Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ootte joskus synnyttäneet! Onko alapää palautunu yhtä piukeaksi kuin ennen synnytystä?

Vierailija
04.11.2022 |

Onko miten harvinaista et vagina jää pysyvästi jonkin verran löysemmäksi? Niin usein kuulee puhuttavan et se löystyminen on vaan myytti ja valtaosa kertoo et ihan yhtä tiukka on edelleen. Onko tosiaan näin? Ja jos on niin mitä oon tehnyt väärin et mulla on jäänyt löyhemmäksi :( (3v synnytyksestä)

Te jotka ootte joskus synnyttäneet! Onko alapää palautunu yhtä piukeaksi kuin ennen synnytystä?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieniä supistuksia ainakin jos kovasti pidättelen pissaa. Muuten en ole kauheasti huomioinut milloin supistelee paitsi kyllä seksiä harrastaessa ainakin jonkin verran. Orgasmin jälkeen supistelee voimakkaasti ja ikään kuin rytmissä, mutta kesto riippuu orgasmin voimakkuudesta. Kaksi lasta, kolmas toiveissa.

Vierailija
62/69 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt alle 25 vuotiaana useamman lapsen syöksysynnytyksellä. Nyt lähemmäs 40 vuotiaana tiukkuus edelleen kunnossa. Seksissä toimii hyvin eikä virtsankarkailua. Treenaan välillä ja seksiä muutaman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tuntuu olevan ongelma lähinnä psyyken puolella. Jos koko ajan miettii miltä pllu miehen mielestä tuntuu ja näyttää ja miten supistella seksihommissa, niin siinähän se ongelma on. Mieskin kuulemma kuitenkin nauttii olostaan.

Vierailija
64/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla tuntuu olevan ongelma lähinnä psyyken puolella. Jos koko ajan miettii miltä pllu miehen mielestä tuntuu ja näyttää ja miten supistella seksihommissa, niin siinähän se ongelma on. Mieskin kuulemma kuitenkin nauttii olostaan.

Samaa mieltä, että voi johtua siitä. Itsellä pimppi sitä tiukempi mitä enemmän keskityn omaan nautintoon ja haen kulmia ja liikettä missä tuntuu parhaalta. Silloin on tiukkana ihan yrittämättä, kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
65/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin entistä tiukempi, mutta ei kyllä ole vaan samanlainen. Mulla ei myöskään ollut alunperinkään mikään vauvan mentävä aukko vaan kärsin aika pahasta vaginismista ennen lapsia. Se oli niin paha, että ekat yhdyntäkokeilut, siis kymmeniä, eivät mitenkään onnistuneet. Mieheni kanssa alkoi sujua vähitellen, mutta oli kuitenkin minulle kivuliasta. Taustalla ei ole edes mitään itsetunto-ongelmia tai traumoja, mutta jotenkin todella kireät tai jännittyvät lihakset ja ahdas aukko. Yhdynnät alkoivat kuitenkin sujua kun niitä vuosia harjoiteltiin kuitenkaan vaginismin täysin väistymättä. Nyt nuorin lapsemme (kolmesta) on 4 v ja välillä lantionpohja oli heikompi ilman mitän laskeumia tai inkontinenssioireita kuitenkaan, mutta ollut jo pari vuotta taas liian tiukka yhdyntöjä ajatellen. Miehelläni on ihan normaalikokoinen penis, ei tavallista isompi tai pienempi. Olen sieltä ainakin niin tiukka, että kyllä ihan sormen sisään pistäessä vagina puristaa sitä joka puolelta ja venytys aiheuttaa välillä kipuja enkä voi harrastaa yhdyntään kovin pitkään. Onneksi saan orgasmin itsekin aika nopeasti myös yhdynnässä varsinkin jos kiihotusta on tarpeeksi alla. Ja onneksi mies on myös aika nopea laukeamaan ihan millä vain tekniikalla, joten ei tarvitse aina keskeyttää näiden vaginismijuttujen takia. Mut todellakaan löysemmäksi ei ole jäänyt.

Aha, juu kiitos selostuksestasi. Ilman sitä en varmaan olisi saanut tätä päivää alkuun.

Vierailija
66/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsankarkailu on pahinta mitä jäi synnyttämisestä!  Jos vähän yskäisetkin virtsa valuu itsestään.  Aina saa olla vähän varuillaan. 

Vierailija
67/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsankarkailu on pahinta mitä jäi synnyttämisestä!  Jos vähän yskäisetkin virtsa valuu itsestään.  Aina saa olla vähän varuillaan. 

Eikä mainintaa siitä onko lantionpohjan lihakset missä kunnossa, virtsarakon laskeumaa hoidettu... pissankarkailu on kuitenkin hyvin harvinaista oikeasti hyväkuntoisilla naisilla, jotka eivät hanki tusinaa lapsia, edes iän myötä. Ja melko yleistähän se on sitten lopuilla.

Vierailija
68/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On löysempi, mutta en näkisi huonona puolena. Ennen mieheni tuli tosi nopeasti, nykyään ei enää. Lisäksi synnytykset muuttivat emätintä niin, että saan orgasmin yhdynnässä. (Tämä asiahan muuttuu ihan tutkitunkin tiedon mukaan.)

Vierailija
69/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on palautunut. Olin 17 v. kun synnytin ainoaksi jääneen lapseni. Sen jälkeen on gynetkin todenneet, että olen sieltä kuin lapsettomat naiset. Nuorena paikat on vielä palautuvat.

Mulle jouduttiin tekemään vielä aika iso leikkaushaava, että vauva mahtui tulemaan ilman repeytymisiä. Tikkejä laitettiin toista kymmentä ja koska mulla on vaikea arvenmuodostustaipumus, niin sainpa sinne vielä kivan keloidin sekä sisä- että ulkopuolelle. Eipä ole miestä haitannut, päinvastoin.