Peniksen keskipituus Suomessa on 13,77cm
Tätä aihetta pitää postata tänne aika ajoin kun asiasta tuntuu olevan epäselvyyttä. Useimpien naisten mielestä noin 16-19cm on normaali koko, kakkosella alkavat luvut ovat sitten jo suuria. Mutta kaikki alle 15cm on melko pientä. Ja silti keskimääräinen pituus on alle 14cm.
Voisitteko kullinkokojankkaajat perustella mihin perustuu teidän kokemukset/mielipiteet jotka ovat täysin erilaiset kuin tutkimustulokset?
https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/penis/peniksen…
Kommentit (159)
Tuo on minustakin kyllä hyvä kuva ja vaikuttavan näköinen on sekin. Kuva jättää mielikuvitukselle tilaa, eikä mikään irstas lähikuva.
Vierailija kirjoitti:
Tarkat on mittaukset. Prinssinakin keskipituus saatu kaivettua 0,7 mm tarkkuudella. Jos porukka olisi yhtä innokas töiden perään kuin tänne soopan kirjoitteluun, moni asia olisi toisin
No ainakin tämä palsta olisi erilainen, jos täällä olisi vain eläkeläiset joilla kaikki maailman aika ja vähän järkevää tekemistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkat on mittaukset. Prinssinakin keskipituus saatu kaivettua 0,7 mm tarkkuudella. Jos porukka olisi yhtä innokas töiden perään kuin tänne soopan kirjoitteluun, moni asia olisi toisin
No ainakin tämä palsta olisi erilainen, jos täällä olisi vain eläkeläiset joilla kaikki maailman aika ja vähän järkevää tekemistä...
Onko nyt niin vaikea ymmärtää, että noi desimaalit tulee siitä kun laskettu keskimitta, ei siitä, että olisi mitattu desimaalien tarkkuudella. Täällä saitilla näyttää toisia miehiä närästävän, että joillakin on isommat kalut. Ikäänkuin hyvä seksi olisi nyt kalun koosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 13cm. Ihmettelen noita joitain, joilla on muka lepotilassa melkein samanmittanen. En oo kyllä uimahallissakaan nähny.
Ei nyt ihan avannosta, mutta tollasena se mulla esiintyy siellä uimalassakin. Kovana 18cm
https://cruisingmap.net/uploads/472e05f7-8f74-494f-969f-84d568d2c30d_or…
Tuo on selainen aamuinen puolijäykkä, kun roikkuu turpeana kaarella alaspäin. Itsellä samanlainen aamuisin aamuseisokin jälkeen. Jos kovana 18cm niin tuossa mitassa päältä mitattuna tod näk vielä pidempi lähemmäs 20cm. . Oma ainakin on tuossa moodissa pisimmillään ja yli 20cm, kovana lyheen vajaa sentin mutta vastaavasti ympärysmittaa tulee sentti lisää. Mutta varsinaisesti oikeasti löysänä 15cm. Tosin pienikin panetus, niin helposti on pari senttiä lisää. Voi olla, että nuorena oli aina vähän turpea.
Vierailija kirjoitti:
WAU! Sanoo tämä nainen edelliseen. Upea näky.
Kyllähän se puolikova muna näyttää hyvälle
Aika kauan kesti ennen ku alko oleen kaikilla paljon isompi ku toi kuvan. Ton uskon olevan sen 18 erektiossa mut laittakaas muutkin todisteita.
Ei se kyllä ihan puolikova ole, ei tossa kunnossa esimerkiksi olisi toivoakaan naiseen sitä saada. Se nyt vaan on aina ollut mikä on ja erektion ja lepokunnon välissä ei mitään koon tuplaantumista tapahdu. Toki tosta kasvaa pituutta ja paksuutta mutta kuitenkin suhteellisen reippaan kokoinen kait ihan levossa.
Ja kiitos asiallisista kehuista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ihan puolikova ole, ei tossa kunnossa esimerkiksi olisi toivoakaan naiseen sitä saada. Se nyt vaan on aina ollut mikä on ja erektion ja lepokunnon välissä ei mitään koon tuplaantumista tapahdu. Toki tosta kasvaa pituutta ja paksuutta mutta kuitenkin suhteellisen reippaan kokoinen kait ihan levossa.
Ja kiitos asiallisista kehuista.
On se puolikova löysään verrattuna. Muttei sillä vielä naimaan pysty. Jos oma, niin mittaa häpyluusta päältä. Voi hyvinkin olla pidempi kuin seisokissa. Itsellä ainakin lyhenee kun suoristuu, kovenee ja paksunee.
Maahan virtaa uutta väkeä ja vehkeet vaan pienenee? Kyllähän tämä tiedetty on, mutta antaa naisten ilkkua ilokseen.
No ei se ole puolikova ja on oma. Ei mua ihan niin tarkat mittaukset kiinnosta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiitos asiallisista kehuista.On se puolikova löysään verrattuna. Muttei sillä vielä naimaan pysty. Jos oma, niin mittaa häpyluusta päältä. Voi hyvinkin olla pidempi kuin seisokissa. Itsellä ainakin lyhenee kun suoristuu, kovenee ja paksunee.
Tämä on muuten totta itselläkin. Tuollanen kuvaa vastaava itsellänikin (tosin hiukan enemmän esaria varmaan) kun puolikankeena heilahtelee. Joskus mielenkiinnosta mittasin ja huomasin saman, että alaspäin kaaressa roikkuvana oli sentin pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 13cm. Ihmettelen noita joitain, joilla on muka lepotilassa melkein samanmittanen. En oo kyllä uimahallissakaan nähny.
Ei nyt ihan avannosta, mutta tollasena se mulla esiintyy siellä uimalassakin. Kovana 18cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä minun mielestä tosi upean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkattu kalu, josta otettu kuva lämpimässä. 😄 tuo ei tuosta enää paljon kasva, mutta pienenee kyllä esim. kylmässä.