tyyppi, no, vaikea sanoa kun en tunne. En koskaan ole hänestä viehättynyt, mutta mistäpä sitä tietää, jos tutustuisi.
Nuori Brad Pitt on eri asia kuin nykyinen kuusikymppinen Brad Pitt.
Nuoren kanssa olisin voinut käydä kahvilla :)
En haluaisi, ei kiinnosta millään tavalla. En ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutustaan. Vaikka mies olisi miljardööri, niin jos en viehäty hänestä ulkoisesti, en pysty olemaan hänen kanssaan. Jos Brad Pitt tulisi tänään minua kaupungilla vastaan, niin vilkaisisin ehkä uteliaisuudesta häntä, mutta muuten ei kiinnosta.
No rehellisesti, en pidä häntä erityisen komeana tai karismaattisena, vaikka onkin hyvä näyttelijä. Mutta olen sen verran rahanahne, että jos jostain mystisestä syystä minulle tarjoutuisi mahdollisuus mennä naimisiin Bradin kanssa, menisin kyllä. Tätä tietenkin helpottaa että olen sinkku, hyvää parisuhdetta en jättäisi rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
En. Ralph Fiennes on makuuni mutta irl en haluaisi olla edes hänen kanssaan tekemisissä.
Miksi?
En todellakaan. Omienkin sanojensa mukaan ei ole ollut selvin päin päivääkään teini-iän jälkeen...
En haluaisi. En ole koskaan innostunut julkkiksista. Joskus teininä yritin teeskennellä fanittavani jotain näyttelijää tai laulajaa kun kaikki muutkin tytöt niin tekivät, mutta oikeasti ei tuntunut miltään.