Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako luonnonkosmetiikalla paremman ihon kuin tavallisilla tuotteilla?

Vierailija
03.11.2022 |

Kannattaako satsata, kun ovat usein aika hinnakkaita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ärsyttäviä aineita.

Vierailija
2/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä tuote sopii omalle iholle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä on aika keskihintaisia, marketti-  ja luksusmerkkikosmetiikan väliltä... Mutta en usko että voi noin sanoa että niillä saa paremman ihon. Käyttääpä luonnon tai synteettistä niin tärkeää on löytää ne omalle iholle sopivat tuotteet. Molemmissa on hyviä.

Vierailija
4/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tavallisissa ei ole :D

Vierailija
5/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä, onko 7€ hinnakasta. Sen verran maksaa minun shampooni, joka on luonnonkosmetiikkaa. Kestää minulla käytössä 3-4kk. 

Vierailija
6/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti selviää pahimmat jos vähän vaivautuu etsimään netistä. Luonnonkosmetiikassakin voi olla ongelmia aiheuttavia.

Vierailija
7/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Vierailija
8/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Se sinun pitää selvittää itse omalta kohdaltasi. Jokaiselle on yksilöllistä, mikä ärsyttää ihoa ja mikä ei. 

Vierailija
9/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä, onko 7€ hinnakasta. Sen verran maksaa minun shampooni, joka on luonnonkosmetiikkaa. Kestää minulla käytössä 3-4kk. 

On tuo hinta moninkertainen verratuna Linna-shampooseen, joka maksaa reilut 5 euroa LITRA.

Ap

Vierailija
10/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo hinta moninkertainen verratuna Linna-shampooseen, joka maksaa reilut 5 euroa LITRA.

Ap

No siitä onkin suurin osa vettä. Siksi on niin halpaa.

t. eri

Vierailija
11/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta niin löytyy vaikka mitä oppaita ihonhoitoon https://tuoksut.com/ihonhoito

Vierailija
12/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toiset haluaa maksaa vedestä, toiset vain pesevästä aineksesta.

t. sama

Vierailija
13/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulle ne on sopineet, oon käyttänyt parikymppisestä asti. Nyt oon yli 50-v ja saan aika usein kuulla miten mulla voi olla niin kuulas iho. Ryppyjä on hiukan silmien ympärillä, mutta oikeasti todella vähän, ei muualla vielä ollenkaan. Kaikkea kunniaa en kuitenkaan anna luontaiskosmetiikalle, vaan myös perimälle ja elintavoille: en tupakoi, en käytä alkoa, ulkoilen joka päivä ainakin pari tuntia, vietän paljon aikaa metsässä, saunon monta kertaa viikossa, syön lähinnä kasvis-kalaruokaa, en ole syönyt sokeria vuosikymmeniin, harrastan liikuntaa päivittäin, joogaan, meditoin, juon paljon vettä, pidän kehon puhdistuskuureja, käytän luontaistuotteita, juon yrttiteetä, käyn luontaishoidoissa. Äitini on lähes 90-v ja menee kyllä paljon nuoremmasta kaikinpuolin. Myös yli 60-v siskoni näyttää nuoremmalta kuin on. Toisaalta meillä on kaikilla myös aikalailla samat elintavat.

Vierailija
14/15 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja kauanko se Linna-shampoo sinulla kestää? Omalla kokemuksella on niin litkua, että kuluu puolet nopeammin kuin aavistuksen enemmän maksava paksumpi tavara. 

Vierailija
15/15 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja kauanko se Linna-shampoo sinulla kestää? Omalla kokemuksella on niin litkua, että kuluu puolet nopeammin kuin aavistuksen enemmän maksava paksumpi tavara. 

Vettä siinä luonnonkosmetiikan shampoossakin on. Usein ovat niin liruja, että pullosta holahtaa kourallinen ulos ja tästä puolet valuu lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi