Liian vähän hirveä
Alan olemaan todella turhautunut. Viimeisimmästä kerrasta kun harrastimme hirveä on taas jo kuukausi. Olen meistä melkein aina ollut hirveästi haluavampi, mutta mielestäni näin pitkät tauot vähän väliä eivät ole " normaaleja" . Minulla kärsii keskittymiskyky ja turhaudun, kun jää ilman hirveää kontaktia pitkiksi ajoiksi.
Mitään selkeää syytä en tiedä miksi mies ei halua. Asiasta on puhuttu. Miehellä ei pitäisi olla mitään erityistä stressiä tai väsymystä, aikaa olisi (meillä ei vielä ole lapsia). Hän kokee minut kyllä kauniiksi, ja käsittääkseni ongelma ei ole haluttavuudessani sinänsä. (Ei kuulemma tee yleensäkään mieli seksiä nykyisin.) Erektio-ongelmaa ei ole. Hirven hän on tietääkseni kokenut kanssani hyväksi ja olen hyvin avoin eri jutuille, joten en usko, että ongelma olisi sekään, ettei hän voi tehdä kanssani asioita joita haluaisin. Erinäisistä syistä voin olla käytännössä varma, ettei hänellä ole ketään muutakaan. Ainoa mitä keksin, on että saatan haluta liikaakin hirveä joka vähentäisi hänen halujaan. Olen joskus aiemmin kuitenkin kokeillut olla painostamatta, mutta sekään ei mitenkään auttanut. (Tämä ei siis ole ensimmäinen pidempi tauko pitkän suhteemme aikana.)
Mitä ihmettä voisin tehdä? Tuntuu, että hirvi tunkee päähäni nykyään jatkuvasti ja tekisi kohta mieli alkaa hankkimaan hirveä ihan mistä vaan.