Seksitautien määrä kasvanut viime aikoina. Mistä oikein on kyse?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/76555543-a251-4d25-b25d-7581618087b7
Nyt vuorostaan Turussa kuppaa ja klamydiaa ennätysmäärä.
Mistä seksitautien määrän kasvu kertoo? Onko nuoret naiset voimaantuneet? Sovelluksilla saa seksiä kotiovelle?
Kommentit (39)
Seksuaalinen vapautuminen. Ina Mikkolat sun muut puhuneet tästä jo pitkään. TikTokissa paljon matskua tyttöjen reissusta ulkomailla yms.
sukupuolettomat eivät tiedä käyttääkö naisen vai miehen ehkäisyä suojaa
Johtuu eukkojen holtittomasta lorttoilusta.
Naiset panee ulkomaalaisia ja komeita miehiä jotka pettää muutenkin niin kuppa leviää. Naiset ei komean miehen kanssa halua kumia käyttää.
Kuppakartta wikipediasta
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQk0Mb8fU8rWMmJ0DS…
Kun sukupuolitaudeista on tullut normitauteja, vähän kuin nuha ja flunssa, ei välitetä yhtään. Kiva kaivella näytteitä milloin virtsaputkesta, peräaukosta tai nielusta. Verinäytteet on vielä ihan pientä. Riittääpähän duunia, on näillä työllistävä vaikutus.
"Peltoniemen mukaan matkailun käynnistyminen koronarajoitusten päätyttyä saattaa näkyä tapausmäärässä. Suurin osa tartunnoista on pääkaupunkiseudulta ja osa ulkomailta, TS kertoo.
Lisäksi joillain Ukrainasta Suomeen saapuneilla on todettu kuppa maahantulotarkastuksessa."
Yöelämässä törmää yhä useammin naisiin joiden love boat on lastattu jo edellisessä satamassa. Varmasti tällä ilmiöllä selittyy osa noususta.
Lukuisia seksikumppaneita ja kondomia ei juurikaan käytetä. Täälläkin näkyy aloituksia, joissa mies ihmettelee että niin moni nainen antaa paljaalla.
Eiköhän se ole ihan yleisesti haluttomuus käyttää kortsua sekä paneskelu ympäriinsä, vaikka olisi parisuhteessa, luvalla tai luvatta.
Miesten moraali kadonnut, harrastetaan yhdenyönjuttuja ja jaetaan hyvin monelle.
Miehet valittaa kumin käytöstä. Ottavat sen pois kesken aktin yms. Jos minulle sanoisi että haluaa ja pystyy vain paljaalla niin sanoisin että saat paljaalla mutta vain oikeaa tai vasenta kättäsi käyttämällä. Poistuisi tai käskisin lähteä käyttämään sitä paljasta kättä. Minulla aina kumeja mukana jos oon sillä tuulella ( seksiä vailla ).
HIV:n estävä Prep-lääkitys (Truvada ja rinnakkaiset lääkkeet) todennäköisesti lisännyt seksin harrastamista satunnaisten kumppaneiden kanssa ilman kumia. Sehän ei estä muita seksitauteja tarttumasta.
Vierailija kirjoitti:
sukupuolettomat eivät tiedä käyttääkö naisen vai miehen ehkäisyä suojaa
Jos elin on kupera niin laitetaan kumi päälle tai katkastaan putket. Jos elin on kovera niin syödään pillereitä, otetaan implantti tai laitetaan kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi sukupolvi on myös seksiasioissa että mitävitunvälii. Kuten kaikessa muussakin paitsi omissa selfieissä.
Totta ja kondomit korvataan käymällä testeissä ja antibiooteilla. "Kyllä antibiootilla taudit lähtee". Ja siihen päälle nämä homomiehet seksiorgioissa ja 50-vuotiaat heteromiehet panemassa thaikkuhuo ria ja leidareita paljaalla prepin voimalla, jonka yhteiskunta kustantaa. Kiva kun toisten huvit maksetaan yhteiskunnan verovaroista.
Vierailija kirjoitti:
Lukuisia seksikumppaneita ja kondomia ei juurikaan käytetä. Täälläkin näkyy aloituksia, joissa mies ihmettelee että niin moni nainen antaa paljaalla.
Minä taas olen kohdannut miehiä, joille kondomi on ongelma. Olen kuullut, että miehet maksavat jopa extraa ulkomaan matkoilla, että saavat panna prostituoituja kumitta. Hemmetti oikeasti, omat vanhempanikin käyttivät kondomia 80-luvulla ja tiesivät eri kondomimerkkejä. Sentään silloin ymmärrettiin kondomeiden päälle. Pitäisi saada turvaseksikampanjat takaisin kuten niitä oli 80- ja 90-luvulla sekä kondomimainoksia. Kondomejakin jopa mainostettiin noina vuosikymmeninä.
Itse en miehenä varmasti panisi ilman kumia. Ei riskit rajoitu seksitauteihin, mutta mikäs siinä jos haluaa lapsia satunnaisisten naisten kanssa jos he niin päättävät.
Onks sulla kuppa levinny jo aivoihin?