Paljonko kampaamokäyntinne suunnilleen maksaa ja miten usein käytte?
Kommentit (66)
0 eur
Olen käynyt noin kymmenen vuoden välein ja on maksanut vissiin parikymppiä kerralla. En halua että kukaan pilaa hiuksiani. Mieluummin teen sen itse.
Noin 50-60€, leikkaus, värjäys/raidat ja kulmien muotoilu/värjäys.
Vierailija kirjoitti:
Värjään ja leikkautan hiukset aina kun käyn kampaajalla eli maksaa noin 120-140 euroa. Käyn 5-6 kertaa vuodessa. On joka euron arvoista, minulla on luottokampaaja, jonka kanssa voi kokeilla eri juttuja ja joka tietää, mitä hiuksilleni voi tehdä ja mitä ei. Oma hiusvärini ei ole kovin kaunis, joten pakko nuo on värjätä.
En ole koskaan nähnyt luonnollista rumaa hiusväriä joten en usko. Rumia värjättyjä hiuksia olen nähnyt runsaasti.
M
Viimeksi olen ollut kampaajalla joskus kaksikymmentä vuotta sitten. En muista mitä maksoi.
Viimeksi viisi vuotta sitten. Kaveri tai äiti välillä leikkaa latvoja. Hiukset paksuhkoa keskiruskeaa luonnonkiharaa. Joskus laitan hennaa tai sävyttävää hoitoainetta.
Käyn joka toinen kuukausi, ja rahaa menee noin 250€
Viimeksi maksoi 150 euroa leikkaus ja raidat. Olen käynyt kerran vuodessa, joskus kaksikin. Välillä saatan käydä leikkauttamassa hiukset cittarin non-stop-parturilla parilla kolmella kympillä. Joskus värjään kotona ja saatan myös leikatakin itse.
Käyn n.8vkon välein ja 75€/kerta.
Väri (sekoitus 3 tai 4 väristä, en muista) yleensä vain tyveen josta toki levitetään muuallekin hiuksiin, leikkaus kerroksittain, joskus vuolenta, pesu+föönays.
Käynyt samalla kampaajalla yli 20v, pk-seutu.
N47
Ollessani konsulttifirmassa ja konttorilla kävin parturilla noin joka kuudes viikko, 18€ kerta. Viime käynnistä on jo 7 vuotta, nyt leikkaan latvoja itse parin kuukauden välein. Etukumaraan ja harjaan hukset eteen ja siitä leikkaan latvoista muutaman sentin. Naisilla on kuulemma tuollaiselle leikkaukselle oma nimikin, mikä se nyt olikaan. Aika pitkäksihän tuo pitää jättää jotta otsa- ja sivuhiukset riittää poninhännälle, jota joskus käytän. Sakset täytyy tietty osata pitää kunnossa, teroitan samalla timanttilaikalla millä muitakin terävälineitä. Parta lähtee yleensä kerran kuussa sängeksi karitsemiskoneella, enää ei yleensä tule niitä kivuliaita verihaavojakaan tuolla harvateräisellä koneella, nopea se on.
M
Aiemmin 60,- pesu, leikkaus ja föönaus. Aina sai selostaa, mitä haluan, vaikka olin käynyt jo pari vuotta.
Nyt uusi kampaaja, 42,- samat työt ja osasi heti ekalla kerralla leikata toivomani mallin.
Minulla siis hyvin lyhyet ja ohuet hiukset pyörteitä useita, silti onnistui ja tässä on uusi vakiokampaajani.
Lähemmäs 150€ pitkien hiusten väri ja leikkaus. Käyn noin 2 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin 60,- pesu, leikkaus ja föönaus. Aina sai selostaa, mitä haluan, vaikka olin käynyt jo pari vuotta.
Nyt uusi kampaaja, 42,- samat työt ja osasi heti ekalla kerralla leikata toivomani mallin.
Minulla siis hyvin lyhyet ja ohuet hiukset pyörteitä useita, silti onnistui ja tässä on uusi vakiokampaajani.
Unohtui, käyn n. kuuden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Noin 150 euroa. Pitkät ja paksut hiukset niin laittaminen on sekä kallista että hidasta. Pitäisi käydä neljä kertaa vuodessa, käyn kahdesti.
Ei haittaisi maksaa, jos kampaajat osaisivat työnsä. Suurin osa ei osaa ja kun löytyy hyvä, hän lopettaa pian. Monet kerrat olen maksanut tuon summan ja todennut että sillä ei saanut juuri mitään. Raidat keskenään melkein saman värisiä, väri kuluu pois heti, leikkaus on sellainen että olisin leikannut vähintään yhtä hyvin itse. Sitten vielä yritetään pakkomyydä kaiken maailman shampoot ja seerumit siihen päälle.
Kuulostaa niin tutulta. Ei vaan löydy kampaajaa, joka osaisi käsitellä paksua ja taipuisaa hiuslaatua. Nytkin pitänyt hiuksia kiinni viimeiset 6kk, kun edellinen kampaaja tumpeloi täysin kerrostuksen ja kevennyksen.
Aiemmin kävin parin kuukauden välein ja 150 euroa heilahti raitoihin ja leikkaukseen, vaikka minulla on ihan vauvantukka.
Pandemian aikana lopetin kampaajalla käynnit ja myös kampaamotuotteiden käytön. Minulle ilmestyi kiharat! Olen antanut kasvaa ja välillä saksin itse latvat joko keittiösaksilla tai parturikoneella. Paljon parempi tukka on nyt. Ne värjäykset teki ihan lirutukan. Nyt on luonnetta.
Noin 120-160 euroa. Raidat ja leikkaus. Käyn noin 5 kertaa vuodessa. Eihän se ilmaista ole
Mitä muuten arvelette, mitä mieltä miehet on jos / kun naiselta menee vaikka keskimäärin 70 € kuussa kampaamoon? Esimerkiksi tapailuvaiheessa? Vai ovatko mieltä ollenkaan?
M
30 euroa kerta, leikkaus. Käyn kaksi kertaa vuodessa, joskus kolmesti. Ja nainen olen.
En käy kampaamossa. Tykkään omasta väristä ja mies osaa välillä tasata latvat. Hiukset on kohta reiden puoliväliin saakka. Pidän letillä, ei tarvitse sen kummemmin hoitaa. Upeat ovat, kun joskus aukaisen.
En maksa mitään koska mies leikkaa tasoittaa hiukseni
Otan raidat noin kerran vuodessa, samalla värjätään tyvikasvu ja leikataan latvat. Hinta noin 100€
Muulloin tytär tekee tyvikasvun värjäyksen markettituotteilla noin kuuden viikon välein ja kampaajaksi opiskeleva naapurintyttö siistii latvat muutaman kerran vuodessa. Hänelle olen maksanut 15€ kerta.