Liian vähän seksiä
Alan olemaan todella turhautunut. Viimeisimmästä kerrasta kun harrastimme seksiä on taas jo kuukausi. Olen meistä melkein aina ollut seksuaalisesti haluavampi, mutta mielestäni näin pitkät tauot vähän väliä eivät ole " normaaleja" . Minulla kärsii keskittymiskyky ja turhaudun, kun jää ilman seksuaalista kontaktia pitkiksi ajoiksi.
Mitään selkeää syytä en tiedä miksi mies ei halua. Asiasta on puhuttu. Miehellä ei pitäisi olla mitään erityistä stressiä tai väsymystä, aikaa olisi (meillä ei vielä ole lapsia). Hän kokee minut kyllä kauniiksi, ja käsittääkseni ongelma ei ole haluttavuudessani sinänsä. (Ei kuulemma tee yleensäkään mieli seksiä nykyisin.) Erektio-ongelmaa ei ole. Seksin hän on tietääkseni kokenut kanssani hyväksi ja olen hyvin avoin eri jutuille, joten en usko, että ongelma olisi sekään, ettei hän voi tehdä kanssani asioita joita haluaisin. Erinäisistä syistä voin olla käytännössä varma, ettei hänellä ole ketään muutakaan. Ainoa mitä keksin, on että saatan haluta liikaakin joka vähentäisi hänen halujaan. Olen joskus aiemmin kuitenkin kokeillut olla painostamatta, mutta sekään ei mitenkään auttanut. (Tämä ei siis ole ensimmäinen pidempi tauko pitkän suhteemme aikana.)
Mitä ihmettä voisin tehdä? Tuntuu, että seksi tunkee päähäni nykyään jatkuvasti ja tekisi kohta mieli alkaa hankkimaan seksiä ihan mistä vaan.
Kommentit (24)
mutta ei. En tiedä kuinka pitkä tauko pitäisi olla, että omat haluni katoaisivat. Ainakaan kolme kuukautta ei riitä, tosin se oli kyllä aikanaan etäsuhteen, ei haluttomuuden, vuoksi. Tuntuu kamalalta, kun ei edes tiedä, koska seuraavan kerran saisi. Ja toinen on koko ajan niin lähellä, mutta silti ajatus saamisesta on kaukana.
En tiedä olenko normaalia voimakkaammin seksuaalinen, mutta välillä itselleni tulee päiviä, jolloin mihinkään keskittyminenkään on vaikeaa, kun tekee vaan jatkuvasti mieli.
Meillä mies on aina ollut seksuaalisesti laiska ja minä välillä kyllästyn vonkaamaan ja sitten sitä ollaankin ilman. Asiasta on keskusteltu miljoona kertaa, mutta eipä tuohon 20 vuoden aikana ole muutosta tullut...
Mieheni ei tietääkseni ole masentunut, mitään merkkejä siihen suuntaan ei ole.
Ehkä halut katoaisivat, jos seksiä saisi vuosikausia vain kerran kuussa, mutta kun väliin osuu parempia jaksoja. Ja kuitenkin välillä tulee sellaisia esileikin oloisia juttuja, jotka eivät johda mihinkään. Pitävät vaan nekin osaltaan huolta, ettei pääse seksi katoamaan mielestä. *huokaus*
Olin aikanaa suhteessa, jossa mies halusi seksiä KOKO ajan. Minulle olisi riittänyt vallan mainiosti kerran viikossa, mutta mies olisi halunnut useita kertoja päivässä. Alkuun hän ei painostanut, mutta kyllähän sen vaistoaa toisesta kun on pahalla tuulella eikä halua mitään muutakaan yhteistä kun ei kerran seksiäkään saa. Se riitti sammuttamaan viimeisetkin haluni, enkä pian halunnut seksiä miehen kanssa edes kertaa viikossa. Muuten kyllä olin samalla tavalla seksuaalinen kuin aiemminkin, siis minulla oli tarpeeni. Jos halumme olivat osuneet yksiin, ei tilannetta varmasti olisi syntynyt. Seksiinhän se suhde taisi kaatua.
Toisen kumppanin kanssa syynä oli se, että vaikka hän oli taidoiltaan huippuluokkaa, oli seksi äärettömän vastenmielistä, koska hänen vehkeensä haisi todella pahalle. Hyi olkoon! Kun vähänkin housun reunaa raotti, tulvahti sieltä kamala haju. Jäi aikas lyhyeksi suhteeksi.
Nykyistä miestäni haluan aivan eritavalla, vaikka yhteisiä vuosia on jo 10 takana. Toki halukkuus vaihtelee kovasti, ei meilläkään kuukauden tauot ole vieraita, josku ei vaan ole seksiä ja sillä siisti. Mutta yleensäottaen olemme molemmat tyytyväisiä seksin määrään ja laatuun, sen vuoksi ei tule tietoista tai tiedostamatonta painostusta kummankaan puolelta, mikä on mielestäni kaiken A ja O.