Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia tuttava mies koskettelee?

Vierailija
14.12.2022 |

Kyseessä siis töistä tuttu vanhempi mies. Yllättää esim. niin, että tulee hipelöimään/ kutittelemaan selästä ja kyljistä ennen kuin sanoo jotain.

En osaa sanoa näissä tilanteissa mitään vaikka minua ärsyttää nuo hiplailut vaan koen oloni vaan jotenkin hämmentyneeksi ja jähmetyn. Jos koskettelu kohdistuisi esim takapuoleen olisi helppo sanoa että nyt riittää. Nyt minusta tuntuu, että olisin "outo" jos puuttuisin tähän kosketteluun. Onko tuo teistä ok vai outoa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään koskettelis varmaan alempaakin. Kokeilee sun rajoja?

Vierailija
2/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse asetat fyysisen koskemattomuutesi rajat.

Jos et pidä siitä, mitä tämä mies tekee sinulle, sinä avaat sen suusi ja teet asian hänelle hyvin selväksi.

Jos ei usko puhetta, vähättelee tmv. viet asian eteenpäin.

Nostat just tasan tarkkaan niin ison äläkän kuin on tarvis, että saat työpaikalla tehdä työsi rauhassa kenenkään kuvittelematta omaavan oikeuksia kosketella sinua vastoin tahtoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa hemmetisti kun en osaa reagoida mitenkään. En halua itselleni hankalaa tilannetta töissä turhaan ja arvon päässäni näissä tilanteissa, että onko tämä nyt ahdistelua vai olenko itse jotenkin ahdasmielinen kun koen inhottavaksi. ap

Vierailija
4/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Jauhenliha...eiku...

Vierailija
5/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa hemmetisti kun en osaa reagoida mitenkään. En halua itselleni hankalaa tilannetta töissä turhaan ja arvon päässäni näissä tilanteissa, että onko tämä nyt ahdistelua vai olenko itse jotenkin ahdasmielinen kun koen inhottavaksi. ap

Johan sulla on hankala tilanne töissä kun sua vanhempi miespuolinen työntekijä koskettelee tavalla jonka koet epämiellyttäväksi ...

Voit toki jatkaa tilanteessa mitään sanomatta ja kärsiä nahoissasi tai tehdä asialle jotain.

Tasan kaksi vaihtoehtoa.

Valinta on sinun.

Vierailija
6/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti vaikka skypessä jos et halua sanoa muuten tai alat liikkua aina kauemmas kun koskettaa. Jos ei auta, ilmoitus esimiehelle.

Vierailija
7/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja ja kykenevät patriarkaattina lähes mihin tahansa jollei niitä sitä ennen laita #metoon avulla kuriin.

Vierailija
8/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut, että olet helppo uhri.

Vierailija
9/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova potku vahingossa polvella kasseille kuulemma toimii.

Vierailija
10/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhalu. On huomannut, että olet tahdoton vässykkä.

Vierailija
11/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistusele.

Älä käännä sille selkääsi mutta jos yllättää, karjaiset IRTI!

Vierailija
12/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäälyönnin voi lyödä muka vahingossa.

Vierailija
13/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun koskee niin kiljaiset.

14/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ihmiset olisivat nykyään varovaisempia kaiken koskettelun suhteen, kun aiheesta on puhuttu niin paljon mediassa. Vaikkei tuo välttämättä ole mikään seksuaalisesti motivoitunut yritys luikerrella lähemmäksi.

Itse varmaan yrittäisin ensin juuri tuota, että selkeästi astuisin poispäin aina kun hän yrittää kutitella. Jos se ei tepsi niin ehkä rohkaistuisin sanomaan asiasta kohteliaasti mutta jämptisti.

Vierailija
15/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan että mikään ei ole niin tärkeää kuin suojella itseä.

Vierailija
16/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaiset PERKELE!

Vierailija
17/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ettei sulla ole mitään henkilökohtaisesti tyyppiä vastaan, mutta et ylipäätään tykkää että muut kuin perheenjäsenet koskettaa (mikä ilmeisesti totta reaktiostasi päätellen). Jotkut on sellaisia, että tykkää kosketella muita. Toiset taas tykkää että kosketaan, ja toiset ei, mistä sen voi noi hiplaajat tietää. Mä olen mies ja tunnen muutaman tuollaisen koskettelevan naisen, ja mun mielestä se on itse asiassa ihan kivaa ja sopii heidän tyyliinsä, joten saavat mun puolesta jatkaa. Itse en tykkää kosketella muita kommunikoidessani, joten en koskettele, eikä oo kukaan tullut vaatimaan että pitäisi muita hiplata kun puhuu. :-)

Vierailija
18/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sanoa kohteliaasti?

Vierailija
19/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitään pitkiä selityksiä ymmärrä. Onko työpaikalla muita?

Voitko mennä itsepuolustuskurssille?

Vierailija
20/26 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän koskettelee sinua juuri siksi, että sinusta näkyy kilometrin päähän se, ettet älyä omia rajojasi ja oikeuttaisi koskemattomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi