mua naurattaa 50Cent Seinäjoella
Meininki kuin ala-asteen diskossa, pieni sali puoliksi täynnä. Naurattaa että tuollainen tähti on jossain Seinäjoella. Olisi järkännyt yhden konsertin Helsinkiin, eikä useita konsertteja pikkukyliin.
Kommentit (47)
Mua naurattaa 50senttiä Suomessa marraskuun sateessa! Yleensä tuollainen "tähti" tulee tänne pohjolaan kun ura loppusuoralla.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se 50Cent miettii seinäjokelaisessa hotellissa illalla tuon keikan jälkeen? Jotenkin uskomaton tilanne.
Kaveri on ollut keikoilla mitä ihmeellisemmissä paikoissa, suurista pieniin. Nytkin se ilmeisesti kiertää pitkin suomen pikkupaikkakuntia.
Eli mitä sitten? Ihme tyhjännaurajia.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa 50senttiä Suomessa marraskuun sateessa! Yleensä tuollainen "tähti" tulee tänne pohjolaan kun ura loppusuoralla.
Muualla maailmassa ja amerikassahan ei koskaan sada räntää.
Sulla halvat huvit. Älä nyt tukehdu siihen nauruusi.
Miksi tämä on noloa? En nyt oikein ymmärrä. Olen seinäjokinen mutten ollut keikalla. Kiva jos 50 Cent tykkää Suomesta. Eiköhän hän tosiaan ole nähnyt jo kaiken mahdollisen, hänelle varmaan eksoottista vaihtelua tällainen.
Mihinkään Helsinkiin en lähde artistin perässä, kyllä ne tulee Seinäjoelle jos tulee.
Ei taida 50 centillä kovin hyvin mennä, kun joutuu Seinäjoelle heittämään keikkaa ja vielä arki-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida 50 centillä kovin hyvin mennä, kun joutuu Seinäjoelle heittämään keikkaa ja vielä arki-iltana.
Olihan se just superbowlissa esiintyjänä. Eli ei ihan huonosti taida mennä.
Tuo kiertue järjestettiin kun tältä viikolta oli joissain muissa maissa peruuntunut keikkoja ja piti saada täytettä kalenteriin. 50 Centin taustajoukot itse kysyivät Helsingin keikalla promoottorilta mahdollisuuksia.
Kivahan se on, jos joku iso tähti haluaa käydä Suomessa pienemmissäkin paikoissa eikä vaan pääkaupungissa tai festareilla. Hän kertoi tykkäävänsä esiintyä täällä sekä siitä, että monet suomalaiset ovat yhä innoissaan hänen vanhoista hiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on noloa? En nyt oikein ymmärrä. Olen seinäjokinen mutten ollut keikalla. Kiva jos 50 Cent tykkää Suomesta. Eiköhän hän tosiaan ole nähnyt jo kaiken mahdollisen, hänelle varmaan eksoottista vaihtelua tällainen.
Mihinkään Helsinkiin en lähde artistin perässä, kyllä ne tulee Seinäjoelle jos tulee.
Olisit nyt mennyt keikalle, niin ei olisi tarvinnut esiintyä lähes tyhjässä jumppasalissa.
Mua naurattaa nää Pandorat ja Bonnie Tylerit, jotka myy lippuja vain jossain Suomen takahikiä-paikkakunnilla. Euroopassa esiintyy vähän isommat starat. Seinäjoella sitten porukka että wau, Pandora esiintyy!
Sen pituinen se.Ja koko RAP-musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa koko Seinäjoki. Missä hitossa se edes on?
Provinssirockissa kävin siellä pari kertaa parikymmentä vuotta sitten. Sen verran päissäni olin että ei jäänyt kaupungista kummoisempaa mielikuvaa.
Seinäjoella on tänä vuonna esiintynyt mm. Korn. Kyllä siellä keikkoja voidaan järjestää samoin kuin muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää Pandorat ja Bonnie Tylerit, jotka myy lippuja vain jossain Suomen takahikiä-paikkakunnilla. Euroopassa esiintyy vähän isommat starat. Seinäjoella sitten porukka että wau, Pandora esiintyy!
Naurattaako sua sekin, että Sixto "Sugarman" Rodriguez oli suosittu vain Etelä-Afrikassa, kunnes se suosittu dokumentti toi hänet myös muun maailman tietoisuuteen? Ajattelitko, että onpa ne siellä Etelä-Afrikassa säälittäviä, kun kaikki fanittavat tämän tuntemattoman artistin levyä, kun muualla maailmassa on vähän isommat starat?
Ei se äijä mitään rahaa enää tarvi. Voisin kuvitella että olisi itsellekin kiva esiintyä pienelle porukalle ja pitää hauskaa. Samalla näkee eri paikkakuntia, jos Suomesta tykkää. Onhan Oulussakin ihan erilainen maisema kuin esim Hesassa.
Olisko joku lähiö jossain Oulun lähellä, tuskin on omaa postinumeroa edes.