Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoossa asuvat tai siellä matkustaneet! Mikä kohde pitää varmuudella nähdä?

Vierailija
04.11.2022 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus turistirysät löytyy tripadvisorista.

Itse saan parhaan Lontoo-fiilikset ihan kävelemällä Thamesin rannalla, kulkemalla Chelsean tai Kensingtonin katuja ja kävelemällä lähipuistoissa.

Vierailija
22/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä missään maassa ei ole ainuttakaan sellaista juttua mikä on pakko nähdä.

Olen aika paljon eri mantereilla reissannut ja valtaosa näistä "must see" jutuista on sellaisia lampaiden apinointia, että voi muille kehua nähneensä jonkun tötterön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehui Imperial war museumia.

Vierailija
24/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin ensimmäisen kerran Lontooseen, kävisin katsomassa Buckinghamin Palatsia ja Big Beniä. Kävelisin Piccadilly Circukselle ja siitä Leicester Squeren kautta Govent Gardeniin. Kävisin Sohossa jossain pubissa kaljalla ja jatkaisin kohti Oxford Streetiä shoppailemaan.

Kävelin tuota samaa reittiä monena viikonloppuna Lontoossa asuessani. Kun tuo on tehty, voi käydä British Museumissa ja Madame Tussaudsin vahakabinetissa, kävellä Thamesin rantoja pitkin nähden Tower Bridgen ja London Brigden. 

Noista markkinoista minäkin pidin. Erityisesti Camden Markets oli omaan mieleen, mutta makuasioitahan nämä. Urheilusta pitävät käyvät varmaan katsomassa lempijoukkueensa stadionia, joihin järjestetään kiertokäyntejä.

Vierailija
25/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Mun mielestä missään maassa ei ole ainuttakaan sellaista juttua mikä on pakko nähdä.

Olen aika paljon eri mantereilla reissannut ja valtaosa näistä "must see" jutuista on sellaisia lampaiden apinointia, että voi muille kehua nähneensä jonkun tötterön.

Suvaitsen olla eri mieltä. Harva nähtävyys on vahingossa saavuttanut suosiotaan, vaikka niitä turistirysiksi haukutaankin.

Vierailija
26/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehui Imperial war museumia.

Minusta se oli myos mielenkiintoinen. Naki miten alkeellisilla valineilla kommunikoitiin.

Kuningattaren tallit ja ajoneuvot.

Kruununjalokivet.

Vierailija
27/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame Tussauds.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi