Typerin ohje laihtumiseen
Onhan noita kaikkia poppakonsteja, mutta typerin on se, missä kehotetaan täyttää vatsa kasviksilla.
Kommentit (18)
Viisain aikuiselle joka itse käy tekemässä omat ruokaostokset: Itse päätät mitä ostat.
Ostatko kassillisen karkkia vai kassillisen kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Viisain aikuiselle joka itse käy tekemässä omat ruokaostokset: Itse päätät mitä ostat.
Ostatko kassillisen karkkia vai kassillisen kasviksia.
Niinpä, typerää, jos on vain nuo kaksi vaihtoehtoa.
Laihduttamisen kuuluu olla hauskaa, sen ei kuulu olla tiukkapipoista pingottamista!
"Syö vähemmän kuin kulutat." Ai, ihanko totta, enpä olisi itse hoksannut.
Viisain : Hommaa itsekuri ja miehisty.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamisen kuuluu olla hauskaa, sen ei kuulu olla tiukkapipoista pingottamista!
Eihän tämä ole tyhmä ohje.
Syö vähemmän. - Närästää, vaikka syö minimaalisia annoksia, eikä sen pelossa uskalla syödä juuri mitään.
Varmasti monelle oikea ohje, mutta ei minulle.
Luin kerran jostain dieetistä, missä sai syödä kurkkua ja keittokinkkua tietyn määrän päivässä ja vissyllä piti pitää vatsa jatkuvasti ns. täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on, koska laihduttaminen on määritelmällisesti itsekuria vaativaa kieltäytymistä kaikesta siitä, millä itsensä on lihottanut. Etenkin alkuvaiheessa laihduttamiseen nyt vain kuuluu kärsimys ja itsekuri ja kieltäytyminen. Tuo ohje jos mikä saa ihmisen luovuttamaan: "Ai hetko, mähän kärsin tässä laihduttaessani ja tänhän piti olla hauskaa...joten teen jotain väärin tai joka tapauksessa ei mun tarvi jatkaa, kun ei tää oo hauskaa."
Uskokaa pos, kaiken ei tarvitse olla aina hauskaa. ja joskus tässä elämässä joutuu todellakin pingottamaan, jotta saa tuloksia aikaan
Persereikä on pienempi kuin suu. Paras ohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on, koska laihduttaminen on määritelmällisesti itsekuria vaativaa kieltäytymistä kaikesta siitä, millä itsensä on lihottanut. Etenkin alkuvaiheessa laihduttamiseen nyt vain kuuluu kärsimys ja itsekuri ja kieltäytyminen. Tuo ohje jos mikä saa ihmisen luovuttamaan: "Ai hetko, mähän kärsin tässä laihduttaessani ja tänhän piti olla hauskaa...joten teen jotain väärin tai joka tapauksessa ei mun tarvi jatkaa, kun ei tää oo hauskaa."
Uskokaa pos, kaiken ei tarvitse olla aina hauskaa. ja joskus tässä elämässä joutuu todellakin pingottamaan, jotta saa tuloksia aikaan
Et taida olla ihan viisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla laihduttajista kyseessä on loppuelämän kestävä elintapojen muutos. Sen pitää olla hauskaa, palkitsevaa ja mielekästä, ei missään tapauksessa kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla laihduttajista kyseessä on loppuelämän kestävä elintapojen muutos. Sen pitää olla hauskaa, palkitsevaa ja mielekästä, ei missään tapauksessa kärsimystä.
No minulle ei ollut, ja tällä aineenvaihdunnalla se oli ainoa tie laihtua. Miksi ylipäänsä luulet, että laihduttaminen ei ihmisiltä onnistu? Koska he eivät edes yritä! Itse menin kärsimysten ja kieltäytymisten kautta. Ja nyt on kroppa, joka totisesti palkitsi vaivannäön En vaihtaisi tätä Mut ku sen kuuluu olla hauskaa -laihduttamisen lopputuloksiin. Ne nimenomaan eivät kestä, koska ei niistä tule näkyvää tulosta. Siitä että todella tekee töitä ja kärsii myös, tulee tulos jota katsellessaan tajuaa, mikä on tärkeää: ei se että on aina kivaa, vaan se lopputulos, jonka näkee peilissä.
Kannattaa juoda lasillinen vettä ennen joka ateriaa...joo, maha venyy entisestään eikä vesi täytä.
Neljän päivän ihmedieetti.
(Äitini kirjahyllyssä olleen kirjan otsikko).
Ihmiset ovat aina yksilöitä. Toiselle sopii eri dieetti kuin toiselle. Monesti hyviä tapoja on rauhallinen ruokailutahti pureskella ruoka kunnolla, alkoholin käytön minimointi. Istumatyöntekijöillä 45 min välein kävelyä tai seisomista työalueella.
"Pitää ottaa, jos tekee mieli."