Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetko koskaan ylilautaa

Vierailija
04.11.2022 |

Onko siellä muitakin kuin vain teinejä/nuoria aikuisia?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla ei enää keskustella Maisa Torpasta, joten joskus käyn ylilaudalta lukemassa kuulumisia.

Vierailija
42/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudan Aihe vapaata päivittäin, muita harvemmin. Siellä AV:lla on hyviä lankoja, mm. läskiaktivistilanka ja Pipsan seikkailut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue

Vierailija
44/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v. rummo ja lurkkaan päivittäin.

Vierailija
45/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-v. rummo ja lurkkaan päivittäin.

Täähän se ois muttei onneks melkeen ollu

Vierailija
46/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis virhe edelliseen 71 ja en siis käytä syrjäytynyt sanaa. Tuli ehkä tunne etten käytä nainen sanaa, kun kirjoitin hassusti.

Vierailija
47/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ööriäikestösimpanssien leikkikenttä kuten muutkin anonyymifoorumit. Joskus siellä - kuten täälläkin - voi tovin viettää mutta sen jölkeen tekee mieli lukea jotain jörkevää ja maltillista.

Vierailija
48/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun kävin niin kyllä siellä aika pimeetä porukkaa välillä pyöri. Toisinaan oli animeaiheisia keskusteluja, runkkailivat siis jollekkin piirroshahmolle. Myös my little pony keskusteluja oli. Kiihottuivat niistä piirretyistä poneista..eli ei ihan normaalia porukkaa. Monesti tuli likainen ja oksettava olo kun siellä pyörii

Jos nyt tähän viitsin kirjoittaa niin, itse kyllä luen myös mangaa ja katson animea joskus. Samoin esim fanifiktion lukeminen yms voisi olla täällä monen mielestä oksettavaa jos tätä miettii. Tietysti ymmärrän mitä tarkoitat silti. Olen myös nainen.

Vierailija
49/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen päivittäin. Piilotan törkeimmät ketjut ja käyttäjät näkyvistä.

N48

Vierailija
50/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siellä on paljon kaikenlaista sellaista tietoa mitä media pimittää. Itse esim. luin laudalta ekaa kerran Great resetistä ja Marinin ja Saarikon kuulumisesta Maailman talousfoorumiin. Tuosta kului noin vuosi kun näin Ylellä ensimmäisen ja ainoan kerran jutun tuosta pääministerin ja valtiovarainministerin kuulumisesta talouden nollaamista ajavaan järjestöön.

Mutta sitä tietoa pitää pompottaa mielessään liiankin pitkään eli töhnää liikaa mukana. 

Vierailija
51/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäyttö siellä on niin vastenmielistä ja noloa. "bro", "myötistä", "huutista" ynnä muut sanat.

Vierailija
52/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on oikeasti sairasta ja syrjäytynyttä porukkaa jotka siellä purkavat pahan olonsa ulos pilkkaamalla muita. Siellä he ruotivat monen ihmisen yksiryiselämää ja sylkevät joukolla päälle. Olisivat hoidon tarpeessa

Mä oon saanu sieltä paljon mukavampia vastauksia mieltä vaivaaviin kysymyksiin kun täältä.

Käyn nykyään enää harvoin vauvalla.

N31

Vierailija
53/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen, koska tämä palsta menee 23 kiinni. Ylilaudalla on pulinaa vielä senkin jälkeen.

Hassua, että eilen aloitukseni täällä poistettiin. Kysyin siinä, että miten ylilaudan aihe vapaalle pystyy kommentoimaan. En ehtinyt saada edes yhtään vastausta.

Kirjoittamalla siihen kommenttikenttään.

Jos haluat vastat johonkin tiettyyn viestiin, niin painat sen viestin nurkassa olevaa kuvaketta ja se liittää sen viestin numeron siihen sun viestiin.

Mulla ei toiminut, kun oli vpn päällä. Näissä voi olla eroja, mutta muuten toimii. Samoin, jos on ekaa kertaa siellä, vaatii vissiin vrk:n varo-ajan että voi kommentoida.

