Poikaystävä ei ymmärrä kuukautiskiukkua
Oon aina sillon huonolla tuulella ja poikaystävä ottaa sen itseensä, jos kiukuttaa. Koitan sanoo että ei johdu hänestä, mutta silti meille tulee riitaa.
N21
Kommentit (18)
En ymmärrä minäkään. Ei kuukautiset ole tekosyy olla mulkku ja kiukutella.
Kuukautiset ei ole oikeus olla kuspiä.
Ja jos naiset eivät muka osaa hillitä itseään menstruoidessaan, niin heillä ei kyllä ole asiaa johtaviin tehtäviin.
Joo afrikassa on sellanen kulttuuri että naiset menee tiettyyn savimajaan kun on puolukkapäivät. Tulee pois sieltä sitten taas kun ohi. pitäiskö sun koittaa samaa?
toisissa kulttuureissa on viisaasti osattu laittaa akka pihalle kuukautisten aikaan. on säilynyt kotona rauha
Ymmärrätkö itse poikaystäväsi seksin puutteesta johtuvan kiukutuksen?
Iästäsi päätellen ootte aika nuoria. Joten nou hätä: kyllä poikkiksesi ymmärtää ajan mittaan valita semmoisen kumppanin, joka ei säännöllisesti raivoa hänelle.
Ei PMS oireet oikeuta omaa huonoa käytöstä, joten ymmärrän poikaystävääsi, ettei hän ymmärrä käytöstäsi.
Tunnistat todennäköisesti huonon tuulesi syyn niin koeta keksiä itsellesi keinoja oireiden lievittämiseen. Miten olisi pari päivää ennen liikuntaa, mikä saattaa oireita lievittää ja keskittyä sen jälkeen oman mielen hemmotteluun. Toisille siihen toimii taide, toisille jooga ja joillekin metsässä tai kaupunkipuistossa kävely.
Mulla kaveri hoitaa sitä sarjamaratoonilla, jolloin puolison kanssa ovat eri huoneissa katsomassa omia sarjojaan ja kuulema toimii hyvin.
Rölli Rupeltaja kirjoitti:
Mulle auttaa PMS oireisiin orgasmin saaminen, mutta mies pihtaa ja elän seksin puutteesta. Koetan silti olla kiukuttelematta. - Eri
Yhden vanhan teorian mukaan naisten kuukautiset synkronoituvat useimmin täydenkuun kieppeille, jotta heimon miehillä on matalampi kynnys lähteä pitkille metsästyretkille (ja näkeekin jotain). Ilmeisesti altistuminen sapelihammastiikerille ei ole niin pelottavaa luin luolallinen pms-naisia.
En ymmärrä mäkään ja olen nainen. Kiukuttelu on vaan säälittävää luuseriutta. Aikuinen osaa hillitä itsensä vaikka tuntis mitä eikä pura sitä läheisiin
Vierailija kirjoitti:
Rölli Rupeltaja kirjoitti:
Mulle auttaa PMS oireisiin orgasmin saaminen, mutta mies pihtaa ja elän seksin puutteesta. Koetan silti olla kiukuttelematta. - Eri
Tarkennan. En elä täysin seksin puutteessa, koska osaan ja kykenen saamaan orgasmin myös itse.
Kannattaa opetella ejakulointi nyt, jos et ole vielä opetellut.
Ei sitä ymmärrä kukaan muukaan. Aikuisen ihmisen pitäisi osata hillitä itseään, vaikka kuinka kiukuttaisi.
Kyllä muaki joinan kuukausina (ei oo joka kuukausi identtiset "oireet") kiukuttaa tai oon kärttysempi, mutta osaan hillitä tunteen purkauksia muita kohtaan ilman oikeaa syytä. Kannattaa opetella itsehillintää, niin pärjäät paremmin tulevaisuudessa.
Pms jolloin kiukkua on, esiintyy ennen kuukautisia. Tämä ilmiö johtuu nopeasta estrogeenin laskusta ja siitä että testosteroini ottaa vallan. Eli nainen muistuttaa silloin enemmänkin miestä. Kuukautiskiukku johtuu kovista kivuista ja kuukautisten aiheuttamista oireista. Jos sinulla kipuja ei ole niin lopeta esittäminen.
Punainen lappu jääkaapin oveen känkkäränkkäpäivinä.
0/5