Haittaako miehiä suuret nännit
Kommentit (30)
Onko ne mallia nortin-natsat vai veriletut?
Joitain haittaa, joitain ei haittaa
Jotkut tykkää pienistä , toiset suurista. En silti usko että rumia nännejä/rintoja on edes olemassa
haittaa ne miehiä. parempi olisi jos niitä olisi vain naisilla
Aina oon kuullut vain kuinka pieniä kehutaan :( pitäis kuulemma pihojen olla kokoluokkaa euron kolikko
Vierailija kirjoitti:
Aina oon kuullut vain kuinka pieniä kehutaan :( pitäis kuulemma pihojen olla kokoluokkaa euron kolikko
Jännä, itse taas olen naisena kuullut täysin päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
haittaa ne miehiä. parempi olisi jos niitä olisi vain naisilla
hyvä! hyvin oivallettu!
No ei jos muuten kokonaisuus miellyttää!
Miesnäkökulmasta isot nännit ovat plussaa. Nännipihat taas ihan makukysymys. Pieni nännipiha korostaa itse nännejä, mikä on hyvä, mutta ei isokaan huono asia ole
Eräs mies jonka kanssa harrastin seksiä, kutsui suuria nännipihojani p*rnonänneiksi :'D häpesin niitä aina ennen tuota kokemusta. Se nosti kyllä itseluottamusta. En kyllä tiedä mitä tarkoitti tuolla. Kovasti silti kehui ja mainitsi vielä jälkeenkinpäin niistä viesteitse
Isojen nännien ja nännipihojen hierominen kovalla kullilla... NAM.
Isot nipukat on hyvät. Mukava leikkiä, tuntuvat hyvin kämmenissä kun puristelee tissejä ja imiessä jännä tuntea miten kovettuvat suussa pulleiksi.
Kiva niitä on myös kielellä härnätä.
Vaimolla on runsas kuppikoko niin voi ottaa molemmat imuun samaan aikaan.
Sittenpä voikin yleensä jo lähteä tutkimaan onko alempana jotain halukkaita sopukoita kielen kärjelle ym.. ;)
Hyvältä ne tuntuvat käsissä,sormien välissä,suussa ja kielellä kun on mistä ottaa kiinni.
Rakastan kunnon nännejä ja n.pihoja...😋 Vaimollani on ja saavat kyllä ansaittua huomiota😍
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kunnon nännejä ja n.pihoja...😋 Vaimollani on ja saavat kyllä ansaittua huomiota😍
Ai kaupassa jakirjastossa?
Isot nännipihat on parhautta, mutta valitettavan harvinaisia ovat. Jos taasen nännipihoja ei ole ollenkaan, niin sekään ei näytä yhtään hyvältä. Isot luomirinnat ja ei nännipihoja: voi surkeuden surkeus. :/
Mua kiihottaa isot nännit ja nännipihat.