Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderdeitillä kirjahylly jossa kirjoja ja vinyylilevyjä

Vierailija
02.11.2022 |

Meni lopullisesti halut. Pyysin, että keittää meille teetä ja soitin itselleni taksin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyn tsekkaus on tärkeää. Siitä näkee yhteensopivuuden. Luetaanko samoja kirjoja, lukeeko toinen ylipäätään. 

Kirjojen lukeminen on mulle rakas harrastus, joten toivottavasti toinenkin lukee. 

Itsellä löytyy muun tietokirjallisuuden ohella kerätty kokoelma kommu nismim opinkappaleita sekä propagandateoksia aina juche-aatteeseen asti ja luonnollisesti kattava kokoelma kolmannen valtakunnan aikaista kirjallisuutta Taisteluni-teosta myöten. Kääntyisitkö kannoilla vai jatkaisitko tapaamista 😄

Mainittakoon että olen harrastanut historiaa vuosikymmeniä 

Vierailija
22/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneksi ehdit ulos sieltä, ennen kuin deitille paljastui, ettet osaa lukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyn tsekkaus on tärkeää. Siitä näkee yhteensopivuuden. Luetaanko samoja kirjoja, lukeeko toinen ylipäätään. 

Kirjojen lukeminen on mulle rakas harrastus, joten toivottavasti toinenkin lukee. 

Mä taas olen jo vuosia sitten siirtynyt lukemaan pelkästään e-kirjoja. Että kirjahyllyn (tai kirjojen ylipäätään) puute ei välttämättä tarkoita ettei toinen lue mitään.

Muuten olen samaa mieltä, yhteiset mielenkiinnon kohteet on aina positiivinen asia. 

Vierailija
24/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun deitillä kävi tosi hyvä tuuri. Joistankin ei tahdo ei millään päästää eroon. 

Vierailija
25/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinyylilevyharrastus on turn off. Päivät pitkät taustalla "harrastajan" valitsemaa musiikkia. Jättää osansa asumis- ja muista menoista maksamatta, kun hankkii levyjä/levysoittimeen/kaiuttimiin liittyviä juttuja itselleen.

Se on paitsi kulutusta niin myös sijoitus, jonka potentiaalinen arvo henkisesti on mittaamaton. Rahallisestikin pieni tuotto mahdollinen. Antaa paljon paremman vastineen kulutetulle rahalle kuin naiset tai muut kumppanit, joita voi saada nopeastikin. Kiehtovan levyvalikoiman kokoaminen vaatii sitävastoin hieman aikaa ja kärsivällisyyttä.

Vierailija
26/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaharrastus on valtava red flag naisessa.

Ai? Miksi? Kokemuksesta voin sanoa, ettei haittaa yhtään.

Vierailija
27/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinyylilevyharrastus on turn off. Päivät pitkät taustalla "harrastajan" valitsemaa musiikkia. Jättää osansa asumis- ja muista menoista maksamatta, kun hankkii levyjä/levysoittimeen/kaiuttimiin liittyviä juttuja itselleen.

Eihän nuo edes paljon ole maksaneet. Tuli vaan hankittua kunnon laitteet aikoinaan ja ostin lopettaneen dj: n levyt niin niitä sitten on. Harvoin levyiltä kuuntelen mitään mutta telkka on kytketty vahvistimeen niin äänentoisto on laadukas.

Vierailija
28/28 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä löytyy muun tietokirjallisuuden ohella kerätty kokoelma kommu nismim opinkappaleita sekä propagandateoksia aina juche-aatteeseen asti ja luonnollisesti kattava kokoelma kolmannen valtakunnan aikaista kirjallisuutta Taisteluni-teosta myöten. Kääntyisitkö kannoilla vai jatkaisitko tapaamista 😄

Mainittakoon että olen harrastanut historiaa vuosikymmeniä 

Aika vähän kenenkään harrastuksilla tai poliittisilla mielipiteillä on minulle. Historiaa olisi jokaisen hyvä tuntea.