Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sisustajat kuulolle!

Vierailija
03.11.2022 |

Vinkkaa ihanin tapetti sun mielestä juuri nyt. Jos sais vähän ideoita...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ottaa leveää vaakaraitaa pastellisävyissä. En tiedä, onko sellaista tapettia olemassa, ja arvelen, ettei se tyyli kiinnosta sinua, niin olisi varmaan turhaa linkata, vaikka löytyisi jostain. 

Vierailija
2/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ottaa leveää vaakaraitaa pastellisävyissä. En tiedä, onko sellaista tapettia olemassa, ja arvelen, ettei se tyyli kiinnosta sinua, niin olisi varmaan turhaa linkata, vaikka löytyisi jostain. 

Kyllä raitojen pitää olla tapeteissa pystyssä, hei halloo nyt siellä ruudun toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raitojen pitää olla tapeteissa pystyssä, hei halloo nyt siellä ruudun toisella puolella.

Meillä esim on huonekorkeus 4m, ihan hyvin kestää vaakaraidan toi tila, eli haloo ihan vaan itsellesi. Kaikki meistä ei asu Kontulan neukkukuutioissa. Mutta ap:lle: mä olen suunnitellut sellaista kuvatapettia, esim photowall.fi sivuilla olevia, Mutta sitä tietenkin tulee vaan yhdelle seinälle. 

Vierailija
4/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Klaus Haapaniemen tapetteja. https://www.klaush.com/collections/fabric-and-wallpaper

Unelmissani on koti jossa on yhden huoneen yhdellä seinällä Pheasants-tapetti. https://www.klaush.com/collections/fabric-and-wallpaper/products/pheasa…

Toistaiseksi olen tyytynyt tyynyyn.  :-)

Vierailija
5/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen suuri Peikonlehti-tapetti olisi ihana.

Vierailija
7/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkatapetit, etenkin vaaleita kukkia vihreällä pohjalla!

Vierailija
8/8 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän