On ollut hyvä kausi Handmaidstale-sarjasta
Kommentit (10)
Ok. Eli tulee paremmaksi? Oon katsonut nyt 4 jaksoa ja mun mielestä ne on ollut tosi tylsiä. Katson kyllä loppuun. Eka kausi oli ehkä paras.
Vieläkö se päähenkilö jumittaa siellä Gileadissa? Mä jätin koko sarjan kesken jo kausi tai kaksi sitten, en muista.
Tämä neljäs kausi päättyy kyllä nyt niin, että tilausta varmasti on seuraavallekin kaudelle. Ensimmäisen tuotantokauden alkujaksojen vähän shookeeraavien katselukertojen jälkeen sarja on oikein katsottava ja tarjoaa pikkasen jotain erilaista kuin mikään muu tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se päähenkilö jumittaa siellä Gileadissa? Mä jätin koko sarjan kesken jo kausi tai kaksi sitten, en muista.
En kerro kuin sen, että sarjassa ollaan kyllä paljon paljon muualla kuin Gileadissa. Jatka katsomista.
Koko ajan vähemmän ja vähemmän runkkumatskua
M30
Ei ole viehättävä se päähenkilö. Lisäksi vielä skientologi
MitäMitä?!? Onko tästä tullut uusi kausi? Missä näkyy?
Olen katsonut edelliset, mutten enää kyllä muista mihin se viimeisin päättyi. Voiko joku briiffata? Jossain lentokentällä oltiin vai muistanko väärin?
Tosi hyvä sarja. Laitan joka vuosi HBO:n tilaukseen ihan tämän sarjan takia. Nyt 5. kaudessa 9.jakso meneillään, onko ensi viikon jakso siis kauden viimeinen jakso? Luultavaa on, että uusi kausi olisi tulossa, siltä vaikuttaa!
Gilead uhkaa levitä mm. Kanadaan, toisaalta Gilead on ehkä muuttumassa USA:ssa uudeksi "paremmaksi" Gileadiksi tyyliin Uusi Betlehem. Sitten on henkilöiden tarinat. On siis paljon tarinankaaria ja uusi kausi tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
MitäMitä?!? Onko tästä tullut uusi kausi? Missä näkyy?
Olen katsonut edelliset, mutten enää kyllä muista mihin se viimeisin päättyi. Voiko joku briiffata? Jossain lentokentällä oltiin vai muistanko väärin?
HBOMax. Laita tilaukseen. Nyt sulla on hyvä putki nähdä peräjälkeen 5.kauden lähes kaikki jaksot, kun 9 jaksoa jo ilmestynyt, ensi viikolla 10. tuloillaan!
Tsekkaa googlesta tiivistyshomma. Mm. Wikipedian sivuilla joskus näkyy jaksojen lyhyt kuvaus.
Todellakin paras kausi tähän asti. Parantunut jakso jaksolta. Odotan jo nyt ensi keskiviikkoa.