Lainausmerkeissä kaveri peruu tapaamiset viime hetkellä
Muuten ihan hyvä tyyppi mutnyt 3 krt perunu. Joskus unohtaa joskus on joku muu syy. Harmi että mä oon aina se kenen seura kelpaa, kun ei mitään muuta aktiiviteettia enää ole. On mullakin aikataulut ja järkkään ne aina "kaverien" mukaan
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi helppo jättää moiset ihmiset omaan elämään. Meidän porukassa näitä on ollut.
Jos tehtiin jotain, sanoin me mennään leffaan, varaa itse oma lippusi, tai jos mentiin syömään, kerroin tavintolan, pöytä on varattu nimellä x. Jos tulet, soita ja pyydä lisäämään
Hän on marissut, kun häntä ei oteta mukaan. Mä olen enää ainoa, joka edes ilmoittaa mitä ollaan tekemässä.
Tulee mukaan ehkä joka 2 vuosi. Selkeesti ei olle tärkeitä hänelle
Niin, ei aikuisten ihmisten ole mikään pakko olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka ärsyttävät. Puolin ja toisin. Jos ei nappaa, niin ei nappaa.
Ikävintä tässä on se, että meillä on aina tosi mukavaa.
Kaikki lähtee hymy huulilla, tai korvissa.
En ymmärrä sitä, että jää esim mielummin kotiin pesemään pyykkiä. Katsoo fb.ssä meidän kuvia ja kommentoi olisi ollut kiva mukana.
Ja kun tulee, sanoo oli tosi kivaa. Silti ei tule, kerta toisensa jälkeen.
Ei ole masennusta, tai mitään muutakaan
Vierailija kirjoitti:
Tää "kaveri" sanoi että hänen tietääkseen ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään.
AP
Sano hänelle, että niin onkin, ja sitten, kerro sitten hänelle, että olet muuttanut mieltäsi, etkä enää haluakaan tavata häntä.
Voihan sillä olla joku vaiva jonka takia joutuu perumaan. On kohtauksellisia sairauksia jolloin oireet tulevat yllättäen eikä kaikki halua jakaa niitä kenellekkään.
Noille sanon että ei sovita mitään
Mutta soita jos sulle joku kerta sopii heti niin katsotaan pääsenkö
Minullakin on ollu tuollainen kaveri. Aina teki ohareita. Enää ei olla tekemisissä muuten kuin kuulumiset vaihdetaan jos jossain satutaan näkemään ja parempi niin :)