mua naurattaa 50Cent Seinäjoella
Meininki kuin ala-asteen diskossa, pieni sali puoliksi täynnä. Naurattaa että tuollainen tähti on jossain Seinäjoella. Olisi järkännyt yhden konsertin Helsinkiin, eikä useita konsertteja pikkukyliin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
50 sentillä on avantgarde-meininki. Mä nään tän pikkukylien kiertämisen jonkinlaisena statementina / performanssina / käsitetaiteena tyyliin M.A. Numminen
ja Jim Jarmuschin (vai miten se nyt kirjoietaan) elokuvatkin tulee mieleen... road movieta rähjäromantiikalla ja taiteellisella otteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa koko Seinäjoki. Missä hitossa se edes on?
En minäkään tiedä. Veikkaisin 3 tuntia autolla Helsingistä johonkin suuntaan. Ei se ainakaan kovin pohjoisessa ole.
Voi kuule, ei riitä kolme tuntia!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se 50Cent miettii seinäjokelaisessa hotellissa illalla tuon keikan jälkeen? Jotenkin uskomaton tilanne.
Pelkää saavansa bändäreiltä taudin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras näkemäni keikka on ollut Seinäjoella, mutta kuuntelenkin vähä undergroundimpaa musiikkia ja nämä bändit ei välttämättä heitä keikkaa just Helsingissä.
Luulin, että Seinäjoki on aika suosittu keikkakunta, vrt Tuiskula aikoinaanSellainen pikkubändi kuin Metallicahan soitti Tuiskulassa vuonna -84.
Ja Pihtiputaalla!
50 sentillä on avantgarde-meininki. Mä nään tän pikkukylien kiertämisen jonkinlaisena statementina / performanssina / käsitetaiteena tyyliin M.A. Numminen