Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjeen antaminen tytölle?

Vierailija
03.11.2022 |

Olen lukiossa ja ihastunut siellä yhteen tyttöön. Meillä ei ole yhteisiä kursseja joilla voisin yrittää tutustua häneen ja siellä ei oikein ole rauhallista paikkaa missä voisin pyytää häntä ulos kun siellä nyt on aina melskettä ympärillä ja olen muutenkin melko ujo. Olen miettinyt että jos antaisin hänelle kirjeen jossa kertoisin ihastumisestani ja pyytäisin kotona avaamaan sen. Mitä mieltä olette? Ja ennen kuin joku tulee ihmettelemään että mitä nuori poika tekee tällä palstalla niin ajattelin että täältä saisi ehkä jonkinlaisen kuvan naisnäkökulmasta tähän asiaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirje on vähän erikoinen valinta. Suosittelisin vaikka ottamaan yhteyttä Facebookissa/IG:ssä/Snapissa, joissa nuoret nyt viettävätkään aikaa.

Minä uskon ihan hyvin, että AP voi olla lukiossa. Peruskoulussakin on äidinkielen kympin oppilaita, myös pojissa, joten ei ole mitenkään tavatonta osata kirjoittaa jo nuorena hyvin jos on esim. lukenut paljon. Ja ehkä tuollaista kirjettä miettivä nuori voi olla keskivertoa taitavampi kirjoittaja tai lukea enemmän kirjoja.

Vierailija
22/23 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen idea :) Vähän harvinaisempaa nykypäivänä, mutta oikeastaan aika romanttista. En silti suosittelisi rakkaudentunnustukseen, koska moni voisi rakkauskirjettä säikähtää. Kannattaa varovaisesti aloittaa juttelemalla kasvotusten tai somessa, ja sitten voit pyytää yhdessä tekemään jotain vapaa-ajalla. Vaikka liikuntaa,  mennä kirjastoon jos olette lukuihmisiä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti.... olen opena lukiossa. Ap:n sanavalinnat ja lauserakenteet eivät ole sitä, mitä nuoret käyttävät. Menitte lankaan.

Et varmaankaan ole missään kovin hyvässä lukiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän