Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää ystävinään tällaisia henkilöitä

Vierailija
03.11.2022 |

Siis olen ollut miehen kanssa yhdessä 9 vuotta ja hän pitää ystävinään sellaisia ihmisiä , joita on nähnyt ehkä 2 kertaa meidän yhdessäolon aikana.

Sitten eräs kaveri , jota hän on nähnyt viimeksi 3 vuotta sitten. hänestä puhuu myös, että ystävä. Minusta tuntuisi oudolta, jos en näkisi ystävääni noin pitkään aikaan. Välillä tuntuu, että väleihin on tullut jotain , mutta ei puhu.

Ystäviä hänellä kyllä on , joita tapaa ihan vuosittain, mutta nämä jaksaa ihmetyttää. Itselle olisi vaivaannuttavaa ottaa yhteyttä ystävään kolmen vuoden jälkeen.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nähnyt yhtä kaveria viimeksi juurikin suunnilleen 3 vuotta sitten. Koitettu tavata, mutta vaikealta tuntuu pitää yhteyttä.

Vierailija
2/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä voi keskittyä omiin asioihisi ja ystäviisi? Helvettiäkö se sinulle kuuluu vaikka mies tapaisi ystäviään 25 vuoden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia edes kuuluu sinulle?

Vierailija
4/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan myötä ei ole mitenkään ihmeellistä, jos ei ole nähnyt ystäviään hetkeen.

Vierailija
5/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloiva bitch

Siis olen mies

Vierailija
6/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harvemmin sen parempi. Ei naamat kulu.

Vierailija
7/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloiva bitch

Siis olen mies

No sitä suuremmalla syyllä olet biaaatch.

Vierailija
8/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimmista ystävistäni asuu ulkomailla ja ollaan nähty viimeksi 13 vuotta sitten. 

Vierailija
9/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kun naisten on päästävä kontrolloimaan kaikkea ja kaikkia - varsinkin miehensä ystäviä.  Mutta niinhän se on, että naiset tietävät ja haluavatkin tietää ja määrätä kaiken miesten elämässä.  He tietävät miesten ongelmatkin, sellaisetkin, jotka miehille itselleen eivät ole minkäänlaisia ongelmia.  Hohhoijaa!

Vierailija
10/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on parempi olla kommentoimatta miesten kavereita...

Vierailija
11/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kiva kun naisten on päästävä kontrolloimaan kaikkea ja kaikkia - varsinkin miehensä ystäviä.  Mutta niinhän se on, että naiset tietävät ja haluavatkin tietää ja määrätä kaiken miesten elämässä.  He tietävät miesten ongelmatkin, sellaisetkin, jotka miehille itselleen eivät ole minkäänlaisia ongelmia.  Hohhoijaa!

Tämä on niin klassikko. Itse tullut savustetuksi ulos useamman tällaisen miehen elämästä, kun alkoivat seurustella skitsomuijien kanssa.

Vierailija
12/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikki?

Vierailija
13/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas av-mammalla ongelmat. Mies mies mies...

Vierailija
14/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä oli ongelmana?

Vierailija
15/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: miehelläsi ei myöskään saisi olla samaa sukupuolta olevia kavereita?

Vierailija
16/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaimmista ystävistäni asuu ulkomailla ja ollaan nähty viimeksi 13 vuotta sitten. 

Miten tällainen voi olla paras ystävä :D

Vierailija
17/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen voi olla paras ystävä :D

Yhteyttähän ei tosiaan voi pitää kuin näkemällä.

Vierailija
18/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä voi keskittyä omiin asioihisi ja ystäviisi? Helvettiäkö se sinulle kuuluu vaikka mies tapaisi ystäviään 25 vuoden välein.

Aivan oikein mitä akka sinulle kulu miloin miehesi ystäviä tapaa? Vaikka todella 25 vuoden välein. Olet varmasti tosi yksitotinen vailla ystävän ystävä edes itse?

Vierailija
19/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän suominaiset kilahtaisi, kun saisivat tietää, että paras ystäväni on nainen. Jonka toinen vanhempi on japanilainen. Hän harrastaa seksikästä cosplayta. Ja on minua nuorempi.

Olen vapaaehtoisesti sinkku, mutta välilä tekisi testata suominaisten itsetuntoa ja egoa. :D

Vierailija
20/81 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen sitä, mitä kaikki suominaiset vihaa: tykkään kaverini Instagram-kuvista ja kommentoin väiillä liekkejä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän