Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainausmerkeissä kaveri peruu tapaamiset viime hetkellä

Vierailija
02.11.2022 |

Muuten ihan hyvä tyyppi mutnyt 3 krt perunu. Joskus unohtaa joskus on joku muu syy. Harmi että mä oon aina se kenen seura kelpaa, kun ei mitään muuta aktiiviteettia enää ole. On mullakin aikataulut ja järkkään ne aina "kaverien" mukaan

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi päästät tuollaisen elämääsi vai oletko yksinäinen?

Vierailija
2/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samantyyppinen kaveri. En tiedä mikä mätti mutta en ole varakaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia parempia kavereita. Tuollaiseen moukkaan ei kannata pitää mitään yhteyttä. Ota etäisyyttä siitä!

Vierailija
4/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkeissä ymmärrän otsikon

Vierailija
5/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkeissä onnittelut otsikostasi!

Vierailija
6/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa tuollaiset "kaverit".

Vierailija
7/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa on yksi tällainen joka tekee koko ajan ohareita jollekulle meidän kaveripiiristä. Syyt reissujen perumiseksi tuntuvat todella mitättömältä ja tekosyymäisiltä.

Kyllähän se kertoo ohareiden tekijästä sen, ettei ohareiden kohde ole millään lailla tärkeä hänelle.

Vierailija
8/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "kaveri" sanoi että hänen tietääkseen ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään.

AP

Vierailija
9/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on add ja se vaikuttaa siihen, että on vaikeaa sopia ja järjestellä tapaamisia.

Menee usein fiiliksen mukaan ja vaikeus pitää aikatauluista kiinni.

Ei ole henkilökohtaisesta.

Näin siis itselläni.

Ja yritän tässä kehittyä ja poistaa tuota huonoa piirrettä ja opetella pysymään aikatauluissa. Ei ole todellakaan kivaa, että sovittu jotain ja sit perutaankin.

Vierailija
10/28 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat yksinkertaiselta, ilman lainausmerkkejä.

Vierailija
11/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun itse sovittaa päivän askareet että ehtisi näkemään jonkun ja odottanutkin sitä ja aina tuntia ennen peruutus. Rumaa käytöstä

AP

Vierailija
12/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin hänet taakseni, kuten tehnytkin eräille ihmisille, lopettanut kaveri suhteen samoista syistä.Minulakin on aikani ja en suostu oleman hätä vara silloin kuin ei parempaa seuraa saatavilla. Hän ei kunnioita sinua ei sinun aikaasi! Valitse seurasi tarkemmin.

Vierailija
13/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinasitte tehdä? Mennä kälättämään jonnekin kahvilaan vai kävelylle? Kahvilat ovat karmeita paikkoja, jos ahdistaa, kävelyt ovat nyt ikäviä, kun sataa ja on pimeää.

Vierailija
14/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ailahtelevaiselta. Jos jotain muuta tulee viime hetkellä joka tuntuu kivalta niin sinne sitten ja sinut voi laittaa sinne 'lainausmerkkien' väliin odottelemaan. Tekeeköhän näin myös muille kavereilleen ?

Vierailija
15/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinasitte tehdä? Mennä kälättämään jonnekin kahvilaan vai kävelylle? Kahvilat ovat karmeita paikkoja, jos ahdistaa, kävelyt ovat nyt ikäviä, kun sataa ja on pimeää.

Tätä minäkin mietin. Mietin myös, että eikö teille riittäisi näkemisen sijaan puhelu? Onko se aina pakko olla naamat vastakkain ja jossakin tylsässä paikassa? Ja vieläpä maksaa siitä tylsyydestä, mahdollisesta kahvista ja pienestä purtavasta.

Minä olen ainakin työpäivien jälkeen ihan valmis menemään kotiin ja olemaan perheeni kanssa, enkä jaksa/viitsi lähteä mihinkään kahviloihin. Puhelimessa saa hoidettua juttelemiset ihan hyvin, jopa paremmin ja esimerkiksi työmatkoilla voin autossa jutella kuulumiset hyvin.

Vierailija
16/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi päästät tuollaisen elämääsi vai oletko yksinäinen?

Näin. Minä en ainakaan jaksaisi montaa kertaa yrittää tapaamista sellaisen kanssa, joka ei olekaan kiinnostunut näkemään. Miksi ihmeessä ap siis roikut tuollaisen ihmisen kaverina?

Vierailija
17/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää "kaveri" sanoi että hänen tietääkseen ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään.

AP

Niin on, on totta tosiaan, mutta sinullakin on oikeus miettiä minkälaiseen ihmiseen olet valmis käyttämään paukkujasi. Kuulostatte molemmat typeriltä.

Vierailija
18/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tällainen ennen. Mieheni oli erittäin mustasukkainen ja kontrolloiva. Pakotti monesti perumaan menoni vaikka itse olisin halunnut lähteä. Onneksi pääsin eroon ja nyksä antaa mennä mihin haluan.

Vierailija
19/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi helppo jättää moiset ihmiset omaan elämään. Meidän porukassa näitä on ollut.

Jos tehtiin jotain, sanoin me mennään leffaan, varaa itse oma lippusi, tai jos mentiin syömään, kerroin tavintolan, pöytä on varattu nimellä x. Jos tulet, soita ja pyydä lisäämään

Hän on marissut, kun häntä ei oteta mukaan. Mä olen enää ainoa, joka edes ilmoittaa mitä ollaan tekemässä.

Tulee mukaan ehkä joka 2 vuosi. Selkeesti ei olle tärkeitä hänelle

Vierailija
20/28 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi helppo jättää moiset ihmiset omaan elämään. Meidän porukassa näitä on ollut.

Jos tehtiin jotain, sanoin me mennään leffaan, varaa itse oma lippusi, tai jos mentiin syömään, kerroin tavintolan, pöytä on varattu nimellä x. Jos tulet, soita ja pyydä lisäämään

Hän on marissut, kun häntä ei oteta mukaan. Mä olen enää ainoa, joka edes ilmoittaa mitä ollaan tekemässä.

Tulee mukaan ehkä joka 2 vuosi. Selkeesti ei olle tärkeitä hänelle

Niin, ei aikuisten ihmisten ole mikään pakko olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka ärsyttävät. Puolin ja toisin. Jos ei nappaa, niin ei nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme