Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ystävän harrastukset rasittaa...

Vierailija
03.11.2022 |

...ja syy siihen on että hän tuputtaa aina näitä omia harrastuksia myös minulle! Pitäisi olla innostunut laskettelusta, lähtemään vaellusretkelle, jousiampumaan, fribaamaan, pelaamaan jotain tietokonepeliä ja milloin mitäkin.

Todella rasittavaa kun tuntuu, että jos noi hänen lajinsa eivät mua kiinnosta tai en halua kokeilla, niin ikäänkuin olisin jotenkin vähemmän viehättävä tai kiinnostava hänen mielestään. Siis että hän jotenkin melkein tuntuisi suuttuvan kun en halua tehdä noita juttuja.

Onko toi teidän mielestä normaalia? vai pitäisikö mun korjata asennettani jotenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sana vihreet rasittaa.

...etenkin jo ensimmäisessä sanassa!

Vierailija
22/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisethan ei tuputa omia harrastuksiaan miehille... EHEI! Naiset ovat täydellisiä. Naisten harrastukset ovat täydellisiä. Miesten harrastukset paskoja.

Naiset, tässä teille ilmainen neuvo: ole mukava.

Jep!

T. Nainen, 45, onnellisessa liitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asennetta voi korjata. se on teeskentelyä. mieluummin miehesi pitäisi hankkia hänelle paremmin sopiva nainen.

Vierailija
24/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihreet on kieltämättä tosi rasittavia

Vierailija
25/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...etenkin jo ensimmäisessä sanassa!

toisessa sanasa ne ovatkin jo paljon siedettävämpiä.

Vierailija
26/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi selvästi haluaa sellaisen naisen, jonka kanssa tehdä yhdessä noita asioita. Haluaa puolisostaan myös parhaan kaverinsa eikä vain rakastettua ja yhteisen talouden jakajaa. Onhan naisiakin, jotka esim tykkäävät matkustella ja haluaisivat matkustella nimenomaan miehensä eikä aina vain ystäviensä kanssa. 

Vierailija
27/27 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä johti mua harhaan tuo vihre, ymmärsin aloituksen että miehen ystävän harrastukset rasittaa, kun aloittajan pitäisi kokeilla tämän ystävän harrastuksia ja mietin wtf. Vasta teidän muiden vastausten perusteella luin otsikon uudestaan, että ilmeisesti kyse onkin miesystävästä ja hänen harrastuksistaan, ei miehen ystävän.

Mulle kelpaisi tuollainen mies, harrastukset sopis mulle oikein hyvin.