Luetko koskaan ylilautaa
Onko siellä muitakin kuin vain teinejä/nuoria aikuisia?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisenä vietin siellä paljon aikaa. Sitten kasvoin aikuiseksi ja kaikki tuntuivat lapsellisilta. Siirryinkin tänne muiden mammojen joukkoon. Täällä on samaistuttavampia keskusteluja. Ylis-addiktio vaihtu AV-addiktioon.
Täällä ei kyllä ole kuin korkeintaan astetta asiallisempaa keskustelua keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Lauta on valitettavasti ainoa paikka missä voi keskustella ilman moderaattorin kuristavaa otetta keskustelusta. Huolestuttavaa mikä tilanne sananvapaudella Suomaliassa on.
No painu sinne. Ankara moderointi on nimenomaan syy miksi itse käyn täällä.
En lue. En myöskään juo likakaivosta enkä syö koiranpaskoja ojista.
Tulee lueskeltua silloin tällöin, lähinnä satunnaista mutta myös muita lautoja esim eräjorma ja kuntosali. Keskustelunaiheet vauvalla kiinnostaa kuitenkin keskimäärin enemmän kuin yliksellä ja pidän siitä, että tämä on edelleen naisvaltainen palsta. Yksi ainoa paikoista netissä, joissa voin tuntea yhteisöllisyyttä muiden naisten kanssa, eikä jatkuvasti tarvitse lukea miesten naisvihaista vuodatusta, ainakaan ilman vastaväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilauta ja vauva-palsta täysin samaan genreä, yhtä "älykästä" porukkaa.
Kyllähän ylilaudalla on paljon älykkäämmät ihmiset ja modet, eihän täällä saa kirjoittaa edes asiasta. Kaikki järkevä poistetaan. Enemmän tulee käytettyä ylilautaa kuin tätä. 37v
Silti pyörit täällä 🤨 ok
Pari kertaa kuussa käyn täällä.
Ja kerran kuukaudessa käyntisi ajoittui juuri tähän keskusteluun sattumalta. Uskon tämän ihan täysin. Miksi en uskoisi? -eri
Vierailija kirjoitti:
En, ainut hyvä puoli siellä on se, että aloituksia ei poisteta. Muuten on aika kauheeta kateltavaa, pentuja täynnä ja yhteiskunnan hylkiöitä.. Täällä on sentää aikuisia, vaikka meno on vähän samanlainen.
No eikös tämä ole sitten vielä kauheampaa katseltavaa, jos meno on samanlaista, vaikka aikuiset asialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisenä vietin siellä paljon aikaa. Sitten kasvoin aikuiseksi ja kaikki tuntuivat lapsellisilta. Siirryinkin tänne muiden mammojen joukkoon. Täällä on samaistuttavampia keskusteluja. Ylis-addiktio vaihtu AV-addiktioon.
Täällä ei kyllä ole kuin korkeintaan astetta asiallisempaa keskustelua keskimäärin.
Suorastaan rasismista miehiä kohtaan, käsittämättömän epätasa-arvoista. Miesviha tällä palstalla on järkyttävää,eikä näytä loppuvan.
Mä luen töissä tauoilla vauvaa, koska yhteiskunnallisesti hyväksytympää tämmöisen äiti-ihmisen lukea tätä. (Jos joku sattuisi näkemään) ja kotona sitten ylistä.
N43
Minulla loppui sympatiat hurstin hyväntekeväisyyspuljua kohtaan, kun näin että olivat ottaneet lahjoituksen vastaan tuolta naisvihapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sinne eksyin ja siellä keskusteltiin mm. Avoimesti pedofiliasta ja siellä jakoivat omia fantasioitaan lapsista. Eipä tarvinnut toisen kerran käydä.
Siellä on kuule aika monta lankaa. Jännä, että juuri tommoisen löysit ja jäit lukemaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo paljoa eroa naisten ryhmistä facessa, ihan samanlaista pätemistä ja haukkumista.
Ei sentään ylilaudalla ole rikollista toimintaa kuten vaikkapa naistenhuoneella. En ymmärrä kuinka niin rasismista käytöstä voi olla kuin naistenhuone sisältää.
Katkaisin kerran välit erään kaverin kanssa kun kertoi muina miehinä käyvänsä siellä. En kyllä ollut yllättynyt kun kertoi, jutut oli yleensä sitä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Luen, koska tämä palsta menee 23 kiinni. Ylilaudalla on pulinaa vielä senkin jälkeen.
