Mitä pelkäät tällä hetkellä?
Huomisesta ei koskaan tiedä. On monia pelon aiheita...
Kommentit (35)
Olen ollut kissa jo ainakin 20 vuotta, enkä pelkää edes kualemaa! NIH!
Lisääntynyttä väkivaltaa, rikollisuutta ja sitä että monet ihmiset voivat huonosti.
Mulla on ikävä kyllä ollut pitkään (ei koko ajan) pelko ja pieni ahdistus että synnyn mieheksi seuraavassa elämässä. Se vaivaa mua. Tämä on varmaan muista ihmisistä naurettavaa. Mulla ei ole miehiä mitään vastaan. Koen vaan olevani nainen. On järkyttävä ajatella että olisi yhtään karvaisempi kuin nyt, pieni takamus ja kaikki miesosat. Ja pitäisi himoliikkua koko ajan kuten miehet ja tehdä miesasioita, teknisiä asioita vain. En pysty siihen. En ole henkisesti miestyyppiä. Naisilla on omat miespuolensa jossain, muttei fyysisesti ihan. Haluan ilmaista itseäni naisena ja iloisena sieluna. Kevyin siivin. Vaikka on ollut paljon painavaa asiaa elämässä.
Sitä, että nainti5:llä ei pysy nakuhousutkaan euroviisuissa jalassa.
Vihervasemmiston vehkeilyjä rssien kanssa.
Huomista asiakasta. Haukkuu mutta ei onneksi pure. Pelon aihe on se, kun ei tiedä mistä se milloinkin kilahtaa ja alkaa räyhätä. Joku asia, jonka olen aina tehnyt tietyllä tavalla, saattaakin huomenna olla täysin väärä tapa.
Venäjän hyökkäystä Naton alueelle ja sen asian havaitsemista, että Nato on tositilanteessa pelkuri ja puolustuskyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä kyllä ollut pitkään (ei koko ajan) pelko ja pieni ahdistus että synnyn mieheksi seuraavassa elämässä. Se vaivaa mua. Tämä on varmaan muista ihmisistä naurettavaa. Mulla ei ole miehiä mitään vastaan. Koen vaan olevani nainen. On järkyttävä ajatella että olisi yhtään karvaisempi kuin nyt, pieni takamus ja kaikki miesosat. Ja pitäisi himoliikkua koko ajan kuten miehet ja tehdä miesasioita, teknisiä asioita vain. En pysty siihen. En ole henkisesti miestyyppiä. Naisilla on omat miespuolensa jossain, muttei fyysisesti ihan. Haluan ilmaista itseäni naisena ja iloisena sieluna. Kevyin siivin. Vaikka on ollut paljon painavaa asiaa elämässä.
Älä huoli, onhan niitä neitimäisiä miehiäkin. Ja sukupuolen voi leikata.
Että en löydä ikinä rakkautta. Että jään (suurimmaksi osaksi edellisen takia) tahattomasti lapsettomaksi. Läheisten vakavaa sairastumista ja kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomista asiakasta. Haukkuu mutta ei onneksi pure. Pelon aihe on se, kun ei tiedä mistä se milloinkin kilahtaa ja alkaa räyhätä. Joku asia, jonka olen aina tehnyt tietyllä tavalla, saattaakin huomenna olla täysin väärä tapa.
Näytä sille asiakkaalle ovea.
Että mokaan eräässä pleikkaripelissä ja kaikki työ menee hukkaan.
Onko jääkaapissa vielä yksi olut vai onko tämä viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Että mokaan eräässä pleikkaripelissä ja kaikki työ menee hukkaan.
Tapa itsesi
Työttömyyttä.