Laihtuminen ja ruma pimppi
Olen laihtunut noin 30 kiloa vähän yli vuoden sisään, ja olen hyvästä syystä ja häpeilemättä ylpeä itsestäni.
Osasin odottaa sitä että yläreisissä ja vatsassa on löysää ihoa, mutta voi jestas mun pimppiä. Ennen niin pullea ja turpea tyyny on nyt jotenkin rivon ja ränsistyneen näköinen. Huulet ovat kuin venyneet ja roikkuvat, pimppikummussakin on myös sitä löysää ihoa. Nolottaa. Kuin taikurin hiha. Onko kohtalotovereita? Ja mitä mieltä on miehet tästä?
Olen 39v.
Kommentit (21)
Kysys miehiltä, miten niiden riipat vai aina alemmas painuu..ja se siitä.
Pillut ja nunat toimii hyvin silti- niden toimivuus on se juju, ei se ulkonäkö. Tunto kun säilyy, se on se.
Noniin Pena, menes iltapesullulle.
Mulla kävi samalla ilmiö vaikka laihduinkin vaan 10 kg. No, kyllä se asiansa vielä ajaa :D
Turpea pimppi on kiihottavin, mutta luulen että yhtä ihanalta tuntuu vaikka nahka löysä. Kelpais kyllä minulle.
Entäs pylly? Onko siinä jäljellä isot ruskeat reunukset?
Vierailija kirjoitti:
Johan olo provo taas :D
Maailma on ihmeellinen paikka ja tämmöistäkin ihan oikeasti tapahtuu. Jos ei ole ollut ns. paksuhuulinen ennen ja sitten laihtunut paljon niin sitä voi olla vaikea uskoa. Mutta ihan normaali ilmiö se kyllä on. Jos lähtee rasvaa ihon alta joka paikasta niin miten pimppi olisi mikään poikkeuspaikka minne se jäisi? Ja jos nahka voi muutenkin jäädä roikolleen muualtakin kehosta niin miksi pimppi olisi poikkeus missä tällaista ei tapahtuisi?
t: aiemmin vastannut 10 kg laihtunut
Tärkeintä on että sinä itse kannat pimppiäsi ylpeydellä. Itsevarma nainen kiihottaa eniten olipa pimppi minkänäköinen tahansa kunhan se on kiimainen ja halukas ;)
Itse olen laihtunut juuri 35 kiloa ja alapää on paremman näköinen kuin aikaisemmin. Treenaan todella paljon, voiko sillä olla vaikutusta?
Terve heteromies kiihottuu ulkonevista sisemmistä häpyhuulista.
Jo lapsena pidin tyttöjen ulkoista elintä aivan järkyttävänä haavana ja vammana. En ole aikuisenakaan päässyt mielikuvastani eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kysys miehiltä, miten niiden riipat vai aina alemmas painuu..ja se siitä.
Pillut ja nunat toimii hyvin silti- niden toimivuus on se juju, ei se ulkonäkö. Tunto kun säilyy, se on se.
En ymmärrä. En saa mitään iloa siitä että jollain toisella olisi asiat huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laihtunut juuri 35 kiloa ja alapää on paremman näköinen kuin aikaisemmin. Treenaan todella paljon, voiko sillä olla vaikutusta?
Treenaamisella on paljon vaikutuksia kehon koostumukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jo lapsena pidin tyttöjen ulkoista elintä aivan järkyttävänä haavana ja vammana. En ole aikuisenakaan päässyt mielikuvastani eroon.
Yhteiskuntamme verovaroilla kustantamia terapiapalveluita suosittelen. Hakeudu hoitoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntamme verovaroilla kustantamia terapiapalveluita suosittelen. Hakeudu hoitoon :)
Miksi? Jos pidän rumana, so what. Naimme pimeässä ja vaimo on ihan tyytyväinen. Ei halua edes esitellä itseään. Olemme kuin vakka ja kansi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos pidän rumana, so what. Naimme pimeässä ja vaimo on ihan tyytyväinen. Ei halua edes esitellä itseään. Olemme kuin vakka ja kansi.
Et edelleenkään pysty vakuuttaamaan minua. Sinulla on tasapainoton suhtautuminen seksuaalisuuteen, imo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla se transnaisista vouhottava tyyppi enkä usko, että olet naimisissa.
viheltääkö toosa jos lasket polkupyörällä seisaaltaan alamäkeä