Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kampaamokäyntinne suunnilleen maksaa ja miten usein käytte?

Vierailija
04.11.2022 |

Minulla n. 50 e ja käyn n. 4 kertaa vuodessa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan raidat noin kerran vuodessa, samalla värjätään tyvikasvu ja leikataan latvat. Hinta noin 100€

Muulloin tytär tekee tyvikasvun värjäyksen markettituotteilla noin kuuden viikon välein ja kampaajaksi opiskeleva naapurintyttö siistii latvat muutaman kerran vuodessa. Hänelle olen maksanut 15€ kerta. 

Vierailija
42/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 eur 

Olen käynyt noin kymmenen vuoden välein ja on maksanut vissiin parikymppiä kerralla. En halua että kukaan pilaa hiuksiani. Mieluummin teen sen itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50-60€, leikkaus, värjäys/raidat ja kulmien muotoilu/värjäys.

Vierailija
44/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjään ja leikkautan hiukset aina kun käyn kampaajalla eli maksaa noin 120-140 euroa. Käyn 5-6 kertaa vuodessa. On joka euron arvoista, minulla on luottokampaaja, jonka kanssa voi kokeilla eri juttuja ja joka tietää, mitä hiuksilleni voi tehdä ja mitä ei. Oma hiusvärini ei ole kovin kaunis, joten pakko nuo on värjätä.

En ole koskaan nähnyt luonnollista rumaa hiusväriä joten en usko. Rumia värjättyjä hiuksia olen nähnyt runsaasti.

M

Vierailija
45/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen ollut kampaajalla joskus kaksikymmentä vuotta sitten. En muista mitä maksoi.

Vierailija
46/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viisi vuotta sitten. Kaveri tai äiti välillä leikkaa latvoja. Hiukset paksuhkoa keskiruskeaa luonnonkiharaa. Joskus laitan hennaa tai sävyttävää hoitoainetta.

Vierailija
47/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen kuukausi, ja rahaa menee noin 250€

Vierailija
48/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi maksoi 150 euroa leikkaus ja raidat. Olen käynyt kerran vuodessa, joskus kaksikin. Välillä saatan käydä leikkauttamassa hiukset cittarin non-stop-parturilla parilla kolmella kympillä. Joskus värjään kotona ja saatan myös leikatakin itse.

Vierailija
49/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n.8vkon välein ja 75€/kerta.

Väri (sekoitus 3 tai 4 väristä, en muista) yleensä vain tyveen josta toki levitetään muuallekin hiuksiin, leikkaus kerroksittain, joskus vuolenta, pesu+föönays.

Käynyt samalla kampaajalla yli 20v, pk-seutu.

N47

Vierailija
50/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani konsulttifirmassa ja konttorilla kävin parturilla noin joka kuudes viikko, 18€ kerta. Viime käynnistä on jo 7 vuotta, nyt leikkaan latvoja itse parin kuukauden välein. Etukumaraan ja harjaan hukset eteen ja siitä leikkaan latvoista muutaman sentin. Naisilla on kuulemma tuollaiselle leikkaukselle oma nimikin, mikä se nyt olikaan. Aika pitkäksihän tuo pitää jättää jotta otsa- ja sivuhiukset riittää poninhännälle, jota joskus käytän. Sakset täytyy tietty osata pitää kunnossa, teroitan samalla timanttilaikalla millä muitakin terävälineitä. Parta lähtee yleensä kerran kuussa sängeksi karitsemiskoneella, enää ei yleensä tule niitä kivuliaita verihaavojakaan tuolla harvateräisellä koneella, nopea se on.

M

Vierailija
51/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin 60,- pesu, leikkaus ja föönaus. Aina sai selostaa, mitä haluan, vaikka olin käynyt jo pari vuotta.

Nyt uusi kampaaja, 42,- samat työt ja osasi heti ekalla kerralla leikata toivomani mallin.

Minulla siis hyvin lyhyet ja ohuet hiukset pyörteitä useita, silti onnistui ja tässä on uusi vakiokampaajani.

Vierailija
52/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 150€ pitkien hiusten väri ja leikkaus. Käyn noin 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
53/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin 60,- pesu, leikkaus ja föönaus. Aina sai selostaa, mitä haluan, vaikka olin käynyt jo pari vuotta.

Nyt uusi kampaaja, 42,- samat työt ja osasi heti ekalla kerralla leikata toivomani mallin.

Minulla siis hyvin lyhyet ja ohuet hiukset pyörteitä useita, silti onnistui ja tässä on uusi vakiokampaajani.

Unohtui, käyn n. kuuden viikon välein.

Vierailija
54/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 150 euroa. Pitkät ja paksut hiukset niin laittaminen on sekä kallista että hidasta. Pitäisi käydä neljä kertaa vuodessa, käyn kahdesti.

Ei haittaisi maksaa, jos kampaajat osaisivat työnsä. Suurin osa ei osaa ja kun löytyy hyvä, hän lopettaa pian. Monet kerrat olen maksanut tuon summan ja todennut että sillä ei saanut juuri mitään. Raidat keskenään melkein saman värisiä, väri kuluu pois heti, leikkaus on sellainen että olisin leikannut vähintään yhtä hyvin itse. Sitten vielä yritetään pakkomyydä kaiken maailman shampoot ja seerumit siihen päälle.

Kuulostaa niin tutulta. Ei vaan löydy kampaajaa, joka osaisi käsitellä paksua ja taipuisaa hiuslaatua. Nytkin pitänyt hiuksia kiinni viimeiset 6kk, kun edellinen kampaaja tumpeloi täysin kerrostuksen ja kevennyksen.

Vierailija
55/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kävin parin kuukauden välein ja 150 euroa heilahti raitoihin ja leikkaukseen, vaikka minulla on ihan vauvantukka.

Pandemian aikana lopetin kampaajalla käynnit ja myös kampaamotuotteiden käytön. Minulle ilmestyi kiharat! Olen antanut kasvaa ja välillä saksin itse latvat joko keittiösaksilla tai parturikoneella. Paljon parempi tukka on nyt. Ne värjäykset teki ihan lirutukan. Nyt on luonnetta.

Vierailija
56/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 120-160 euroa. Raidat ja leikkaus. Käyn noin 5 kertaa vuodessa. Eihän se ilmaista ole

Vierailija
57/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten arvelette, mitä mieltä miehet on jos / kun naiselta menee vaikka keskimäärin 70 € kuussa kampaamoon? Esimerkiksi tapailuvaiheessa? Vai ovatko mieltä ollenkaan?

M

Vierailija
58/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euroa kerta, leikkaus. Käyn kaksi kertaa vuodessa, joskus kolmesti. Ja nainen olen.

Vierailija
59/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaamossa. Tykkään omasta väristä ja mies osaa välillä tasata latvat. Hiukset on kohta reiden puoliväliin saakka. Pidän letillä, ei tarvitse sen kummemmin hoitaa. Upeat ovat, kun joskus aukaisen.

Vierailija
60/66 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa mitään koska mies leikkaa tasoittaa hiukseni