Jos kuolisit nyt, niin mitä jäämistöstäsi löytyvää häpeäisit?
Ja toivoisit ehkä, että olisit hävittänyt niin etteivät omaiset löytäisi sitä?
Kommentit (61)
Hyvin salaisia yksityisasioita. Hyvä että muistutit.Menenkin heittämään tänään läjän roskienkeruupaikkaan ....
Ai mitä häpeäisin kuolleena???🤣🤣🤣🤣 Ööö en mitään? Kuollut ei tunne tunteita 😑
Vierailija kirjoitti:
Teinivuosien päiväkirjaa
Mä poltin nuo..
Ei mitään hävettävää.Pitemmän aikaa kaikki mahdollinen hävitetty.Niin sanottua kuolin siivousta tehdään.Nukuman menessä vasta juhla vaatet päälle ja meikit,jos sattuis kuolee nukuessa.Löytäjälle olisin kaunis.
Pelikonsoli minulla 49-vuotiaalla miehellä. Ei siinä mitään että sitä muuten häpeäisin, mutta kahdeksankymppiset vanhempani eivät sitä ikinä ymmärtäisi.
Panokonetta joka löytyy vaatehuoneen ylähyllyltä.
Enpä mitään, ehkä vähän vanhoja päiväkirjoja. Seksileluja en ainakaan.
Oon niin velkaantunut, että kaikkia laskuja.
Tai en häpeäisi, mutta tiedän, että omaiseni olisivat surullisia niistä, ja siitä etten ole kertonut ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Pelikonsoli minulla 49-vuotiaalla miehellä. Ei siinä mitään että sitä muuten häpeäisin, mutta kahdeksankymppiset vanhempani eivät sitä ikinä ymmärtäisi.
Mulla on pleikka 4. Ei hävetä.
N52
Ex-mieheni ruotsalaista penispumppua.
Vierailija kirjoitti:
m 55 ja mietiskelen tässä että mikähän konsoli olis hyvä olla. Ollu supernes, n64, ps2, x360, ja Wii ainaki.
Ei kai mitään ellei rikkinäisiä kalsareita lasketa? Tuskin niitä kukaan kovin tarkkaan penkoisikaan, kai?
Monia asioita, jos ajattelen että kuolisin nyt ja vanhempani sitten tulisivat tutkimaan jäämistöäni:
- Kalja- ja viinipullokokoelmaa pitkin pöytiä ja tasoja. Vanhemmillani ei ole aavistustakaan että tissuttelen joka päivä.
- Seksilelujani. Sieltä löytyy niin jättikokoista dildoa, gynekologin levitintyökalua kuin anaaliplugiakin.
- Päiväkirjaani johon kirjaan asioita. Sieltä paljastuisi esimerkiksi vuosikausien taisteluni päihdeongelman kanssa sekä se, että käyn psykoterapiassa sosiaalisten tilanteiden pelon ja ahdistuneisuushäiriön takia. Vanhempani uskovat että olen tehokas ja arvostettu menestyjätyyppi.
- Päiväkirjasta paljastuisi myös, että miesystävä josta heille kerroin oli mielikuvituspoikaystävä. Äiti niin paljon suri sitä, ettei minulla ole miestä, että lopulta jankkaamisesta päästäkseni keksin että olisi sutinaa jonkun miehen kanssa. Kun äiti alkoi vaatia kuvia, näytin erään semitunnetun ulkomaalaisen näyttelijän kuvan. Jatkoin valhetta ainakin puoli vuotta kunnes en jaksanut enää ja sanoin että meille tuli bänät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m 55 ja mietiskelen tässä että mikähän konsoli olis hyvä olla. Ollu supernes, n64, ps2, x360, ja Wii ainaki.
PS 5
Kulahtaneita ja virttyneitä alusvaatteita, kaikki ovat aktiivisessa käytössä nyt kun elän vielä.
Eipä näin äkkiseltään keksi mitään- no jos tietskalta saisivat selville kaikki sivustot joilla vieraillu oon niin ehkä osa niistä -tai ei oikeastaan edes ne.
Teinivuosien päiväkirjaa