Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Olen suuri vanhojen autojen ystävä mutta ärsyttää kun väitetään että ennen autot olivat jotenkin yksilöllisiä ja nykyään samannäköisiä.
Kunpikaan väite väittämänei oikein kestä tarkkailua. Siis tottakai 20- ja -50-luvun autot eroavat toisistaan mutta kyllä on vaikea leffassa tai valokuvassa erottaa jonkun ajan autoja toisistaan.
Taas nykyautoista erotan heti eri merkkiset toisistaan. On varmasti paljon ihmisiä botka ei erota vaikka Volkswagenia BMW:stä mutta ei ne kyllä myöskään erota 30-luvun Packardia Fordista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citroën SM
Myös id, ds, ja cx kää tävät myös. Samoin C6, upea auto. XM lähinnä yllättää.
SM on toki omaa luokkaansa.
Minulla on joskus ollut pari sitikkaa. Suht hyviä pelejä.
Meinasin laittaa myös nuo sitikat tuohon, mutta jätin kuitenkin pois. Itselläni oli pitkään BX.
Fisker karma oli yllättävän upean näköinen.
Kuplavolkkari ja oikein vanhat museoautot.
Mitä rämisevämpi ja ruosteisempi niin pää kääntyy. Muuten ei mikään auto käännä päätä.
Nyt juuri toi mainostettu Skoda Enyag Coupe. Täytyy mies vaan saada puhuttua vielä ympäri.
Olen 70-luvulla syntynyt ja niin pitkään kuin minä muistan, niin aina on jotkut väittäneet, että kaikki kulloisetkin "nykyautot" on samannäköisiä ja "ennen" autot kyllä erotti toisistaan.
Autot kun on design -tuotteita, niin kulloinenkin muotisuuntaus vaikuttaa siten, että tietyt päälinjat on melko samankaltaisia, mutta jokaisessa on kumminkin sen verran eroja, että ei ne ole toistensa kopioita, poislukien jotkut kiinalaiset kopiot ja "Badge Engineering", eli samaan koriin on vaan lätkäisty konsernin eri merkki, esim. Seat Toledo ja Skoda Rapid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!93 ohjaustehostimen letku vuotaa, haluatko tulla harrastamaan? :D
Ei ole tehostinta tuossa mallissa, älä huijaa 😁Mutta harvinainen auto sulla, myytkö pois? 😂😂
Tosi harvinainen, ei kannata myydä kun ainoastaan 207 kpl myytävänä nyt nettiautossa.
Tummanvihreä Skoda 😍
Sellaisen minäkin haluaisin!
Eräs taiteilija kesäisin ajaa Ford T:llä. Sitä kyllä tulee katsottua.
Corvette mallit 1-3 ja oikeastaan mikä vaan taidolla entistetty vanha ajokki.
Jos olisi rahaa, ostaisin hienon matkailuauton ja reissaisin maailman ääriin ja takaisin, kaikkien kirpputorien kautta. Ei ole rahaa.
Ihan vaan, että kehtaisko päheen kelmun laittaa Avensikseen? Kelmuttaako Suomessa ihmiset autojansa, voiko täällä missään teettää?
Joku 20-luvun iso avoauto liikenteessä. Oli vaikuttavan näköinen ja ennenkaikkea kokoinen.
Pakoputki vikainen Ziguli 2107. Tällä autolla Suomi ajoi.
Ässämersu Viron kilvissä kääntää mun pään. Ketuttaa kun sitä ei veroteta.