Hassua, että eilen aloitukseni täällä poistettiin. Kysyin siinä, että miten ylilaudan aihe vapaalle pystyy kommentoimaan. En ehtinyt saada edes yhtään vastausta.
Kirjoittamalla siihen kommenttikenttään.
Jos haluat vastat johonkin tiettyyn viestiin, niin painat sen viestin nurkassa olevaa kuvaketta ja se liittää sen viestin numeron siihen sun viestiin.
Mulla ei toiminut, kun oli vpn päällä. Näissä voi olla eroja, mutta muuten toimii. Samoin, jos on ekaa kertaa siellä, vaatii vissiin vrk:n varo-ajan että voi kommentoida.
Mutta ei tarvitse luoda mitään profiileja tms.
En varsinaisesti, mutta käyn joskus tarkistamassa vakavammat huhut ja epäillyt. Esim. viimeksi kävin katsomassa y li kseltä koskelan murhaepäiltyjen kuvat, olisiko ollut 2020?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta on vähän sellanen pumpulimaailma... Kaikki poistetaan ja ihmiset pietään poissa oikealta tiedolta... Saat keskustella jos aloituksesi on luokkaa " mikä koirarotu minulle sopisi" . Mutta muuten et.
Yliksellä on vähän hullu meininki, mutta ainakin sieltä saa enemmän kokonaiskuvaa kaikesta.
Monelle hyvin riittää koirarotukeskustelut. Eikö tullut mieleesi että suurin osa ihmisistä ei halua keskustella esim. pe-do-filiaan liittyvistä asioista, hehkuttaen ko. asiaa?
Mä olen vuosia käyttänyt ylistä, enkä ole vielä koskaan joutunut keskustelemaan ped a reista siellä. Älä mene sellaiseen keskisteluun. Ja jos siellä joku uuno pakottaa muuhun keskusteluun typeryyksiä, piilota käyttäjä. Et näe hänen aivopierujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen, koska tämä palsta menee 23 kiinni. Ylilaudalla on pulinaa vielä senkin jälkeen.
Hassua, että eilen aloitukseni täällä poistettiin. Kysyin siinä, että miten ylilaudan aihe vapaalle pystyy kommentoimaan. En ehtinyt saada edes yhtään vastausta.
Jos haluat vastat johonkin tiettyyn viestiin, niin painat sen viestin nurkassa olevaa kuvaketta ja se liittää sen viestin numeron siihen sun viestiin.
Mulla ei toiminut, kun oli vpn päällä. Näissä voi olla eroja, mutta muuten toimii. Samoin, jos on ekaa kertaa siellä, vaatii vissiin vrk:n varo-ajan että voi kommentoida.
Mutta ei tarvitse luoda mitään profiileja tms.
Kiitos vastauksesta.
Pystyn muilla ylilaudan palstoilla kommentoimaan, mutta aihe vapaalla en. Yläosassa on vaan teksti, että käyttäjätilini on liian uusi. Ei minulla edes ole profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tarvitse luoda mitään profiileja tms.Kiitos vastauksesta.
Pystyn muilla ylilaudan palstoilla kommentoimaan, mutta aihe vapaalla en. Yläosassa on vaan teksti, että käyttäjätilini on liian uusi. Ei minulla edes ole profiilia.
Kokeile joskus niin, että pidät sen välilehden vaikka sen 24h auki ja yrität sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kakola Cristan kiusaajat laudalla pahimpia. En ihmettelisi vaikka he ajaisivat joku päivä tuon ihmisraunio nistin itsemurhaan
Tähän siis piti vastata.. Suurin osa kiusaajista naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tarvitse luoda mitään profiileja tms.Kiitos vastauksesta.
Kokeile joskus niin, että pidät sen välilehden vaikka sen 24h auki ja yrität sitten uudelleen.
Okei, täytyy kokeilla (mutta niin ettei mieheni näe :D). Tähän asti olen vaan käynyt päivittäin kokeilemassa, että josko nyt toimisi.
Kiva, kun on avuliaita ihmisiä täälläkin! En voi ymmärtää, mikä tässä oli modelle niin kiellettyä etten eilen saanut asiaa selvittää.
Tee kännykällä, niin ei tartte selitellä miksi ylis on yhteisellä koneella auki, jos toiselle vaikka ongelma tms.
Luen. Siellä on sellainen ominaisuus, kuin "piilota käyttäjä".
Sillä saa pois silmistä typerät jankkaajat ja lankaa on ihan kiva lukea. Tietty vaikuttaa paljon myös aihe.
N39