Mutta ei tarvitse luoda mitään profiileja tms.

Kiitos vastauksesta.

Pystyn muilla ylilaudan palstoilla kommentoimaan, mutta aihe vapaalla en. Yläosassa on vaan teksti, että käyttäjätilini on liian uusi. Ei minulla edes ole profiilia.

Kokeile joskus niin, että pidät sen välilehden vaikka sen 24h auki ja yrität sitten uudelleen.

Okei, täytyy kokeilla (mutta niin ettei mieheni näe :D). Tähän asti olen vaan käynyt päivittäin kokeilemassa, että josko nyt toimisi.

Kiva, kun on avuliaita ihmisiä täälläkin! En voi ymmärtää, mikä tässä oli modelle niin kiellettyä etten eilen saanut asiaa selvittää.

Joo jos teet jotain evästeiden sun muiden nollauksia, niin ylis tulkitsee, että on uusi käyttäjä.

Vierailija
54/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylis on vapaampi. Jos haluan keskustella vaikka maan ulkopuolisesta elämästä, voin sen tehdä. Täällä poistetaa koko aloitus vain siksi että joku tietämätön juntti koki aiheen "vääränä aiheena" puhua. Sääli.

Toisaalta tuolla kaikki puolikskin järkevä keskustelu kuolee siihen idiotismin tulvaan.

Vierailija
55/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on oikeasti sairasta ja syrjäytynyttä porukkaa jotka siellä purkavat pahan olonsa ulos pilkkaamalla muita. Siellä he ruotivat monen ihmisen yksiryiselämää ja sylkevät joukolla päälle. Olisivat hoidon tarpeessa

Mä oon saanu sieltä paljon mukavampia vastauksia mieltä vaivaaviin kysymyksiin kun täältä.

Käyn nykyään enää harvoin vauvalla.

N31

Terve jonne 21v

Vierailija
56/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Ainiin ei helvetti tuokin on ylilaudalla niin saatanan noloa ettei se enää edes ole anonyymi! Ei oo ollut vuosiin, vaan maksamalla näkee postaajan id:t.

Meinaa aina unohtua tuokin millä lailla ylläpito on osaltaan tuhonnut sitä sivustoa

Vierailija
57/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ööriäikestösimpanssien leikkikenttä kuten muutkin anonyymifoorumit. Joskus siellä - kuten täälläkin - voi tovin viettää mutta sen jölkeen tekee mieli lukea jotain jörkevää ja maltillista.

Niinhän se sanonta menee, että mikä tahansa anonyymi keskustelupalsta muuttuu lopulta äär oikeistolaiseksi, koska vasemmistolaiset ajatukset eivät voi elää ilman sensuuria

Näh, kellään ei vaan oo aikaa kuluttaa aikaansa niin tyhjänpäiväiseen hevonpaskaan mitä netin äärioikeisto tekee.

Vierailija
58/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Ainiin ei helvetti tuokin on ylilaudalla niin saatanan noloa ettei se enää edes ole anonyymi! Ei oo ollut vuosiin, vaan maksamalla näkee postaajan id:t.

Meinaa aina unohtua tuokin millä lailla ylläpito on osaltaan tuhonnut sitä sivustoa

No en mä mitään siitä maksa. Siellä jokainenhan saa numeron, joka on siis lankakohtainen ja sen postaajan viestit voi piilottaa siitä langasta. Kyllä se edelleen on anonyymi. En minä tiedä kuka on postaaja nro 134 esim.

Vierailija
59/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta settiä suoraan sanottuna. Kaikki naiset on hüoria ja miehissähän ei tietenkään ole mitään vikaa... Pahan mielen sieltä vaan saa.

Vierailija
60/62 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole eksynyt sille, sen verran sairaaksi niitä siellä olevia juttuja on haukuttu.

Riittää kun katselee silloin tällöin suomi24:ää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme